Jag ska sammanfatta vilka som är av socialförvaltningen betalda provokatörer.
1) Viss "person" med egen hemsida. Hon skriver helt anonymt, det mest suspekta är att hon vägrar uppge vilken bakgrund hon har. Orsaken kan man ju lätt gissa. Vanligen brukar ju en debattör (om det nu ÄR en debattör) ha fördel av att berätta att han har insikt i frågan på grund av yrkeskunskaper. Men eftersom denna "person" är betald av socialförvaltningen för att trakassera föräldrar som drabbats av olagliga omhändertaganden, så kan hon ju inte gärna uppge att hon är socialsekreterare eller liknande, då hon verkar vara aktiv så väl dagar som kvällar med att förfölja och håna folk som utsatts för brottsliga domar, vars barn har begått självmord på fosterhem. Denna "person" har haft ett diskussionfora på sin hemsida, men hon stängde det, eftersom hon ändå raderade alla inlägg som var kritiska mot socialförvaltningen. Hon har avstängts från fosterbarnens hemsidor tiotals gånger, och NKMRs fora för att avsiktligt ha kränkt människor som inte orkar leva efter att ha drabbats av myndigheternas brottlighet.
"person2". Hon har själv varit fosterbarn. Kärnan bland socialförvaltningens stormtruppare som förföljer biologiska föräldrar är de sinnesjuka fosterbarnen, som drivs av ett patologiskt hat till biologiska föräldrar, ett hat som de uppfötts med av socialförvalntningen och fosterföräldrarna. "person2" brukar skriva under alias "Rune" ibland på NKMRs hemsida, hon har blivit avstängt från fosterbarnens hemsidor och NKMRs hemsida tiotals gånger på grund av förföljelser.
"person2" växte upp med en ensamstående mor som var våldsam och autistisk. Hon bodde mesta tiden på ett barnhem, där hon fick massor av stryk. Hon hatade sin uppväxt. Att hon i sitt yrke som fritidspedagog, jobbar åt att samla in så många barn hon kan åt socialförvaltningen som fosterbarn, kan bara tyda på att hennes sätt att tänka inte kan vara normalt. Hon skickade i oktober en anmälan mot mig, där hon försökte få mina barn fosterhemsplacerade på grund av mitt medlemskap i NKMR:
Från: 073.6147066@telia.com
Datum Tor, okt 26, 2006 20:49
"Anmälan om barn som far illa
Jag har sedan en tid kontakt med en person som gör sig väldigt känd. Och vi är ett antal personer som är oroade över barn till [Avos]. Det är ingen fråga om att han är mycket störd. Hans barn har fått LVU, som han tydligen har överklagat och man verkar ha avslagit detta. Fullkomligt felaktigt beslut. Jag hoppas med denna anmälan att ni än en gång försöker få bort denna man från sina barn. Han är inte lämplig som förälder och visar klart sjuka drag som ex stark paranoja.
Han har fö gått med i en förening som FÖRESPRÅKAR våld mot barn, ordf i föreningen turnerar runt om i Världen för våld mot barn, nu i sommar var ordf på NYa Zeeland i detta syfte och kunde ses i NYa Zeelands TV (!) En annan av grundarna är Lennart Hane, även känd för att förespråka detta, och anmäld 16 ggr på 10 år till Advokatsamfundets diciplinnämnd.
Så, var inte orolig för att göra ett omotiverat LVU, och för gott placera barnen någon annanstans resten av uppväxten. Detta är uppenbart en mkt sjuk man. Han berättar om sitt boende, ni borde se det. Det i sig låter även det som en mkt olämplig miljö..."
Anmälan kan nog anses som sinnessjuk. Att mina barn ska fosterhemsplaceras för att Ruby H_C åkt till Nya Zeeland, eller för att jag är medlem i Nkmr, är ju ett politisk anklagelse. Därtill ingen kvalificerad politisk anklagelse.
"person2" har på fosterbarnens hemsidor öppet stridit mot att de som utsatts för övergrepp på fosterhemmen inte ska ha rätt till skadestånd. Just DEN ståndpunkten kan ju ingen frisk människa inta, men den säger mer också: den säger att "person2" har betalt för att föra socialförvaltningens advokatyr på internet. "person2" är en intressat person, hon fläkte ut sitt privatliv i sin blogg, och berättade om hur hon örfilade upp sin tonårsdotter, så att dottern polisanmälde henne. Hur oförsiktigt som helst berättade hon om sina förhållanden hemma. Plötsligt drabbades hon och de andra sjuka fosterbarnen av insikt, sedan "person2" lämnat in sin anmälan mot mig. Flera fora stängdes igen, och passordsbelades. Löjeväckande är deras tal om socialförvaltningen som en förälder för föräldrarna: de är uppenbarligen rädda för monstret de tjänar själva !
(knutte61) är fosterbarn. Han liksom de andra sjuka fosterbarnen driver socialförvaltningens advokatur. Han har brutit sig in i mina mailkonton på yahoo, och på NKMRs site. Han skrev det inlägg jag bemötte på NKMRs fora "bra med jourhem". Det handlade om ett av de ovanliga fall då socialförvaltningen faktiskt ingriper när barn far illa. Detta sker vanligen först efter protester från allmänheten. Han ville ha friare tyglar för socialförvaltningen, hur det nu ska gå till, då det inte finns kvar några lagar som skyddar familjerna mot myndighetsövergrepp. Han liksom de andra fosterbarnen har familj. Han liksom de andra fosterbarnen är sedan "person2" anmälde mig livrädda för att jag ska motanmäla dem.
Jeanette är värstingen bland socialförvaltningens stormtruppare. Hon har själv två barn. Hon anser att föräldrar inte har rätt att vara primära uppfostrare av barnen: Staten ska sköta den saken.
Jeanette är fosterbarn.
Ytterligare finns det en blogg "barn - en rättighet för föräldrar", där en socialsekreterare anonymt agiterar mot familjers rättigheter. Intressant är att hon parallellt bjuder ut sexuella tjänster, och inbjuder läsarna till "trekant"..
Det här är samlingen av betalda provokatörer som trakasserar familjer som utsatts för rättsövergrepp. Det finns fler av dem också, men jag tar upp de mest kända.
I terrorverksamheten från socialförvaltningen det sista halvåret ingår flera mordhot mot fosterbarns-siten "Stulen barndom", och ett mordhot mot en närstående till den siten. Liknar detta någon annan myndighets verksamhet ?
Liknar deras beteende någon annans ? Bara basfakta talar sitt språk:
- 80% av alla LVU-ärenden går till verkställighet i Länsrätten.
- 50 % av alla LVU ärenden går till verkställighet i kammarrätten
- ca 100% av alla LVu-ärenden går till verkställighet i socialnämndens Verkställande utskott.
- I Exempelvis Västmanlandslän har inte en enda friande LVU-dom avkunnats på sex år.
KAN någon seriöst tro att det går rätt till där ? Om någon kan tro att dessa terrorister spontant besöker fora på internet som heltidssysselsättning och "råkar" börja smutskasta de som drabbats av myndighetsövergrepp, borde väl verkligheten i terrorstaten tala sitt tydliga språk.