Frfattare mne: Vem var rädd för AFAF98?  (lst 3119 gnger)

valens

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 249
    • Visa profil
    • http://visa.respeqt.nu
Vem var rädd för AFAF98?
« skrivet: 25 februari 2007, 15:06:36 PM »
"Fällande domar på grund av falska anklagelser om incest har sedan åttiotalet varit den största rättssäkerhetsfrågan i Sverige. Och stölden av barn från män i samband med vårdnadsmål, där falska incestanklagelser spelar roll, är en viktig rättssäkerhetsfråga i sig både för män och barn. Den mentala misshandeln av barn, som onödigt terapibehandlas i offentliga institutioner pga falska incestanklagelser, är en annan för Sverige fullkomligt fundamental rättssäkerhetsfråga minst i nivå med gårdagens tvångssteriliseringar o dyl. Också de grova övergreppen skedde – som nu - ”i tidens anda”. Och resultatet är då - som nu - skadade individer - i det här fallet barn. Är detta ett rättsligt och medicinskt system, som vårt land kan tillåta existera? Vad säger det egentligen om Sverige?"

Det som händer med mig och min dotter idag, trodde jag aldrig att det skulle vara möjligt i dagens Sverige.

Om jag bara visste…

Då hade jag aldrig försökt återbygga mitt liv efter ett kraschat äktenskap som ändå varade i 14 år.
(Om ni inte har gissat än vem har hjälpt att äktenskapet skulle gå i intet, då lovar jag att i en snar framtid återkomma med fakta).

Då hade jag aldrig hjälpt min dotters mamma återbygga sitt liv efter ett kraschat förfluten.

Då hade jag aldrig hjälpt och gjort allt möjligt till att min dotters mamma skulle komma till landet Sverige.

Då hade jag aldrig sett till att min dotters mamma skulle integreras i svenska samhället på det snabbaste och bästa sättet.

Då hade jag aldrig sett till att min dotters mamma skulle ha det så bra som möjligt före, under och efter förlösningen. (Att jag var den förste som tåg min dotter i min famn, att min dotters allra första suggbehöv var tillfredställd av pappas lilla finger, att pappan var den som klippte dotterns navel, att jag var på lasarettet för att hjälpa mamman i hela 6 dygn, dag och natt, att jag tog ledigt för att första året skulle vara hela tiden till hjälp, att…)

Men Icke sa Nicke!

Vi behöver inga ”pappa hjältar” som återbygger sina liv och gör det bästa för deras barn, för deras familj!

Och så kom in i spelet ”ondskans krafter”.
Först har man försökt med det som ”ondskans krafter” har lyckats för några år tidigare. (Falska anklagelser om misshandel och hela köret!).

Denna gång har ”ondskans krafter” misslyckats!
Och… Icke sa Nicke, igen!

Då har ”ondskans krafter” börjat med en rejält hjärntvättning av mamman (som annars bär på en stor del av skulden i hela historian!) tvingat in en så kallad psykiater (det kan man läsa i massmedia om ”psykiatern” Klauss Potthoff som definitivt blev av med sin läkarlegitimation i början av detta år!) för att lögnkarusellen skulle finslipas ordentligt!
Då har ”ondskans krafter” har tvingat in en ljugande dagmamma tillsammans med hennes rektor för att hjälpa till första falska anklagelser om sexuella övergrepp.
Och för att allt skulle vara trovärdigt har dessutom tvingats in barn och skolnämndens förvaltningschef för att ”bekräfta” falska anklagelser om sexuella övergrepp, grova tjänstefel gällande barnens placeringar på kommunens förskolor,

Då har ”ondskans krafter” börjat med en ännu omfattande hjärntvättning av mamman.
Vad har mamman direkt uppmuntrat av ”ondskans krafter”?
Jo, egenmäktighet med barn, ytterligare falska anklagelser om mordförsök, misshandel, ofredande, m.m.

Inte det hjälpte för mycket!
Och Icke sa Nicke, igen!

Då har ”ondskans krafter” börjat agera enligt vad dessa onda krafter älska att göra, falskhet och dubbelspelet!
Jo, advokat efter advokat har börjat träda fram. Det var som en tävling: ”den som ljuger mest vinner”!

Inte det hjälpte för mycket!
Och Icke sa Nicke, igen!

Då har ”ondskans krafter” börjat agera som en desperat blödande tiger!
Lögnkarusell där social sekreterare, kommunanställda, landstingsanställda, polis och åklagare har själva deltagit i tävlingen: ”den som ljuger mest vinner”!

Och äntligen har det hjälpt denna gång!

Varför?
Därför att censurerade texter typ:

Frågan om de falskt incestanklagade är det största rättsskandalen i Sverige efter andra världskriget. Åtskilliga människor blir oskyldigt dömda i vårt land pga. det systemfelet gällande incest. Bara antalet redan genomförda resningar visar att detta är ett rättsligt katastrofområde för Sverige.

En resning på området borde kanske ske en gång vart tionde år. Vi hade minst sex fall under nittiotalet, och blott RÅ:s och andras frenetiska arbete att hindra nya ansökningar att lyckas, döljer vidden av Sveriges rättsliga bankrutt. Justitiedepartementet. RÅ etc. är huvudsakligen inriktade på att hindra att katastrofen blir synlig, inte att avhjälpa den.”

Är svårt att komma åt, nästan omöjligt får jag säga!

Men det kanske det finns någonstans en  större bror.
Eller vad säger Du, Damokles, skall vi låta svärden falla?

PS
För de nyfikna: Det kommer inte att dröja för långt tills alla namn och fakta kommer att avslöjas!

Nu finns det inte längre plats i listan för fakta och namn i det här fallet.
Alltför många nya namn och fakta har hamnat i den här listan.
Smärtgränsen har definitivt överskridits så att listan kommer att publiceras snart. (ändring: 2008-05-11)