Författare Ämne: Kontakt  (läst 3841 gånger)

Misty

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 3
    • Visa profil
Kontakt
« skrivet: 17 januari 2007, 23:14:07 PM »
Jag sulle gärna vilja ha kontakt med er som har eller haft barn som bott på fosterhem. Även ni som själva bott på fosterhem är välkomna att höra av er.

stockholmsbarn1@hotmail.com

lillan04

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 14
    • Visa profil
Kontakt
« Svar #1 skrivet: 04 mars 2007, 23:50:38 PM »
hej, kontakta mig på lillan04@hotmail.com
vid frågor maila

mamma1

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
    • http://broderibruden.no-ip.com
Jag har också ett omhändertaget barn
« Svar #2 skrivet: 05 mars 2007, 07:45:47 AM »
Hej, jag och min sambo har våran snart 1 år gamla son på familjehem. Kontakta gärna oss!

Vi behöver få tips! Omhändertagandet skedde för ca två månader sedan. En stor kränkning :cry:  och många  :?:
Sambo och vi har en liten son. Han familjehemsplacerades förra året. Efter en 6 månader lång kamp mot soc. avbröt Länsstyrelsen den sk. "frivilliga" placeringen!

lillan04

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 14
    • Visa profil
Kontakt
« Svar #3 skrivet: 05 mars 2007, 15:23:05 PM »
hej,maila mig på adr som står i mitt så kan vi ha kontakt den vägen
vid frågor maila

Tanten

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 86
    • Visa profil
Jag finns också
« Svar #4 skrivet: 23 mars 2007, 08:07:30 AM »
Har tre söner placerade kan kontaktas på monicabmatthews@yahoo.se

simone

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
HJÄLP
« Svar #5 skrivet: 04 april 2007, 08:30:54 AM »
i går rasade vår värld..min syster har suttit på utredninshem med sin lilla dotter joline som är 1år och 4 månader hela flickans liv, hon har aldrig fått en chans att vara mamma till jolin..vi i familjen har kämpat i 2 år men utan resultat,igår kom polisen  och utan förvarning slet den lilla livrädda flickan ur moderns armar..vi är förtvivlade ..vi vet inte vart hon är ,hur hon mår.om hon gråtit hela natten bland främlingar,det känns som att skrika i ett ljudisolerat rum..hjälp oss..vad ska vi göra..

mamma1

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
    • http://broderibruden.no-ip.com
Vänd er till Stulen Barndom
« Svar #6 skrivet: 04 april 2007, 11:20:03 AM »
Gå in på deras hemsida: www.stulenbarndom.se

De arbetar tillsammans med nkmr. De arbetar aktivt i forumet och även på vissa orter runtom i Sverige.

Jag vet hur det känns när polisen kommer. Men de var inte så brutala mot oss som dem var mot eran syster. Jättehemskt! Soc. är så grymma :evil:
Sambo och vi har en liten son. Han familjehemsplacerades förra året. Efter en 6 månader lång kamp mot soc. avbröt Länsstyrelsen den sk. "frivilliga" placeringen!