Frfattare mne: Varning ! 'Paraphilia' är soc.sekreterare + provokatör  (lst 13757 gnger)

Sunny

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 87
    • Visa profil
Re Reine
« Svar #15 skrivet: 31 augusti 2006, 23:11:31 PM »
Nej den person jag menar varierar sina ip nr men de återkommer alltid. Annars är det självklart innehållet somär det viktiga.
 Man ska inte lägga ner kraft o tid på den som bara vill bråka.
Du kommer säkert att göra bra ifrån dig på din nya post:
När jag återkommer från semestern ska det bli spännande att titta in där.

Ola Eriksson

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 165
    • Visa profil
Varning ! 'Paraphilia' är soc.sekreterare + provokatör
« Svar #16 skrivet: 01 september 2006, 16:44:17 PM »
Citat frn: "reine"
Inte så säker på det Sunny - det går ju att fuska med ip-nummer, använda sig av proxyservrar etc. Mitt förslag är ju att man går på innehållet i inläggen - vill personen i fråga säga ngt eller vill den bara hetsa folk mot varandra - det finns ju en del vandrande vålnader som inte har ett skits intresse i vare sig det ena eller andra, men som älskar att trubbla och på det forum jag nu modererar kommer jag inte att tillåta sådana att få en chans att ställa till med kaos. Blev ifrågasatt på min egen blogg idag av ngn som har ifrågasättande som dygnetrunthobby och det kommer jag inte att tolerera i fortsättningen om inte personen ifråga har något vettigt att tillföra också!

mvh
ann

Fru Reine, är det verkligen helt omöjligt att lösa konflikten med samtalet som medel ? Det är klart, att med en viss potion av tankeläsning eller inbillning, så kan man dra slutsatsen att en person är emot dig, enbart av elakhet. Men det finns också ett talesätt som säger "om du tycker att någon i sin argumentation börjar likna fan själv: då beror det på att han har rätt".