Författare Ämne: Stackars lilla dig då !....  (läst 4164 gånger)

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Stackars lilla dig då !....
« skrivet: 27 augusti 2007, 07:52:39 AM »
Har ni hört det här ondskefulla hyckleriet ?

"- Stackars lilla dig, du får åka mellan två hem, det är SÅÅÅ tungt så. [suck], Ja, inte är det lätt att ha frånskilda föräldrar. Sitta i bilen och åka två mil.. Ja, ja,nog vore det bättre om du hade ETT(foster?) hem, istället för att tvingas att hatta runt som en galning."

Ja, MIN son är det alltså synd om. Däremot inte alla andra barn på landet, som OCKSÅ åker samma väg !! Slutsats ?

Satkärringar !!
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

Tanten

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 86
    • Visa profil
« Svar #1 skrivet: 28 augusti 2007, 18:54:37 PM »
Men om barnet bodde i familje hem så blev det ju 3 familjer att åka mellan

Avos

• Newbie
  • *
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
« Svar #2 skrivet: 29 augusti 2007, 20:46:58 PM »
Citat från: "Tanten"
Men om barnet bodde i familje hem så blev det ju 3 familjer att åka mellan

Jo precis !

Men det här argumentet används mest just när jag själv skjutsade grabben till och från stan. Det blev svårare när taxi tog över detta jobb, eftersom det då blir samma som för alla andra barn. Taxi skjutsade honom till och från skolan, och satkärringarna fick problem att påstå hur hans liv var annorlunda än de andra barnen som skjutsades flera mil till skolan. :-)
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

Tanten

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 86
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 29 augusti 2007, 21:38:50 PM »
Ibland förvånas jag av den dumhet myndigheterna uppvisar. Men då ditt fall inte är det enda i sverige där myndigheterna resonerar på ett undeligt sätt så är jag inte förvånad.....snarare känner jag en viss uppgivenhet då jag ser att när jag trodde höjden av dumhet uppnåtts.....då slår de knut på sig själva och visar än större dumhet

sanna

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 30
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 05 december 2007, 19:35:05 PM »
Ibland förvånas jag av den dumhet myndigheterna uppvisar. Men då ditt fall inte är det enda i sverige där myndigheterna resonerar på ett undeligt sätt så är jag inte förvånad.....snarare känner jag en viss uppgivenhet då jag ser att när jag trodde höjden av dumhet uppnåtts.....då slår de knut på sig själva och visar än större dumhet

Hoppas knuten blir så stadig så de kan hänga sig i den. Allihop på socialkontoren.
Ingen är fri som själv förtrycker någon annan

Avos

• Newbie
  • *
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
« Svar #5 skrivet: 06 december 2007, 12:27:54 PM »
Citat från: "sanna"

Hoppas knuten blir så stadig så de kan hänga sig i den. Allihop på socialkontoren.

Jag har i inlägget "reorganisation av myndigheter/demokratifrågan" föreslagit att hjälpa myndighetspersonerna med just den frågan:

"Jag anser att grova myndighetsbrott där svåra lidande och död bör blivit följden bör bestraffas , som jag sade med dödstraff genom hängning. Inget skämt, iaf inte ännu. Kanske jag gärna skulle skratta om jag fick se dem...

Ingalunda anser jag att en vanlig brottsling, mördare etc som genom ondska, eller galenskap förtjänar döden. Samhället har råd att hålla folk vid liv, som inte ens förtjänar att leva. Humanismen förbjuder dödstraff. Jag har länge försvarat den ståndpunkten.

Men jag anser att det är nödvändigt med undantag vad det gäller myndigheterna. För sex eller sju tillsynsmyndigheter i den ondskefulla socialstaten, kan inte klara av att ge rättvisa, vad ett dödstraff kan åstadkomma.Att bara prata strunt om "barnens bästa", och ett gott uppsåt, när myndighetsbrottslingar vållat epidemier av självmord bland föräldrar och barn ska inte räcka för att komma undan. "

sanna

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 30
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: 06 december 2007, 12:47:23 PM »
Citat från: "Avos"
Citat från: "sanna"

Jag har i inlägget "reorganisation av myndigheter/demokratifrågan" föreslagit att hjälpa myndighetspersonerna med just den frågan:

"Jag anser att grova myndighetsbrott där svåra lidande och död bör blivit följden bör bestraffas , som jag sade med dödstraff genom hängning. Inget skämt, iaf inte ännu. Kanske jag gärna skulle skratta om jag fick se dem...

Ingalunda anser jag att en vanlig brottsling, mördare etc som genom ondska, eller galenskap förtjänar döden. Samhället har råd att hålla folk vid liv, som inte ens förtjänar att leva. Humanismen förbjuder dödstraff. Jag har länge försvarat den ståndpunkten.

Men jag anser att det är nödvändigt med undantag vad det gäller myndigheterna. För sex eller sju tillsynsmyndigheter i den ondskefulla socialstaten, kan inte klara av att ge rättvisa, vad ett dödstraff kan åstadkomma.Att bara prata strunt om "barnens bästa", och ett gott uppsåt, när myndighetsbrottslingar vållat epidemier av självmord bland föräldrar och barn ska inte räcka för att komma undan. "

Instämmer till 100%
Och tack för så bra forum.
Barnens bästa som de så "fint" kallar det, är inte alls till för barnens bästa, utan för att denna myndighet ska få ha sin egen sysselsättning och egen ekonomi betryggad istället. Barnen s bästa skiter de fullständigt i.

Och de bedriver ren vit slavhandel med våra barn. VÅRA BARN!!!Och vindarna kommer vända, för dessa rent sinnessjuka kidnappningar av våra barn. De drabbade barnen som nu växer upp, kommer att agera så att det kan bli ett rent inbördeskrig i landet. Soc lider av en borderlinerstörning (går över alla normala gränser karegoriskt)  och lider  alla andra sorters störningar med.
De är ju ansvarsbefriade och mig veteligen, så är det bara förståndshandikappade och socialsekretarare som är ansvarsbefriade. Och sådana kan vi ju inte ha att inneha makt i landet vårt, sådana som inte äger ett eget förstånd. Inte sant!!!

ps, se INSIDER ikväll.
Ingen är fri som själv förtrycker någon annan