.
Utsnitt ur inlĂ€gget: "Ăr Sverige nazistiskt? #4" (lĂ€nk ovan)
__ Smygfascisterna, sÀmsta tÀnkbara betyg
I mitt fall (Àrendet, det som bl.a ligger till grund för att jag idag Àr hemlös och hindras förtjÀna mitt uppehÀlle) Àr det ju sÄ att jag idag vet att man först avsÄg anvÀnda barnet som kontroll-funktion för att binda mig i en "omöjlig relation" 2001-2003. NÀr det inte gick avsÄg man (kanske fortfarande!?) styra mitt boende till vÀstra Sverige och barnet och mammans boende till östra Sverige för att organisera en mycket trasslig umgÀngessituation, dÀr naturligtvis jag som pappa, som redan hade frÄntagits (olagligt) rÀtten till vÄrdnad (helt utan lagliga utredningar). Det Àr t.o.m sÄ att jag fÄtt detta omtalat för mig av "vissa fÄglar som kvittrat".
Naturligtvis var den som skulle drabbas systematiskt av umgĂ€ngest-sabbotage och annan planlagd terror jag... vilket förstĂ„s ocksĂ„ skulle skadat barnet. NĂ€r jag insĂ„g detta valde jag istĂ€llet att helt dra mig ur denna omöjliga terrorliknande situation. Detta Ă€r verkligen, tillsammans med rader av olika social-skandaler (och andras liknande erfarenheter av övergrepp) ett mĂ„tt pĂ„ den maktgalanskap som rĂ„der i Sveriges mörka hörn. Man bryter alltsĂ„ mot sina egna uttalade allra heligaste principer (se: Ăr Sverige nazistiskt? #2, ovan /skydda barnen/) för att utöva sin maktgalenskap... Att pĂ„ det hĂ€r viset direkt, och PLANLAGT gĂ„ mot sina egna uttalade högsta heliga principer har tydliga likheter med beteendestörningar och psykopati...
-----------------
Notera, tidigare i den trÄden har jag ocksÄ redogjort för den person som redan 1984 sa ungefÀr följande:
" - Om du nÄgon gÄng i framtiden hamnar i en skilsmÀssa, vÄrdnadstvist eller liknande, dÄ kommer du att rÄka betydligt vÀrre ut Àn du gjort nu." Det var sÄ att jag under 83-84 mobbades mycket omfattande pÄ SÄtenÀs Flygflotilj dÀr jag dÄ gjorde min praktiktjÀsntgöring under min officersutbildning.
PoÀngen hÀr Àr förstÄs att ta udden av smygfascisternas lögner. Ofta hör man folk sÀga, ungefÀr " - Jaja, dÄ har du vÀl förtjÀnat det."
Men, i kontakten med familjerÀtten 2003 sÄg jag verkligen till att agera helt positivt och klanderfritt. Initiativet till samarbetssamtal var ocksÄ mitt. Smygfascisterna vill ofta hÀvda, vilket ju Àven JK Lambertz varit inne pÄ, att det alltid skulle handla om kverulanter som "brÄkar med myndigheten". SÄ var det definitivt inte... om soc skulle klandra mig för det, dÄ skulle det vara 100% lögn.
Sanningen Àr att vissa smygfascistiska kretsar, precis som framgÄr ifrÄn citatet frÄn 1984 lÀgger planer om djÀvulska test och terror mot medborgare mÄnga Är i förvÀg som en gÄng utpekats (Àven felaktigt).
Detta Àr den sanning om Sverige, som dels mÄnga utsatta kanske kan mÄ bra av att veta. Att om man rÄkat illa ut sÄ Àr det ofta helt oförskyllt. Men, dessutom finns i Sverige organiserade smygfascistiska nÀtverk omkring ordenssÀllskapen. Jag kallar dem Amatör-STASI. Dessa nÀtverks smygfascistiska förföljelser mot utpekade personer mÄste pÄ nÄgot sÀtt stÀvjas av nya lagar, genom riksdagens försorg. Den lite otÀcka frÄgan Àr i fall de vill det, eller ej?
.
.