Författare Ämne: Demostrera nu får det Vara NOG!!  (läst 2948 gånger)

Lillamy

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 64
    • Visa profil
Demostrera nu får det Vara NOG!!
« skrivet: 11 mars 2005, 06:19:15 AM »
Hallå där ute så här får vi inte hem våra barn!Detta kan inte fortsätta ,vad håller ni på med vad håller ni hus?

VI måste organisera oss och göra våran röst hörda våra barn lider och vi med detta kan bara inte fortsätta jag kommer och åka till sthlm och demostrera för min och mina barns rättigheter.Vill med att LVU skall ha satt sin sista potatis och regeringen sin sista socialsekreterare....

Vi är i dag 9 stycken som är på väg och skall demostrera.

NU gäller det upp till kamp för våra barn är inte någon politiker men jag vet att jag skulle fan vara den bästa stadsminister som har gått i några skor det kan ni hoppa upp och sätta er på.Jag lovar! NI med allt går bara man har viljan ingenting är omöjligt!Detta Sverige är så sjukt och har inga riktiga lagar bara luddiga fullt med kryphål och utan vett och etikett.
Politiker eller inte nu fan skall vi höras och synas nu får det bara nog!
Känner du någon som har fått sina barn omhändertagna, eller du tycker lvu är fel eller du är anhörig spelar ingen roll maila mig har dina barn varit lvuade stöd oss i våran kamp för rättvisan :!: Gör det för barnens skull och familjen.

Ni som inte ställer upp nu och demostrerar ni vill bara inte helt enkelt ha era barn tillbaka och då är det all rätt att dom har tagit barnen.
Jag kan inte se det på annat vis sluta gnäll och sitt där och tyck synd om er utan maila mig så bestämmer vi en dag för demostration nu skall vi höras synas och FÅ RESPEKT och NU skall våra barn HEM DÄR DOM HÖR HEMMA!!!!

Vilka är för och vilka är i mot :?:
ANMÄLAN SKER TILL MIG..

Varmt välkommna!
Mamma med lvuade barn 02.Hon slåss för dom mänskliga rättigheterna & föräldrarnas barnens till att leva som en familj.Skänker speciellt tankar till dom barn/föräldrar som är bara ett minne blott idagsom inte klarade av splitringen.Må ni vila i frid.

Skribenten

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 28
    • Visa profil
Re: Demostrera nu får det Vara NOG!!
« Svar #1 skrivet: 11 mars 2005, 12:06:08 PM »
raderat

Lillamy

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 64
    • Visa profil
Förstår dej...och ditt val.
« Svar #2 skrivet: 11 mars 2005, 13:19:10 PM »
Jag förstår och acsepterar ditt val men jag håller inte riktigt med dej.
Visst man kan hålla sig lågt men det är bara barnen som lider av det.
Så länge vi håller tyst. Jag vill ha mina barn tillbaka och kommer inte ge mig en tum förens barnen är tillbaka hem mina barn har varit placerade i över 2 år och varje dag är ett levande helvete för dom.
Kan inte se på att Socialkontor och myndigheter förstör mina barns liv..
vägrar bara vara en siffra i statestiken.
Om du ångrar dej så vet du vad vi finns.
Ja jag håller med på med en hemsida och det är bra.
Men vi kämpar alla med samma sak att kämpa för våra barn.
lycka till
//Lillamy
Mamma med lvuade barn 02.Hon slåss för dom mänskliga rättigheterna & föräldrarnas barnens till att leva som en familj.Skänker speciellt tankar till dom barn/föräldrar som är bara ett minne blott idagsom inte klarade av splitringen.Må ni vila i frid.

Skribenten

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 28
    • Visa profil
Re: Förstår dej...och ditt val.
« Svar #3 skrivet: 11 mars 2005, 13:50:04 PM »
raderat

Jeanette

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 91
    • Visa profil
Demonstartion?
« Svar #4 skrivet: 06 juni 2005, 20:03:01 PM »
Var ni och demonstrerade?

Har varit borta en tid!
Jag är ju skadad för att min son har varit borta i nio år, så jag blev sjuk nu igen i 1½ månad, åt knappt någon mat. Nu är jag bra igen.
Så nu orkar jag börja att läsa och skriva igen.
Har varit skadad i nio år, sociala skrämde livet ur mig när de stal min son.
Har fått hemska panikångestanfall då lungnande är ett måste, men jag fick ej medicin utav S.t Göran Sjukhus (psyk. akuten- otrevligt ställe), Mariapool och de andra. Jag har botat mig själv. Har inte fått något anfall på länge nu.
Är inte lika rädd längre.

Det är bra om vi har informations brochyrer att dela ut när vi demonstrerar!

Jag kommer med när jag orkar!

Vi demonstrerade 1998. Folk förstod ej någonting!

Jag bor ju i Stockholm.

Vi demonstrerade för våra barn som är kidnappade utav myndigheter,

folk förstår det inte, de förstår inte vad ordet kidnappad betyder!

Att demonstrera för folk som inte förstår något är meningslöst!

Det är bra att gå ut nu på sommaren! Det är mycket folk ute på stan.

Sätt upp lappar överallt om NKMR!

Jeanette