Frfattare mne: LVU i vårdnadstvist  (lst 3406 gnger)

hep

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 20
    • Visa profil
LVU i vårdnadstvist
« skrivet: 06 september 2006, 07:45:29 AM »
Jag har fått mina barn LVU- ade och med totalt umgängesförbud med
den enda "vården " barnen ska få är att soc ska hjälpa mamman att
få ensam vårdnad om barnen !
Har någon vetskap om soc har
 använt och lyckats med denna strategi tidigare

Hälsningar
Hans

Ola Eriksson

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 165
    • Visa profil
Re: LVU i vårdnadstvist
« Svar #1 skrivet: 06 september 2006, 17:31:58 PM »
Citat frn: "hep"
Jag har fått mina barn LVU- ade och med totalt umgängesförbud med
den enda "vården " barnen ska få är att soc ska hjälpa mamman att
få ensam vårdnad om barnen !
Har någon vetskap om soc har
 använt och lyckats med denna strategi tidigare

Hälsningar
Hans

Soc brukar vanligtvis välja ut den svagare föräldern, den som komprometterat sig, eller den som visar ringa intresse för barnen för att  bli boförälder. Då kan de i nästa steg anklaga den föräldern för att vara olämplig och sedan sätta barnet på fosterhem, sedan de manövrerat ut den starkare föräldern. Samarbeta alldrig med soc, de är slavhandlande forntidsmänniskor och grova brottslingar !! Lämna aldrig upplysningar till dem ! Social medger ju själva att de inte ägnar sig åt att hjälpa folk, de endast förbereder, och genomför fosterhemsplaceringar !

Fosterföräldrarna får 18-30 000 kr i månaden för barnet. De kan ha upp till 8 fosterbarn. Det innebär  ca 130- 150 000 kr i månaden, mer än en knarkhandlare ! Fosterföräldrarna är folk som arbetar på PBU eller socialförvaltningen eller bekanta till dem. Barnen säljs. Exempelvis Jill Thomelius som utredde min son, hade 25 LVU-utredningar samtidigt. hon skrev att min son "var något överviktig, men med en proffessionell vårdnadshavares insatser skulle detta kunna rättas till".Var kansådana arbeta, kan man tänka ?

Strax efterråt hotade hennes kollega Eva Laakso mig, att mitt barn skulle omhändertas om inte jag lade ned mitt umgänges och vårdnadsmål i hovrätten. De hade redan begärt omedelbart omhändertagande en vecka före HRmålet skulle börja, så att de hade förekommit ett lagligt beslut.

När jag ringde Eva Lakso dagen efter och sade att jag hade lagt ned målet, så gapskrattade hon och tjöt euforiskt i telefonen. Jag har därför goda skäl att anta att det var Eva Lakso som köpt min son av slavhandlaren Jill Thomelius.

Min äldre son kunde de på inget sätt lyckas sätta dit på lagligt sätt. Han bodde hos mig, skolan sade att det gick bra för honom, den externa psykoanalytikerutredaren sade att han hade det bra hos mig, och framför allt: Jill Thomelius själv hade skrivit att han hade det bra hos mig !!. Eftersom de inte kunde omhänderta honom och sälja honom som slav till exempelvis en företagare, på ett lagligt sätt, så gjorde de detta på ett olagligt sätt. De utsåg en ställföreträdande förälder utan domstolsbeslut  som fick de pengar som fosterföräldern skulle få, och har nu börjat avisera att de ska jaga honom till hösten.De skickade en "utredning" på 19 sidor till honom personligen, där jag förklarades vara svårt sinnessjuk och ur stånd att ta hand om mig själv, samt att hans mammam förklarades vara alkoholist. Denna psykiska misshandel och förtal och nedsvärtning av oss föräldrar av barnens-bästa-fascisterna drabbade honom hårt.  Detta förstörde slutet av hans skolgång i nionde klass, så han misssade de MVG och VG han kämpat sig till. Han blev tvungen att välja en utbildning, inte efter hans intressen, utan en utbildning i en annan stad, så att han kunde fly och studera på hemlig ort, där han nu gömmer sig, och tvingas leva som en spion.