Frfattare mne: De såg mig några minuter-nio år förlorade  (lst 10106 gnger)

Anonym

• Gst
De såg mig några minuter-nio år förlorade
« Svar #15 skrivet: 11 mars 2005, 03:16:59 AM »

Skycommander

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 17
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: 11 mars 2005, 10:31:42 AM »
Anonym, var det inte Jeanette du tillsammans med skribenten skulle hjälpa.
Men dina inlägg här talar inte för detta, tvärtom blir din image ett syfte att gräva i andras olyckor för att tillfredställa dina egna behov.

Försök gärna med någon annan men här går du inte hem och innan ni överhuvudtaget använder er av den frågeteknik som här har försökts skall ni
deklarera vad ni har för syfte med materialet och dessutom på ett redigt sätt uppge era offentliga namn tillsammans med referenser till det offentliga och om ni är legitimerade. Länkarna längre ner som du med enkelhet kan med ett klickande ta dig in på är bekräftelse på att hela lagstiftningen med LVU är en farlig metod och borde vara ett tillräckligt bevismaterial för en ”politiskt intresserad” som önskar att hjälpa.

http://nkmr.org//artiklar.htm

http://nkmr.org//artikelarkiv.htm

http://www.sourze.se/default.asp?ItemId=10456342

http://www.barnasrett.no/ledere_og_kommentarer.htm

http://www.barnasrett.no/Artikler.htm

VARNINGSTRIANGELN! Tänk på att infiltratörer med dolda syften och okända politiska motiv kan ytterligare skada ditt liv. fråga dig alltid vem är det som påstår något och vad han/hon kan vinna på detta. En av metoderna att varna för är att man utger sig själv för att gått igenom dittan och datten för att få dig sympatisera med vederbörande okända. Sedan använder man din lojalitet för att pumpa dig på uppgifter när du är ledsen och sorgsen. Nästa steg är att materialet vänds mot dig och du blir nergjord totalt.

PS. Jeanette kan sända sina dokument till NKMR efter förfrågan hos NKMR styrelse så slipper hon lämna ut detta till okända.DS

självklart behöver det skrivas i media om dessa felaktiga metoder, men problemet är den stora anonymiteten och ingen vet vem den andra är som skriver på dessa sidor diskussionsforum

Free to speake without persuation !

Skycommander :wink:

Anonym

• Gst
« Svar #17 skrivet: 11 mars 2005, 15:25:40 PM »
Citat frn: "Skycommander"
Länkarna längre ner som du med enkelhet kan med ett klickande ta dig in på är bekräftelse på att hela lagstiftningen med LVU är en farlig metod och borde vara ett tillräckligt bevismaterial för en ”politiskt intresserad” som önskar att hjälpa.

Det har du rätt i. Jag ber om ursäkt för mitt dåliga humör.

Jeanette

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 91
    • Visa profil
Mina dokument
« Svar #18 skrivet: 11 mars 2005, 17:42:10 PM »
Jag är inte rädd att lämna ut dokument! Jag skulle vilja att hela Sverige fick läsa dem! Jag vill att hela rasket skall bli avslöjade och att allihop får sparken! Till och med Europadomstolen!
De har misshandlat mitt barn i nio år!
Detta förb. sk byråkratiska system kan de ta och st.........!

Jag har läst igenom!
Regeringens handlingsplan.
Kartläggning och framåtblickande åtgärder. Skall gälla 2006-2009.
En ny nationell handlinsplan för de mänskliga rättigheterna!
och NKMR;s synpunkter!

Det är komiskt!
Vilka skall inte vara med och bestämma om inte...

ombudsmän( vilka ombudsmän? Från var?)
rättsvårdande myndigheter, vilka är det?
övriga myndigheter, vilka är de?
kommuner, och vilka är de?
och landsting?
Riksdagspartierna? Samarbetar de med stadsdelsnämnderna?
Universitet ( blivande socionomer?), Högskolor ( elever i socialhögskolan?)
Arbetsmarknadens parter? Vilka är det?
Vilka är de enskilda organisationerna?
Vilka övriga?

De som inte vet verkligheten! Som läser NKMR,s synpunkter! kommer som de brukar antagligen sova sig igenom hela mötet och vakna för att endast säga avslag! För det är det enda det vet!

Det komiska är att det är de som har tagit mitt barn och misshandlat mig, min son och min familj som är inbjudna till dessa möten för att få komma med sina synpunkter och förslag!

Jag har både stått utanför Regeringen och Riksdag med mitt plakat!
Eftersom att det ligger i närheten av Sergels torg kan inte politikerna ha undvikit att se Helena Lufuma, ( hon kom från Angola) ligga på en madrass dygnet runt i tio månader! och protestera! Sociala tog hennes fyra barn. Sociala flyttade hennes barn åt varsitt håll. De fick inte växa upp tillsammans!

Politikerna reagerade inte!

Vi familjer i Sverige blir svårt misshandlade. Vårat förhållande med sociala myndigheter är lika miserabelt, som i ett land med diktatur, rasism, diskriminering!

Socialchefer, socialassistenter får göra som de vill med oss!

De följer inga lagar! De tillåts att få göra det!

Länsstyrelsen sköter inte sin plikt som tillsynsmyndighet!

Vi är förtryckta!
Vi är berövade våra barn!
Vi är förnedrade och kränkta!
Sverige är inget fritt land! Sverige är en diktatur!

Jag som enskild förälder till ett enskilt barn tror inte på att det kommer att ske någon förändring utav denna handlingsplan!

Jeanette Österstål

Skycommander

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 17
    • Visa profil
Till Anonym med hjärtat på rätta stället
« Svar #19 skrivet: 11 mars 2005, 17:57:37 PM »
Tack Anonym! Det är en jättestyrka att kunna be om ursäkt, ett fint och mänskligt drag som jag önskade vi alla kunde ha som egenskap.

Vi får försöka gå vidare till en förändring av de politiska misstagen genom lagstiftning som LVU har förorsakat. Ett i många fall evigt omänskligt lidande både för barnen och föräldrarna och som därigenom skadar tilltron på samhället och politiken.

Faktamaterial som visar på hur fel lagen har blivet och missbrukats borde få komma i media och Focus. En vision är att alla intresseorganisationerna gemensamt  visar omfattningen av misstagen och dess konsekvenser.
Många debattörer uttrycker önskemål om en demonstration, visst kan det vara en bra sak om tillräckligt många anmäler sitt intresse till en fredlig demonstration. Dessvärre har hörbarheten hos många politiker försvunnit vilket demonstrationerna mot nedläggning av sjukvården i många kommuner visar.

Efterlyses förslag på hur vi i praktiken kan få politikerna inse konsekvenserna av sina misstag med LVU.

Skycommander