Författare Ämne: Fem minuters utredning av sektionschefen i Vällingby!  (läst 1976 gånger)

Jeanette

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 91
    • Visa profil
Fem minuters utredning av sektionschefen i Vällingby!
« skrivet: 29 maj 2005, 11:15:52 AM »
Nu har min son varit borta i 9 år 2 månader 28 dagar.
Magnus var sju år när de tog honom i Maltesholmskolan i Hässelby Strand. Vi var nyinflyttade.
De gjorde ingen utredning.
Träffade två utredare tre gånger i ett rum på socialbyrån i Vällingby.
De gav bort honom till två främmande människor. Gömde honom i fem år.
Ingen har någonsin pratat med mig.
Jag fick träffa Magnus i en timme för fem år sedan, år 2000 på våren.
5 minuter 1998, 1 timme 1997, Jag flydde med honom i slutet av april 1996, äkte genom hela Sverige med tåg på en vecka. Mina pengar tog slut så jag misslyckades, polisen tog oss i Malmö och sedan dess har jag knappt sett min son.
Ingen har ringt mig, ingen från stadsdelsnämnden, ingen från länsrätten, ingen från kammarrätten, regeringsrätten var inte ens intresserad. Jag slutade att överklaga 1998, insåg vilken bedrägerihärva de ÄR.
Sociala i vällingby-Hässelby har förstört mitt liv.
Magnus är mitt enda barn.
Han är 16½ år nu.
Jag hoppas att han är frisk och kry, att han har klarat av allt,stått ut med allt. Hur skall man ge ett barn förtroende för sitt land som beter sig på detta viset?
Högsta cheferna på sociala som har ansvar över alla barn och ungdomar i västerort har stulit mitt barn!
Vad är det som ger dem rätt att få arbeta kvar?
Varenda sekund sedan de tog min lilla son har jag tänkt på honom.
Varje natt har jag vaknat och bara tänkt på honom.
Nio år har jag förlorat, och varit skadad på grund av dessa människor.
Min högsta önskan är att de får sparken, allesammans,hoppas min önskan går i uppfyllelse. Sedan skall de betala skadestånd till oss alla som de har förstört livet för, de skall betala ur egen ficka. Det rör sig om flera millioner.
Jag anser även att fler av dem borde bli hemlösa!
Och Barnlösa!
                                       Jeanette Österstål