Författare Ämne: peter  (läst 3935 gånger)

johnny

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
peter
« skrivet: 14 mars 2003, 13:38:01 PM »
Vidare tycker jag tt det är du som har översittar mentalitet gente mot andra mäniskor.
Om NKMR står bakom din mäniskosyn tror jag inte. Jag skulle vilja höra en röst om det.
Men jag kan inte tänka mig att någon ställer sig bakom en mäniskosyn som går ut på att nedvärdera andra mänsikor för att höja sig själv.
Det NKMR står för är dom mänskliga rättigheterna.
Du vill ta i från mig tron på att det går att strukturera, rasera ett system inifrån. men du står på utsidan och hammrar skallen blodig i en vägg, hackar jag på dom bärande bjälkarna på insidan, vem når bäst resultat?
att välta systemet går bara innifrån....

Peter Klevius

• Gäst
peter
« Svar #1 skrivet: 14 mars 2003, 13:44:15 PM »
De bärande bjälkarna kan aldrig söndras inifrÃ¥n eftersom de sitter i lagstiftningen För att komma Ã¥t denna behövs en demokratisk  folkstorm underbyggd med info

Det verkar snarare som om detta är ett sätt för dig att försöka visa din makt inom systemet

NKMR stÃ¥r för mänskliga rättigheter -  dvs individens skydd mot statsmakten - och ingen kan vara mer engagerad för detta än jag

Systemet måste vältas utifrån demokratiskt och därefter skall individerna skyddas mnot liknande manipulering medelst förstärkta mänskliga rättigheter

Peter Klevius

Anonymous

• Gäst
Mayday Mayday Mayday...---... ...---... ...---...
« Svar #2 skrivet: 14 mars 2003, 18:17:21 PM »
All right pojkar, Något måste vi göra, allt för många går under av LVU-metoden och skadorna kan liknas vid lobbotomi eller sterilisering...---...
LVU är en omänsklig metod som bryter mot de mänskliga rättigheterna.

Vi behöver komma ut till allmänheten och till media med alla till buds stÃ¥ende medel. Sekretesslagarna har i mÃ¥nga fall skyddat beslutsfattarna trotts enorma misstag och skador som följd ...---...  ...---...

Finns det anledning att betvivla att LVU är ett farligt och förlegat system?
Borde detta inte betraktas som ett systemfel?

J.O