Författare Ämne: 23 år av mobbning som övergått i terror  (läst 23726 gånger)

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
SV: 23 år av mobbning som övergått i terror
« Svar #45 skrivet: 20 september 2009, 14:49:06 PM »
Idag bor jag alltså på en camping och har just nu inte mycket annat val än att bo bredvid 2 personer (husvagnar) som bevisat bedriver terror och tortyr mot mig och min lilla, men livsviktiga egendom.

Nej Morgan. Varken du eller någon annan har bevisat detta. Rätta mig om jag har fel. Har du funderat på om det kan vara så att du kan ha någon annan allvarlig åkomma ? Bortsett från detta med pulsgeneratorer som mig veterligen ingen tyvärr tror på, kan det vara så att du kanske borde röntga dig ? Du talar ju ofta om ont i huvudet och illamående, nu talar du om symptom där du efter dessa attacker förlorar koncentrationsförmågan och andra symptom. Borde du inte kolla upp om du har tumörer på gång eller något annat otrevligt, som kanske inte har med pulsgeneratorer att göra ,men kan vara viktigt att undersöka i af eftersom det innebär samma symptom ?

Vad gäller exploderande batterier har jag själv varit med om detta, då laddningen på elverket pajade och den började ladda 19 volt i batteriet tills det exploderade.  Kontrollera hur mycket som går ut från laddaren. Jag har numer endast digitala Ctek -laddare där sådant inte kan hända. En Ctek-laddare för 90 Ampere kostar 500 kr.

Jag hoppas att du fortfarande förstår att vi står på din sida, även om vi inte tror på det där med pulsgeneratorerna. Från vår horizont kan det vara svårt att tro på, isynnerhet då du ingenstans har påvisat deras existens, utan bara symptom som du menar är orsakade av detta.Jag tror att du har dessa symptom, men även om det kan vara svårt att påvisa varifrån de kommer, och nöd-förklaringen kan vara pulsgeneratorer, kan det vara en bra ide att använda uteslutningsmetoden. Att leva som du lever är ändå så pressande i sig, att det inte behövs några puslgeneratorer för att framkalla det illamående du känner.
« Senast ändrad: 20 september 2009, 14:56:32 PM av Avos »
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

Avos

• Newbie
  • *
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
« Svar #46 skrivet: 20 september 2009, 21:29:39 PM »
Jag undrar en del över de uppgifter du har om dessa pulsgeneratorer. Mig veterligen är det endast lazerljus som kan gå parallellt. Ljud och vanligt ljus har spridning. Dvs effekten blir svagare ju längre bort man kommer, och ljudet/ljuset sprids 90-180 grader från källan. Om exempelvis ett hinder, som en lampskärm kommer i ljusets väg, så softas ljuset så att man inte kan se glödlampan genom skärmen, men skärmen i sin helhet blir istället belyst.

Du har berättat en del saker i din text som inte stämmer med dessa naturegenskaper hos ljud. Att "ljudstrålen" riktats genom väggen på husvagnen ( som jag har förstått det), mot kroppsdelar på dig, som ditt knä etc. ( Hur någon kan se ditt knä genom väggen för att kunna rikta "ljudstrålen" är för mig obegripligt) Vad jag hört om infraljud är att de som utsatts för ljudet i ett slutet rum har mått mycket dåligt.

Iofs går det att förstöra föremål utomhus och skada  människor med lågfekventa vibrationer. Ett känt exempel är att när soldater mascherar så får de order att gå i otakt när de går över en bro, för att inte bron ska komma i självsvängning och rasa. Men det är en annan sak förstås.
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

Avos

• Newbie
  • *
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
« Svar #47 skrivet: 06 oktober 2009, 08:46:35 AM »
Det jag funnit intressant i din berättelse är det höga antalet konfrontationer med myndigheterna, arbetslöshet och bostadslöshet, trots skaplig utbildning. Du har nämnt att du haft någon slags bakgrund inom vänstern tidigare tror jag. Tyvärr har du inte beskrivit sammanhangen där lika klart, då du mest berättat om andra sidor av vad du varit med om.

Vore intressant att veta vilka indicier och bevis som binder samma dessa händelser.

jean-raoul

• Gäst
« Svar #48 skrivet: 02 april 2010, 10:19:17 AM »
¨

Få skillnader mellan 30-talet och i dag  eller mellan Lebensborn och dagens svenska tolkning av ”barnets bästa"

"While the Actual numbers of children internationally abducted through the Lebensborn program are unknown, estimates reach as high as a quarter of a million.  Ironically, even after Europe was liberated, many German families refused to return the kidnapped children to their families, citing they were too Germanized to return. In 1946, it was estimated that more than 250,000 were kidnapped and sent by force to Germany. Only 25,000 were retrieved after the war and sent back to their family. It is known that several German families refused to give back the children they had received from the Lebensborn centers. In some cases, the children themselves refused to come back in their original family: they were victims of the Nazi propaganda and believed that they were pure Germans. It is also known that thousands of children not "good enough" to be Germanized were simply exterminated. (Châtel & Ferree, 1997-2000). Children abducted under the Lebensborn program  were targeted for“Germanization“  and systematically programmed [brainwashed] using a variety of techniques.

These rekommendations related to Nurembergs laws 1936 included the following:

1.   Forced separation from family
      (Eller genom illegalt beslut om ensam vårnad i parternas frånvaro, 1995)
2.   Denial of access to family
      (Med stöd från olika domstolar, Tingsrätten, Svea hovrätt och Länsrätten i Stockholm, 1995/2000)

3.   Forced separation from friends
      (Genom beordrat barnarov från hans bostad i Frankrike)
4.   Forced separation from community
      (Genom dito barnarov och manipulation av registrering av bostadsadress, och efterkonstruktion som utgjordes av folkbokföringen år 1995-1996)

5.   Restrictions on speaking any language but German.
      (Eller i Ludwigs fall svenska språket. Ludwig de Marcenacs första språk var franska. Han alienerades genom att  senare förbjudas tala franska.)

6.   Children were often told their parents were dead, did not want them or were unfit
      (Modern berättade bl.a. för Ludwig de Marcenac att hans pappa var galen)

7.   Children were told German culture was superior than their own
       (Svenska barn njuter självklart det bästa av de bästa)

8.   Children denied knowledge of their past
      (Ludwig de Marcenacs registrerade födelsenamn blev ändrat år 1996, "FRÅN OCH MED" hans födelsedatum år 1991 av svensk folkbokföring. Hans        personnummer/kontrollnummer blev t.o.m. illegalt ändrat under perioden 1995-1996. Ludwigs historiska integritet blev bortsuddad.)

9.   German abductors earned economic incentives from the government.
      (Förutom mutor och stulna pengar och egendom för flera miljoner får svenske modern Anne Catrin Weingård stöd från försäkringskassan)

(Alt detta med syfte att dölja penningtvätt brott som paret de Marcenac/Weingård hade avslöjat efter de blev angripna av Svenska privata personer och dito svensk ägda företag
På heder och samvete
Jean-Raoul de Marcenac

Bilagor

-Internationell häktningsorder mot Svensk Bank VD Mat Emil Torstendahl
-Beslut angående vårdnad i parternas frånvaro och utan förundersökning eller motivering
- Suddig beslut från länsrätten som tolkar att  folkbokföringen har ”uppfattat att f.d. familjen Weingård de Marcenac skulle ha haft en tillfällig vistelse i Frankrike under fem år.