Författare Ämne: PSYKISKTSJUKA MAMMA !!!!  (läst 5242 gånger)

ZINA

• Gäst
PSYKISKTSJUKA MAMMA !!!!
« skrivet: 17 januari 2003, 13:30:59 PM »
HEJ TILL ALLA

JAG VILL INTE SKRIVA OM MIG MEN HAR JAG BIFAGAR MIN BREV TILL
DE JURNALISTERNA SOM SKREV ARTIKEL OM DENNA MAMMA.
URSAKTA MIG OM JAG ANVANDER STARKA ORD.
DET AR FEL PA MIN DATTA OCH DE SVENSKA BOKSTAVER FORSVAN.

HEJ.
JAG SKULLE RADDA DIG ATT INTRVUA DENNA MAMMA. VAD AR SANINGEN !!!!!          
SOCIALEN AR EN GRYM KVINNO OCH BARN MISSHANDLAREN.  
JAG I ALLA FALL LYCADES RADDA MIN 7 ARIGA DOTTER I TID FRAN DESSA MONSTER- MISSHANDEL ENHET. DE GOR ALLT FOR ATT OMHANDERTA SMA BARN OCH ANKLGA MAMMOR SOM PSYKIST SJUKA.
JAG KUNDE LIKA  GORNA VARA I  MENTAL SJUKHUS VILKET SOCIALEN DESSPERAT FORSOKT.
VET DU VAD VAR MIN RADDNINGEN - JU MITT UTLENSKA  PASS OCH SA
FORT JAG FICK LYSSTA UTT ATT MISSHANDEL-ENHETEN VILL OMHANDERTA HENNE -1 DAG INNAN- LAMMNADE JAG ALLT OCH FLAGG UTOMLAND, VARFOR VAGADE INTE SOCIALEN GE SIG PA MIG DA.!!!
POLISEN,SOCIALEN.SKOLOR,LAKARNA, ADVUKATERNA  OCH DET VARSTA DOMSTOLARNA AR RENNA RAMMA KVINNO OCH BARNMISSHANDLAREN.
JAG AR NU I SVERIGE .VILL DU VETTA VILLKA HAMSKA METODER ANVANDER ALLIHOPPA ..
DET PAGOR EN SADAN GRYMT PSYKISK TEROR MOTT KVINNOR OCH BARN - INTE ENS NZIZTERNA KUNDE TANKA PA. DETTA UTFARS FARST OCH FRAMST POLISER I SAMARBETE MED SOCIALEN. JAG OCH MIN DOTTER VET SANINGEN, DARFOR JAG TROR INTE ETT  D O G PA POLISEN ELLER SOC DEN MISSHANDELL ENHET SOM GER SIG PA DE SVAGA  OCH ENSAMMA I SAMMHALET, DESS VARRE OM MAN AR UTLANSK MEDDBORJARE.
JAG TYCKER ATT ENDAST NI JURNALISTER KAN HJALPA EN. I MITT FALL JAG NUMERA INTE FOR EN ENDA PAPPER FRAN POLISEN ELLER SOCIALEN,MEN DE FORTSATER ATT TERORISSERA MIG, HANDLINGAR  FIXAR  DE EFTERAT VID BEHOV. DU AR VALKOMMEN ATT FOLJA MED MIG TILL POLIS TERORR DEN 29/1/2003.
JAG TYCKER ATT DU BORDE HJALPA DENNA KVINNA OCH HENNES LILLA FLICKA.   BORJA GRAVA PA POLISENS OCH SOCIALENS HANDLLINGAR,GOR EN INTREVJU MED HENNE,VILLKET JAG TVIVLAR PA ATT DEM SKA LOTA DIG GORA.   MEN LYCKA TILL.

