Jan-Olof,
Tack för dina ord, jag har faktisk råkat utt för ett antal påhopp, och när jag då har tagit kontakt med den adress, som dem har användt, då brukar den inte fungera.
Jag har ingångsatt en namninsamling, där uppfordrar regeringen till att vetenskapligt undersöka PAS.
Då kom de där skämtfigurer och påstod att det var en ursäkt för pedofili, familjepedofiler och jag vet inte vad.
Det inläg lyftade vi in på vårt diskussionsforum, och bad dem komma in och bevisa deras påstående.
Vilket dem naturligtvis INTE gjorde. Dem ville ju inte synas på ett forum, och absolut inte diskutera, därför det kan dem inte.
Tyvärr för dem, då lämnar dem ju ett IPnummer och en DNS-adress.
Och dessa adresser har vi naturligtvis sparade, ifall dem fortsätter. Samt spärrat av dem från forum, därför inläg som *pedofil, pedofil, pedofil* känns liksom helt onödiga. Det säger mest om dem som skriver, men ingenting om vi som läser, eller driver forumet.
Vi kan bara fortsätta påverka, samt samverka, för att hålla dessa sabotörar borta från våra diskussioner.
Dem har ändå inget att tillföra.
Som konsekvens av de påhopp som har skett, kommer nästa forum-uppdatering hos oss INTE ha någon gästbok.
Då kommer endast registrerade medlemmar kunde skriva på hemsidan, tyvärr