Författare Ämne: MAN BLIR JU MÖRKRÄDD!  (läst 2039 gånger)

mamma1

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
    • http://broderibruden.no-ip.com
MAN BLIR JU MÖRKRÄDD!
« skrivet: 26 juni 2007, 14:19:48 PM »
Har läst min dagbok från 2006, innan vi hamnade i socialens klor. Jag läser dag för dag står samma sak: vår son mådde bra :!:

Han åt bra, han kröp omkring, vi myste, han sprang omkring i gåstolen, han var glad och nöjd! Varje dag! Ibland har jag skrivit att han varit ledsen, men det var då inte ofta!

Citat från min dagbok, utan namn: "xx åt upp allt som han fick till middag! Han är så duktig!" Ett till citat från en annan dag: "Han åt upp allt av potatis och dillköttspurén och mangopurén...." Han var då 6 månader gammal.

Fler citat: "xx har börjat äta våran mat nu!" Fler citat: "Han går i gåstolen. Sitter i babysittern och leker. Myser hos oss."

Självklart blir vi upprörda när soc. påstår att ovanstående inte kan hända hemma hos oss! Dagboken är ju bevis för att det faktiskt var så här bra när vår son bodde hos oss! Man blir så  :evil:
Sambo och vi har en liten son. Han familjehemsplacerades förra året. Efter en 6 månader lång kamp mot soc. avbröt Länsstyrelsen den sk. "frivilliga" placeringen!