Omröstning

Finns det en ideologisk socialfascism ?

Ja det är en fascistoid människosyn som är orsaken till problemen på socialförvaltningen
7 (70%)
Nej, socionomer har bara dålig utbildning
3 (30%)

Antal personer som röstat: 8

Omröstningen har avslutats: 20 april 2006, 18:09:40 PM

Författare Ämne: Finns det en socialfascism ?  (läst 9670 gånger)

reine

• Gäst
Finns det en socialfascism ?
« Svar #15 skrivet: 10 juni 2006, 20:43:50 PM »
Jag tror inte du förstår vad jag menar paraphilia så jag lägger ner diskussionen där, det är för varmt för att tjafsa!

mamma1

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
    • http://broderibruden.no-ip.com
Håller fullständigt med!
« Svar #16 skrivet: 28 februari 2007, 14:36:53 PM »
Exakt detta har hänt oss i januari i år!

De påstår att vi har brister, men får inte ens veta vilka bristerna är :?

En sak till: var är debatten om familjehemmen :?:
Sambo och vi har en liten son. Han familjehemsplacerades förra året. Efter en 6 månader lång kamp mot soc. avbröt Länsstyrelsen den sk. "frivilliga" placeringen!

mamma1

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
    • http://broderibruden.no-ip.com
Får det verkligen vara så här?
« Svar #17 skrivet: 02 mars 2007, 17:10:27 PM »
Vi var och hälsade på våran son idag :)

Han blev mycket glad när vi kom :)  Helt till sig faktiskt! Men när jag frågade var mamma var, tittade han först på familjehemsmamman :cry:  Men sedan kom han till mig :)

Både jag och min sambo  :cry:  när vi skulle hem igen. Hade svårt att skiljas från våran lille gosse. Han tittade efter oss när vi gick.

Jag undrar om det verkligen får vara så här? Kan det vara lagligt att slita ett barn från sin mor och far :?:  Vi vet ju inte ens vad vi gjort för fel! Vi blir mobbade igen :!:  Vi som redan varit mobbade i våra liv. Måste soc. sätta klorna i föräldrar som kämpar och har ett barn som trivs och ofta är glad :?:
Sambo och vi har en liten son. Han familjehemsplacerades förra året. Efter en 6 månader lång kamp mot soc. avbröt Länsstyrelsen den sk. "frivilliga" placeringen!