Hade även fått brev där soc skrivit att hon träffar min son varannan vecka (ett tag varje vecka) för att "stärka hans självkänsla och frigöra honom från mig" !!!???
Jo det är DET DÄR man inte får göra! Dvs deras "behandling". Soc medger ju själva att de inte sysslar med att hjälpa familjer som har problem, och den förälder ( eller utomstående) som gör så där mot en annan förälder åtalas för psykisk misshandel av barn.
Vägra samarbeta med soc, de konstruerar bevis mot dig, de utreder ingenting. De tar aldrig tillbaka en anklagelse, de fogar nya lögner till gamla. Utredningen växer. När den är uppe i ca 50 sidor hjälper ingenting vad du säger. Om du inte ger vatten åt kvarnen , kan den inte mala.
Exempelvis:
"Vi fann bakterier i Ola Erikssons kompost, det luktade från ett gammalt utedass, i gräset kröp det smådjur". Barnet och fadern verkade inte ha någon känslomässig kontakt, de tittade inte varandra djupt i ögonen blah, blah, blah" "Utredning om barn som far SYNNERLIGT Illa"
Jag släpper inte dem hit !! De har haft sin chans, och då vägrade de komma. Jag bjöd dem tre gånger, men de ville inte. De gick på hembesök hos min fd frus alkoholiserade fästman istället för hos mig, eftersom försökte lura henne att de skulle acceptera att han fick ersätta mig som far. Istället lurade de henne och bad länsrätten ta barnet ! Om mig har de skrivit att jag är svårt sinnessjuk, saknar verklighetskontakt och inte kan ta hand om mig själv. Allt detta, 27 sidor har länsrätten slängt i papperskorgen. Naturligtvis ska jag inte göra misstaget att släppa in brottslingarna i mitt hem en gång till då ! Om de skulle få komma nu är det ju förståss klart att de kommer för att konstruera bevis, eftersom de förlorat på allt vad de ljugit om.De är ju inte längre "objektiva utredare", de är ju min motpart, kriminella dessutom. Inte ska min motpart skriva utredningar om mig !!
Allt vad socialförvaltningen sysslar med är brottsligt.De brott som de sysslar med anser jag bör straffas i klass som krigsförbrytelser, eller brott mot mänskligheten. Slavhandel, kränkningar, som leder till självmord bland barn och föräldrar, terrorism. m.m Följder lika svåra som krigsbrott.
De håller utredningshem och utredningar som koster hundratals miljoner. Om utredningarna visar att barnen mår bra, och familjen är bra, så omhändertar de barnen i alla fall. Det finns inga som helst regler de bryr sig om, så vänta dig inte något från dem.
Socialförvaltningens forntidsmänniskor stämmer in på de värsta dystropierna, samt även Frans Kafkas noveller Det hela liknar hr K som kallas till domstol i novellen " processen" . Han får inte veta varför. Han blir utskälld och förnedrad och krossad, men får inte veta varför. De ber honom återkomma nästa dag för att han ska få veta varför han döms.
Han går dit nästa dag, allt fortsätter på samma sätt: han får inte veta vad han anklagas för, han får bara höra hur dålig människa han är. Han kallas åter, igen och igen och igen. Processen pågår i flera veckor. Slutligen får han veta domen.
Hr K döms till döden, av orsaken att han inte tycker om sig själv, och frivilligt låtit sig underkastas domen över sig själv, så var därmed domen legitimerad. Hr K förs ut för att avrättas, och inser att de hade rätt: om han bara hade vägrat lyssna på dem som ljög och förtalade honom för han hade accepterat att bli dömd av brottslingar och lögnare, och då hade han ju dömt sig själv samtidigt med dem.
Vägra accceptera deras "utredningar", vägra låta dem förnedra och kränka ditt barns och din relation ! Vägra besöka ditt barn tillsammans med förmyndare. När du går med på det, kommer ju ditt barn att se det som du kapitulerat som förälder. Har de tagit barnet från dig, så har de. Ansvaret är då deras. Skräms inte av de gärningar de gör som gör att DE förlorar sin salighet. Var ståndaktig, och tänk att dina barns öden må ligga i Guds händer, Bed och tänk på att du intet ont gjort, och att ditt barn inte förtjänar detta, då du intet annat kan göra än att fortsätta framhärda att du ska fortsätta vara okränkt som förälder, om Gud låter dina barn få återvända till dig.