Författare Ämne: Dom ville ta mina två barn, men de lyckades ej  (läst 1517 gånger)

suzan

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 4
    • Visa profil
Dom ville ta mina två barn, men de lyckades ej
« skrivet: 26 november 2005, 16:32:15 PM »
Efter att själv vart på barnhm o fosterhem med allt vad det innebär, så gav sig soc på min familj make och två barn, med skräck i mitt inre såg jag hur ekorrhjulet snurrade på igen, de hotade mig att de skulle ta barnen, min skuld? ja dagis påstod att pojkarna var överaktiva!!
Och mitt misstag var att jag sökte hjälp på soc, varför i h-vete gjorde jag det?
Jag valde att lämna mitt äktenskap och barnen hos min make, varför gjorde jag så kanske ni undrar men om ni hade varit med om det som jag var som barn så finns inget förnuft om hur man gör allt för att förhindra att ens egna barn skulle hamna på sådana ställen som jag själv och hoppas cirkeln bryts här...
Nu ser jag mina barn var 14nde dag!!
klart att min fd make utnyttjade detta i domstolen och de bor kvar hos han, det som var en temporär lösning.
Han försökte ta vårdnaden men det fanns inga planer i helvete att jag skulle ge upp, så vi har fortfarande gemensam vårdnad.
Har vant mig nu efter två år att ha dem på helger o sommarlov, bättre än alternativet.
Dom blir vuxna en dag och kommer få reda på sanningen, ser fram emot den dag med både glädje o fasa...
suzan
detta var soc i Ale komun.
Fundering- Om vi som blev fosterhems placerade fick det så mkt bättre och fick lära oss en god livsstil, varför e de ute efter våra barn då?