Det är näst intill omöjligt att få tillstånd en saklig diskussion med dig.
Tja du är inte den rätte att klaga på saklig diskussion eftersom du aldrig debatterar utan bara kastar ur dig strunt som "blötdjur" och liknande okvädningsord.
Någon annan som är intresserad att diskutera om sakfrågan månntro?
Vem som helst är intresserad av detta här. Så det erbjudandet kan du få uppfyllt på en gång.
Osett alla enskilda fall som drabbats av svenska KGB/socialförvaltningen, kan man enbart genom att se på vilka regler som gäller, dra slutsatsen att socialförvaltningens verksamhet är brottslig:
Kriteriet för omhändertagande av barn är "barn som far illa". Som synes omfattar det kriteriet ALLT som barnet inte mår bra av. För att verksamheten ska vara laglig, och för att sverige inte ska straffas i Europadomstolen, måste omhändertaganden ske enligt principen "barn som far SYNNERLIGEN" illa. Detta vägrar sverige att följa, vilket innebär att sveriges förmyndare, Europadomstolen, ideligen straffar sverige, och tvingar socialförvaltningarna att betala böter.
"Barn som far" illa omfattar alltså allt som ett barn inte mår bra av. Det innebär att barnet och föräldrarna saknar rättigheter. Det innebär också, att omvänd bevisning råder, man ska BEVISA att ens barn aldrig i sitt liv haft det dåligt: en uppgift som ingen går i land med, och en situation där alla svar man har kan förkastas som nonsens.Socialförvaltningen har alltså en skrivning som ger dem rätt att ta vilket barn som helst, då kriteriet för bevisning omfattar 100% av barnen.
Exempelvis drog socialförvaltningen upp att det inte funnits några vittnen på att jag pussat min son, när jag hämtade honom från dagis, att min äldre son och min yngre son fäktats med käppar på gården, och att den yngre fått sig en smäll på handen. Utredaren sade att detta var situationer där barn far illa. Slutsatsen var att mina barn aldrig mer skulle ges rätten att träffa mig. Länsrätten kastade båda utredningarna 27 sidor+19 sidor i papperskorgen okommenterad.
ALLTING, utom ett evigt lyckorus, far barn illa av. ALLA situationer där sociala kan säga att det finns en annan plats på jorden där barnet kan ha det bättre,Att det KAN finnas någon som är bättre än mig, är situationer som leder till omhändertagande. Sociala behöver inte bevisa att barnen får det bättre hos fosterföräldrar, men föräldrar måste bevisa att barnen alldrig haft det dåligt, viliket är omöjligt om barnen lever på jorden.
ORSAK: Omvänd bevisning ! Omvänd bevisning leder ALLTID till att hederliga människor straffas, och indirekt leder det till att ohederliga människor frias. ( Eftersom andra än ohederliga straffats)
Den omvända bevisningens syfte, är ju att FÖRTALA och STRAFFA hederliga och oskyldiga människor: vilket annat syfte skulle omvänd bevisning annars ha ? Vem vill straffa oskyldiga ?Det kan man ju fråga sig, för lagens syfte är ju att ge de hederliga människorna skydd !!
Osett vilka som straffats, om de är att anse som skyldiga eller ej, så kan man enkelt se att principerna aldrig medger en rättvis rättegång, och att detta automatiskt leder till mångdubbelt fler omhändertaganden än om ett lagligt system följdes.