JAG ANTAT ATT NI JURNALISRENA VETT PRCIS OCH KANNER TILL DESSA NAZIMETODER.
JAG LEVER UNDER DAGLIG HOT MEN TANCKER INTE GE UPP.
DU KAN GORNA KONTAKTA MIG OM DU VILL.
VANLIG HALSNING

ZINA

Ruby Harrold-Claesson

• Global Moderator
  • Newbie
  • Antal inlägg: 690
    • Visa profil
Väldigt viktigt att skydda barn från omhändertagande
« Svar #1 skrivet: 24 januari 2003, 16:19:29 PM »
Hej Zina,

Det gläder mig att Du som utländsk medborgare insåg att det var viktigt att skydda Ditt barn från att bli tvångsomhändertaget - och fattade ett snabbt beslut att fly utomlands med henne. Du visar stort mod.

"Väldigt viktigt att skydda barn från omhändertagande" är titeln på Susanna Svenssons artikel som finns i NKMR:s artikelarkiv 1. Hon rekommenderar visserligen inte att föräldrarna ska fly utomlands, men man måste ju skydda sin avkomma. Det gör t o m djuren!

Här kommer länken till artikeln:

http://www.nkmr.org/artikel_viktigt_skydda_barn_av_susanna_svensson.htm

Med vänlig hälsning

Ruby H-C

Anonymous

• Gäst
PSYKISKTSJUKA MAMMA !!!!
« Svar #2 skrivet: 12 december 2003, 16:49:12 PM »
Hej Zina!
Jag vill gärna komma i kontakt med dig, snarast möjligt! Mejla till:
anissan55@hotmail.com

Jeanette

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 91
    • Visa profil
Ännu en sk psyksjuk mamma
« Svar #3 skrivet: 13 februari 2005, 23:14:18 PM »
De hittar på att vi är psykisk sjuka. Varför?
Min son har nu varit borta i nio år från mig för att jag misslyckades att fly.
Han fick se mig en timme för fem år sedan.
Jag hämtade honom och flydde för nio år sedan, Tyvärr levde jag på socialbidrag. Jag klarade inte av att planera ordentligt. Jag flydde genom Sverige på en vecka. Med min son, vår katt Mimmi, två dansmöss och en tung ryggsäck. Tyvärr misslyckades jag. Jag pratade för mycket med folk så att en svartsjuk tjej skvallrade och polisen tog oss i Malmö. Pengarna tog slut.
Det behövs ett nätverk för att hjälpa familjer som utsätts för falska socialarbetare. De som inte klarar att fly måste få hjälp.
Jag lever fortfarande i skräck för sociala efter nio år.                                                                                           J

jmb

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 7
    • Visa profil
Dom tog mina barn
« Svar #4 skrivet: 24 april 2005, 20:56:29 PM »
I julas blev mina tjejer lvu ade. Det var pappan som hade slagetsigihopa med socialen. Han den barn plågaren såg till att manipulera alla som hade hand om utredningen.Socialen säger att jag bara hittar på att han slaget barnen att jag ljuger att han gjort övergrepp. Sedan sägerdom att jag är ett mentalpatientfall.Men jag blev straffad för att ha bett om hjälp när vi blev slagna. Nu bor barnen otryggt med monstret om mig skrev dom att jag inte var en bra mamma allt var mitt fel. Minabarn gråter i telefonen dom vill hemm sägerdom. Tom i tingsrätten körde soc över lagmannen då han ville att barnen skulle bo med mig. Vad ska man göra när pappan är i maskopi med soc?? För det är min skylldighet att skydda barnen :cry:
Ärlig kvinna

förälder

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 26
    • Visa profil
PSYKISKTSJUKA MAMMA !!!!
« Svar #5 skrivet: 03 februari 2006, 11:23:04 AM »
(suck och gråt )  :cry:
Blir så arg !
Hur kan dessa personer inom socialtjänsten brista så i sin yrkesroll ?
HUR kan personer med socionomutbildning ställa psykiatriska diagnoser och komma undan med det ?
Finns det socionomer eller annan professionell person som kan svara på detta; HAR socionomer läkar kompetens?
VAD ÄR SOCIALTJÄNSTENS uppgift ?
Till föräldrar som är anklagade för vara psykiskt sjuka och misshandlat era barn (fysiskt -psykiskt ) ; Har ni blivit utredda av rättspsykiatrin därefter INTYG som styrker detta påstående ?
Tacksam för svar .

PS. vad ni är duktiga som kämpar mot denna grymhet -Ge aldrig upp !