Angående nätpedofilen Pluxor, här under nicket "paraphilia"
Jahapp, nu är DEN mannen igång igen. Han blir bannad titt som tätt, typ överallt. Enda stället som låter honom vara kvar är Flashback. Det är där han heter Pluxor.
Gott folk, vänligen försök låta bli att bilda er kategoriska uppfattningar om pedofier utifrån Pluxor. Jag har snackat med flera pedofiler i min dag, och av dessa är Pluxor den näst farligaste och den i särklass jobbigaste.
Han är inte representativ, okej?
Det finns personer som är justa och ofarliga, som råkar ha en pedofil läggning (vilket de inte rår för) och som hanterar den på ett bra sätt. Låter bli att göra sexuella närmanen mot barn. Inser att det inte vore bra för barnen, och prioriterar detta.
Pluxor är ökänd för att försöka dra ner alla han kan i skiten. Försöker övertala pedofiler att gå från impuls till handling, försöker övertala dem att börja begå övergrepp. Han försöker ibland till och med övertala ickepedofiler att bli pedofiler - något som givetvis är dömt att misslyckas. Han har även kämpat aktivt för att få andra sexuella minoriteter förknippade med pedofila sexuella övergrepp - misery loves company.
Jag har debatterat mot pluxor i flera år. Tydligen har han fått för sig dels att jag förföljer honom (i själva verket är det hans idéer jag kämpar mot - karln propagerar ju för övergrepp) och dels att jag har en psykisk störning som gör mig oförmögen att respektera andra människors behov (det vill säga hans behov av att sätta på små barn).
Det där med att "fakta" står på hans sida brukar han alltid köra med. Givetvis är hans "fakta" allt annat än objektiva. Till att börja med sorterar han bort alla erfarenheter från överlevare - de som blivit utsatta för pedofiler är ju enligt honom partiska, så dem skall man inte lyssna på...
För det andra sorterar han bort alla vetenskapliga artiklar som han inte kan förvrida till att få det till att de skulle vara för utlevd pedofili.