Jag vet inte vart din så kallad forskning ägt rum, men jag tror inte, rätta mig om jag har fel att den inte har genomförts på något högrelärosäte.
Endast om den har blivit granskad kan den vara adekvat i det här sammanhanget.
Jag läste varje paragraf i både LVU och LVM och fann att likheterna är större än skillnaderna.
Felet med dig är att du inte respekterar någon annans åsikt än just dn egen, för dig torde den vara en axiom. Men det finns inga axiomer, bara halva saningar.
Har du läst Livsgnistan? Där dom pratar om att riva lägret när dom blir fria, komunisten säger att lägret måste finnas, vart skall dom annars göra av sina politiska motstånndare? Där är vart du står i dag.
Att gå till personangrepp på det sätt du gör tillhör en odemokratisk reorik som vissa tar till när deras argument tryter. Jag tänker inte sänka mig ner på den nivån, då jag anser att debatten om LVu skall hållas på ett högre plan.
Vidare så säger jag bara som en fransk filosof en gå sa " jag hatar vad du säger men jag skall dö för att du skall få säga det"
Har du hört om den kritiska massan?
När den väl uppnås följer andra efter, men det krävs att en börjar för att flera skall följa efter.
Då kan en soldat göra stor skillnad, på så sätt kan en ändrig ske.
Ditt sätt att enkom skriva debatt inlägg här övertygar ingen, för dom flesta här är övertygade. Jag själv kan rädda ett barn undan LVU vems handlande är då mest värt?