Författare Ämne: Svårt att hitta nkmr på google  (läst 4029 gånger)

Ola Eriksson

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 165
    • Visa profil
Svårt att hitta nkmr på google
« skrivet: 23 april 2006, 13:31:46 PM »
När jag sökte nkmr på google fann jag den först på 27 sidan... Går det inte att fixa bättre ?

Ruby Harrold-Claesson

• Global Moderator
  • Newbie
  • Antal inlägg: 690
    • Visa profil
NKMR toppar Google!
« Svar #1 skrivet: 04 juli 2006, 07:41:47 AM »
Hej Ola,

När jag gör en Google-sökning på NKMR - både på sidor från Sverige och webben - står NKMR överst.

Ruby H-C

Ola Eriksson

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 165
    • Visa profil
Re: NKMR toppar Google!
« Svar #2 skrivet: 06 juli 2006, 18:33:08 PM »
Citat från: "Ruby Harrold-Claesson"
Hej Ola,

När jag gör en Google-sökning på NKMR - både på sidor från Sverige och webben - står NKMR överst.

Mja, jag sökte på "mänskliga rättigheter" tror jag.

Helena

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 26
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 02 januari 2008, 22:04:19 PM »
Kanske den var svår att finna för männskliga rättigheter inte finns i det avlånga landet:)skämt o sido,,jag sökte också på männskliga rättigheter,,för den där bokstavskomben faller ur minnet ibland..jag hittade ingen ingång,,när man väl hittat hit,lägg sidan som genväg på skrivbordet.
Kanske man kan köra in nytt i sökmotorerna att sökordet är Männskliga rättigheter??Vad säger Ruby om det?För man säker nog oftast på det.. :roll:
Kräv lagförändring nu-personligt ansvar för alla socialtjänstemän!Stoppa handeln med LVU Placerade barn!

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
« Svar #4 skrivet: 03 januari 2008, 13:38:38 PM »
Citat från: "Helena"
Kanske den var svår att finna för männskliga rättigheter inte finns i det avlånga landet:)skämt o sido,,jag sökte också på männskliga rättigheter,,för den där bokstavskomben faller ur minnet ibland..jag hittade ingen ingång,,när man väl hittat hit,lägg sidan som genväg på skrivbordet.
Kanske man kan köra in nytt i sökmotorerna att sökordet är Männskliga rättigheter??Vad säger Ruby om det?För man säker nog oftast på det.. :roll:

Absolut ! Man vet ju vad mänskliga rättigheter är , före man vet vad NKMR är. Andra sökord: social, socialförvaltning, barnens rättigheter, LVU etc. Lägg upp MASSOR av sökord, det får inte vara så att någon som sitter illa till inte hittat hit på grund av att de inte hittat rätt sökord !
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna