Jag skrev till dv. socialminister Margot Wallström för 8 år sedan. Fick likadant svar, "Vi får inte lägga oss i enskilda ärenden"!
Min mor skrev till socialministern, hon fick likadant svar.
Vi har ingen nytta av dessa ministrar!
Ett flertal anställda på sociala myndigheten, stadsdelsnämnd, länsrätt, kammarrätt, regeringsrätt, eu-domstolen, länsstyrelsen, socialstyrelsen, JO, PBU,Psykiatriker, mfl bryter mot lagen.
De utövar myndighetsövergrepp. De samarbetar med varandra.
De ljuger, kränker oss familjer, de beter sig totalt kriminellt.
Vi blir bestulna våra barn. De skrämmer oss och förtrycker oss!
Folket ser inte vad de gör med oss.
En socialminister är ingen socialminister som tillåter diktatur i Sverige!
De skall inte tjäna feta löner på att kidnappa våra barn.
Nio år och tre månader har min son varit fånge nu, utan kontakt med mig!
Tre minuters utredning i ett rum utav sektionschefen i barn och ungdomsgruppen i Vällingby 1 mars 1996. Han ansåg på tre minuter att jag skulle vara paranoid och psykotisk och farlig för min sons utveckling.
Den mannen kan inte ta kvinnor på rätt sätt! Jag var nyinflyttad. De kände inte mig och det gör de fortfarande inte,har aldrig pratat med dem.
De är en stor bluff.
Allt är förjäves! i 8 år tog jag hand om min lilla son själv,räknar med tiden när han låg i min mage. Jag skötte honom redan då. Jag försökte vara så hälsosam som möjligt. Jag skaffade vagga,kläder, mat, hem, 265 dgr multiplicerat med sju år. Så flyttar jag till Hässelby och träffar en "människa"?

i tre minuter. Han tar mitt barn fyra dagar senare på min sons fritidshem med hjälp av två lögnaktiga såkallade socialutredare (för socialutredare var de då inte) och polis!
Sedan skriver andra anställda vilka aldrig har sett mig lögnaktiga tjänsteutlåtanden, det finns inga bra barn och ungdomsgrupper på socialbyrårna i stockholm. Det är fruktansvärt att de skall ha ansvaret över samtliga barn och ungdomar i länet!
Jag hade drömt om att få en familj, barn och ett lyckligt liv, allt det jag sedan byggt upp raserades på tre minuter utav en sjuk sk sektionschef och två utredare. Det tar en sekund att skjuta en människa de tog mitt barn på tre minuter.
Regeringen och riksdagen bryr sig inte om vad som sker i landet.
De bara får sina höga löner.
Läs mina inlägg.
Jeanette Österstål
Nio år utan min son. De som har kidnappat honom får ingen straff!