Frfattare mne: Varning ! 'Paraphilia' är soc.sekreterare + provokatör  (lst 13755 gnger)

anja

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 33
    • Visa profil
Varning ! 'Paraphilia' är soc.sekreterare + provokatör
« skrivet: 01 juli 2006, 00:32:26 AM »
Vad gör personen som heter 'paraphilia' på den här sajten?
Han postar sina provokativa kommentarer dygnet runt.
Jag är säker att  bakom nicknamnet 'paraphilia' döljer sig en  desperat soc.sekreterare som vill spama det här forumet och skada NKMR's rykte.

Mina  inlägg  handlar om att de flesta incestanklagelse är påhittade men  han yrar om ngt annat.

Han  får gärna propagera  för incest, pedofili, eller väldtäkt men inte här.

Antingen måste han banlysas eller ignoreras, tycker jag..

Hans spam skadar NKMRs hemsida..
anja

Sunny

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 87
    • Visa profil
re Anja
« Svar #1 skrivet: 01 juli 2006, 19:05:04 PM »
Sök vård!

anja

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 33
    • Visa profil
Sunny är parafilia ?
« Svar #2 skrivet: 02 juli 2006, 14:43:13 PM »
Varför försvarar Sunny pedofilia gubben ?
Sunny och 'parafilia' är samma person ?
anja

Ola Eriksson

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 165
    • Visa profil
Re: Varning ! 'Paraphilia' är soc.sekreterare + provokatör
« Svar #3 skrivet: 03 juli 2006, 16:55:15 PM »
Citat frn: "anja"
Vad gör personen som heter 'paraphilia' på den här sajten?
Hans spam skadar NKMRs hemsida..

Han gör samma som alla andra provokatörer. Han försöker lura folk att skämmas som dåliga demokrater om vi inte accepterar att:
Bilintresserade skriver på husdjursintresserades hemsidor.
sexuellt perversa skriver på människorättsaktivisternas hemsidor.

etc. Lura folk att tro på tolkningen att demokrati och rättvisa innebär att EN individ har rätt att få allt(han själv). Snarare innebär demokrati och rättvisa att alla andra också har rättigheter, som alla utom han tar hänsyn till här.

Att hans syften är parallella med socialförvaltningens syften, är en intressant tanke, jag också tänkt. Om han inte är provokatör, så är han i alla fall väldigt duktig på att spela provokatör.

paraphilia

• Gst
« Svar #4 skrivet: 03 juli 2006, 18:24:57 PM »
Ett hett tips till anja och ola:

"An Aluminum Foil Deflector Beanie (AFDB) is a type of headwear that can shield your brain from most electromagnetic psychotronic mind control carriers. AFDBs are inexpensive (even free if you don't mind scrounging for thrown-out aluminium foil) and can be constructed by anyone with at least the dexterity of a chimp (maybe bonobo). This cheap and unobtrusive form of mind control protection offers real security to the masses. Not only do they protect against incoming signals, but they also block most forms of brain scanning and mind reading, keeping the secrets in your head truly secret. AFDBs are safe and operate automatically. All you do is make it and wear it and you're good to go! Plus, AFDBs are stylish and comfortable."

http://zapatopi.net/afdb/

Ola Eriksson

• Newbie
  • *
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 06 juli 2006, 17:45:01 PM »
Citat frn: "paraphilia"
Ett hett tips till anja och ola:

"An Aluminum Foil Deflector Beanie (AFDB) is a type of headwear that can shield your brain from most electromagnetic psychotronic mind control carriers."

Som du själv märker så börjar du nu att lämna den icke-antagonistiska motsättningens språkbruk, och övergå till den antagonistiska motsättninges språkbruk. Jag bestrider inte att jag också valt att göra så, men som ett medvetet val. Därmed så intygar du själv att din ståndpunkt innehåller en oförenlig position gentemot de som deltar här.

reine

• Gst
« Svar #6 skrivet: 06 juli 2006, 18:56:06 PM »
Jäpp Ola, jag gillar dig - ingen falsk ödmjukhet eller illaluktande politisk korrekthet utan pang på bara - så ska en slipsten dras!

