Författare Ämne: Hur vi skall få ut budskapet till vårat land!  (läst 1837 gånger)

Jeanette

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 91
    • Visa profil
Hur vi skall få ut budskapet till vårat land!
« skrivet: 04 juni 2005, 11:59:43 AM »
I nio månader demonstrerade Helena Lufuma på Sergels torg mitt i stan vid Centralen i Stockholm, dygnet runt, tror det var 1997-1998.
Jag gjorde likadant jag släpade dit en madrass och underlägg och lade mig bredvid henne,första natten låg vi faktiskt i samma sovsäck. Vi blev vänner direkt med varandra.
Jag med mitt stulna barn och hon med sina.
Det var i januari 1998, det var snö och kallt. En vecka stod jag ut, inte nio månader som hon, men man måste väl komma från Angola för att vara så envis som hon.
Sociala hade tagit hennes fyra barn.
Som de alltid gör hade de separerat barnen åt varsina håll till olika fosterhem.

Helena lärde mig hur man stoppar plastpåsar fyllda med hett vatten in i våra sovsäckar nere vid fötterna,det höll värmen hela natten. Hon hade en varmvattensberedare, det fanns ett elurtag på utsidan av Kulturhuset, dit gick vi och värmde på vattnet,sent på nätterna.

Helena hade tagit dit ett bord. Vi tryckte upp flygblad och delade ut.
Folk skrev på namnlistor, Helena fick ihop ett antal tusen, tror det var 5-6ooo underskrifter. Vi skrev plakat och vi demonstrerade 1 maj, vi var endast ett fåtal,tyvärr.

Men mer än så blev det knappt.

Tv, tidningar skrev inte om henne. Vi slutade. Helena glömdes bort.

Folk fattade inte att våra barn var och fortfarande är kidnappade utav sociala.

Mitt förslag är alltså att vi skall ta pengar ur egna fickor.

Vi, alla invånare i vårat land skall tillsammans bygga upp NKMR till en stor organisation! Vi behöver hjälp!

Vi måste vädja om hjälp!

Vi små familjer kan inte själva skydda oss mot dessa oseriösa sk myndigheter. Vi måste få hjälp så mycket det går!

Svenska folket måste få veta vad de gör mot oss.
Svenska folket måste rädda våra barn och oss.
Svenska folket är totalt lurade utav landet de tror att sociala verkligen vårdar våra barn.

Socialförvaltningen skall stängas!
Domstolar skall inte mer få besluta om våra barns öden.
Uppdraget skall fråntas dem!
Stadsdelsnämnder skall inte besluta om våra barn!
Vid omedelbara omhändertaganden skall inte ordförande i Stadsdelsnämnden skriva under ett papper på att ordförande ger tillåtelse
att sociala får ta barnen, ordförande träffar inte ens familjen.

Poliser skall vara civilklädda.

Familjer är inte kriminella. Vi har bara älskat och fått söta fina barn till världen.

Sverige fick inte veta att Helena låg där i nio månader, mitt på ett torg . TV och tidningar höll tyst!
Budskapet gick inte fram, det skall gå fram, jag kommer aldrig ge mig!
Inte ni heller i detta forum, jag vet det för det är GO i er!

Det här är ett förslag!
Vi i hela landet som läser detta, trycker upp informationsbroschyrer om NKMR.
Vi går ut med pärmar i handen och informerar om NKMR och samlar medlemmar. Vi skaffar bord, informerar delar broschyrer. Gå ut till alla skolor, gymnasium,högskolor, universitet...
Skicka info till alla hushåll i Sverige. Sätter upp snygga affischer om NKMR och oss.
Våran förening skall vara vår sköld, såsom Rädda barnen är till för barn är NKMR till för oss, hela familjerna!

Jag kanske inte kan åka till Göteborg det här året,tyvärr.
Jag hade velat kommit och fått prata om mitt förslag.
Jag skriver till dig Ruby lite senare.

Det är på tiden att Svenska folket får lära sig hur det går till när sociala tar barn. Folket måste få veta hur känslokalla socialarbetarna är, vilka metoder de använder.

Folket i landet vet inte vad sociala,stadsdelsnämnder,domstolar,länstyrelse mfl gör mot oss och våra barn!

Vi måste vädja om hjälp från allmänheten.
Vi klarar det inte ensamma.
För att vi skall rädda kommande generationer måste hela landet ställa upp. Det är inte vår sak det är hela landet sak att förhindra att barn blir kidnappade utav sk. myndigheter, utav oseriösa personer.

För att vi skall bli hörda måste det komma fler och fler och hjälpa till.

Få ut oss och göra oss kända!

VI SKALL HA TILLBAKS VÅRA FÅGNATAGNA BARN!

VI SKALL HA SKADESTÅND!

SOCIALARBETARE,CHEFER,PÅ BARN OCH UNGDOMSGRUPPER
SKALL BLI AVSKEDADE MED OMEDELBAR VERKAN.

DE SKALL STÄLLAS INFÖR DOMSTOL OCH BLI DÖMDA FÖR SIN OSERIÖSA VERKSAMHET!

STADSDELSNÄMND,LÄNSRÄTT,KAMMARRÄTT,REGERINGSRÄTT,EU-DOMSTOL,LÄNSSTYRELSE,SOCIALSTYRELSEN,JO,TINGSRÄTT och andra
SKALL STÄLLAS INFÖR SVAR FÖR DE OLAGLIGA HANDLINGAR DE HAR BEGÅTT!
DE BRUTER MOT DE MÄNSKLIGA RÄTTIGHETERNA!
DE FÖLJER INTE LAGEN!
Eu- domstolen åker inte upp och besöker oss!
Hur skall de förstå någonting? De är jäviga med sociala.

Jeanette Österstål

[/b]