Jag är medveten om min frånvaro här på diskussionsforumet...jag har jobbat och kämpat för att få hem mina barn, var i Stockholm och slogs i Kammarrätten för mina barns skull,det var väldigt kämpigt att möta den konsulent som berövade mig på mitt barn vid förlossningen och behålla min kalla fattning, och berätta kringående denna metodik socialtjänsten utövade...och kränkte Angeli, hon blir förresten 5 månader gammal den 29/5-05 och vi har inte fått träffa henne ännu, trots flera brev och telefonsamtal med socialtjänsten fick vi inga svar vilket framkom i Kammarätten,Socialtjänste har kränkt Angeli 2 gånger anser jag, eftersom dom först bröt alla band med oss sedan med det familjehemmet hon fanns i innan omplaceringen, i ordförarbeslutet finns ingen som helst motivering att omplacera henne, men däremot, hade socialtjänsten sagt att dåvarande hemmet var för gammla, i Kammarätten sa dom att dåvarande hemmet ej var godkännt av sociala myndigheterna....detta blir bara rörigare och rörigare, kan denna mardröm ta slut någon gång?
Sedan har vi nu skickat i väg en JO anmälan, så man försöker på alla sätt och vis.
JAg ger bara inte upp hem ska Angeli och Gabriel. :!: