Omröstning

Finns det en ideologisk socialfascism ?

Ja det är en fascistoid människosyn som är orsaken till problemen på socialförvaltningen
7 (70%)
Nej, socionomer har bara dålig utbildning
3 (30%)

Antal personer som röstat: 8

Omröstningen har avslutats: 20 april 2006, 18:09:40 PM

Författare Ämne: Finns det en socialfascism ?  (läst 12404 gånger)

reine

• Gäst
Finns det en socialfascism ?
« Svar #15 skrivet: 10 juni 2006, 20:43:50 PM »
Jag tror inte du förstår vad jag menar paraphilia så jag lägger ner diskussionen där, det är för varmt för att tjafsa!

mamma1

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
    • http://broderibruden.no-ip.com
Håller fullständigt med!
« Svar #16 skrivet: 28 februari 2007, 14:36:53 PM »
Exakt detta har hänt oss i januari i år!

De påstår att vi har brister, men får inte ens veta vilka bristerna är :?

En sak till: var är debatten om familjehemmen :?:
Sambo och vi har en liten son. Han familjehemsplacerades förra året. Efter en 6 månader lång kamp mot soc. avbröt Länsstyrelsen den sk. "frivilliga" placeringen!

mamma1

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
    • http://broderibruden.no-ip.com
Får det verkligen vara så här?
« Svar #17 skrivet: 02 mars 2007, 17:10:27 PM »
Vi var och hälsade på våran son idag :)

Han blev mycket glad när vi kom :)  Helt till sig faktiskt! Men när jag frÃ¥gade var mamma var, tittade han först pÃ¥ familjehemsmamman :cry:  Men sedan kom han till mig :)

BÃ¥de jag och min sambo  :cry:  när vi skulle hem igen. Hade svÃ¥rt att skiljas frÃ¥n vÃ¥ran lille gosse. Han tittade efter oss när vi gick.

Jag undrar om det verkligen fÃ¥r vara sÃ¥ här? Kan det vara lagligt att slita ett barn frÃ¥n sin mor och far :?:  Vi vet ju inte ens vad vi gjort för fel! Vi blir mobbade igen :!:  Vi som redan varit mobbade i vÃ¥ra liv. MÃ¥ste soc. sätta klorna i föräldrar som kämpar och har ett barn som trivs och ofta är glad :?:
Sambo och vi har en liten son. Han familjehemsplacerades förra året. Efter en 6 månader lång kamp mot soc. avbröt Länsstyrelsen den sk. "frivilliga" placeringen!