Förresten ahr jag läst hela din historia nu och jag tror faktiskt på att alltihop är sant och det brukar jag aldrig göra!

paraphilia

• Gst
« Svar #7 skrivet: 06 juli 2006, 19:15:47 PM »
Citat frn: "Ola Eriksson"
Som du själv märker så börjar du nu att lämna den icke-antagonistiska motsättningens språkbruk, och övergå till den antagonistiska motsättninges språkbruk. Jag bestrider inte att jag också valt att göra så, men som ett medvetet val. Därmed så intygar du själv att din ståndpunkt innehåller en oförenlig position gentemot de som deltar här.

Du har mitt medlidande.

Ola Eriksson

• Newbie
  • *
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: 07 juli 2006, 08:58:23 AM »

Du har mitt medlidande.

Det är bra för att det är mest synd om mig när jag är elak mot dig, eftersom jag är så snäll, att det blir mest synd om mig då.

paraphilia

• Gst
« Svar #9 skrivet: 07 juli 2006, 09:41:58 AM »
Det är bra för att det är mest synd om mig när jag är elak mot dig, eftersom jag är så snäll, att det blir mest synd om mig då.

Jag tänkte mer på dina personliga problem.

Sunny

• Newbie
  • *
    • Visa profil
Ola
« Svar #10 skrivet: 07 juli 2006, 19:36:27 PM »
Jag har nog sett din presentation av dig själv som självironi?
Så korkad tror jag absolut inte att du är? *ler*

Ola Eriksson

• Newbie
  • *
    • Visa profil
Re: Ola
« Svar #11 skrivet: 08 juli 2006, 15:26:39 PM »
Citat frn: "Sunny"
Jag har nog sett din presentation av dig själv som självironi?
Så korkad tror jag absolut inte att du är? *ler*

Nej jag kallar det mer ett framgångskoncept, för att förstå deras metoder..

Ola Eriksson

• Newbie
  • *
    • Visa profil
« Svar #12 skrivet: 08 juli 2006, 15:36:24 PM »

Jag tänkte mer på dina personliga problem.

Min snällifiering kan väl inte vara ett problem ? När jag tänker efter reagerade faktiskt en Patrik Söderström en gång, så att han framförde sin ståndpunkt att jag borde tapetsera min gamla skrotbil med gamla nummer av Norrskensflamman, dra en slang från avgasröret, och uppsöka den bättre av världar jag så länge varit förespråkare av; kommunisthimlen.

Men just nu funderade jag närmast på hur jag ska få svar på mina frågor:

1) Har storleken betydelse för barnknullare ?

2) Din sambo/9 årige flickvän som förekommer på fotografierna, vad brukar hon laga för mat när hon är värdinna på festerna hemma ? Vanligtvis brukar 9 åringar vara väldigt bra på att koka makaroner, göra bakpulvermuffins, och blanda saft.Vad säger dina bekanta om dig och värdinnans förhållande ?

3) Brukar ni se bolibompa tillsammans  på bjudningarna?

4) Brukar du bjuda hem svärföräldrarna ?

5) De sår som uppstår i baken efter beskjutning med grovsalt  bör kureras genom att grovsaltet plockas bort med pincett; skölj ej med vatten, då gör det mer ont.

Sunny

• Newbie
  • *
    • Visa profil
Provokatör har ni nog en o annan
« Svar #13 skrivet: 31 augusti 2006, 00:11:14 AM »
Titta på Paidos Ip nummer så hittar ni en gammal bekant!

reine

• Gst
« Svar #14 skrivet: 31 augusti 2006, 10:09:30 AM »
Inte så säker på det Sunny - det går ju att fuska med ip-nummer, använda sig av proxyservrar etc. Mitt förslag är ju att man går på innehållet i inläggen - vill personen i fråga säga ngt eller vill den bara hetsa folk mot varandra - det finns ju en del vandrande vålnader som inte har ett skits intresse i vare sig det ena eller andra, men som älskar att trubbla och på det forum jag nu modererar kommer jag inte att tillåta sådana att få en chans att ställa till med kaos. Blev ifrågasatt på min egen blogg idag av ngn som har ifrågasättande som dygnetrunthobby och det kommer jag inte att tolerera i fortsättningen om inte personen ifråga har något vettigt att tillföra också!

mvh
ann