Författare Ämne: Har rättsväsendet havererat eller har jag hamnat i helvetet?  (läst 5621 gånger)

Lillamy

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 64
    • Visa profil
Mina socialsekreterare har alltid kallat mig för psykiskt sjuk fast jag har frisk intyg och får igenom deras synsätt i domstolarna bara för att dom har skrivit en bibba fast jag har bevis att det är osanning så gör rättsväsendet inget!

Sedan att jag har fallit offer för en psykopat får jag skylla mig själv säger sociala och rättsväsendet.Jag försökte skydda mitt barn jag stack han hittade mig misshadlade mig jag födde min son och terrorn fortsatte. han kom å misshandlade mig trängde sig in i lägenheten jag flyttade till kvinnojour och sedan till en annan stad han hittade mig där med och försökte ta min son till grannlandet men dagis personalen stoppade detta.
polisen kunde inget göra fast han försökte köra på mig och sonen.
Han har sakt att han skall döda mig och han har försökt strypa mig köra över mig slå ihjäl mig och även knivskurit mig.
Polisen och sociala bryr sig inte.
Anmälningarna ligger en efter en & åklagaren gör inget brist på bevis.
Fanns bevis jo men inget vittne. när väl det var så att det hände så flera såg ja då slog pojkens pappa dom med å hota dom vågade inte vittna.
Han stämde mig på vårdnaden och domaren sa tror du att du skall få ha sonen hos dej du kommer hit bakfull och har varit ute i slagsmål och din sons mamma sitter här och skakar och bor på kvinnojour och har en väktare med sig? pressen gjorde så jag kissade på mig när han tittade på mig?Domaren avbröt men det blev delad vårdnad för det skulle vi ha varför?fattade inte...han hittade mig överallt.
Socialen har alldrig skyddat mig sedan jag flydde från pappans hemkommun där nere försökte dom men lönlöst.
Polisen sa vi kan inte skydda dej är du rädd om ditt liv och vill ni överleva
Så fly vi kan inte skydda dej länge.

TROTTS skyddade personuppgifter skickar dom mina uppgifter till pappan.
lätt genom att jag har lvu om pojken så.
Flickan med...

SÃ¥ ja vet att detta land skyddar psykopater.
och trycker ner brottsoffren.

8gr har dom gett ut skyddade personuppgifter skickat journalanteckningar till mitt ex om mig om mi dotter han är inte ens min dotters pappa heller.inga journalanteckningar skall ner till han som kan röja min skyddade identítet.

Nån ersättning har jag inte fått heller dom skyldiga har inte blivit dömd heller.Grovt tjänste fel vet jag att det är men inget gör nått
Länsstyrelsen har riktat skarp kritik 3 gr hur dom sköter mitt fal.
socialen lyssnar inte jo tar inte ens upp fallet.
Socialstyrelsen tycker bup läkaren har gjort fel men kan inte göra nått.
polisen och åklagaren skiter i vilket.

DETTA ÄR SVERIGE!
Mamma med lvuade barn 02.Hon slåss för dom mänskliga rättigheterna & föräldrarnas barnens till att leva som en familj.Skänker speciellt tankar till dom barn/föräldrar som är bara ett minne blott idagsom inte klarade av splitringen.Må ni vila i frid.

hemlös kvinna

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
Har rättsväsendet havererat eller har jag hamnat i helvetet?
« Svar #1 skrivet: 15 mars 2005, 20:57:35 PM »
stå på dig tjejen jag har upplevt samma sak om "psykopaten" .mvh "hemlös kvinna".
vad gör en till en hemlös ,jo vi döms via olika domstolar och instanser att bli vräkta uppsagda.Hjälp från socc , inget men dom betalar 1000 sen tals kronor för instutionsboende.min hemsida kommer snart tillbakablick OM PALME VAPNET.

nemaem

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 14 januari 2009, 11:21:39 AM »
Det är det som är så sjukt. Att de skyddar psykopat pappor och bara går deras ärenden. Vet hur du känner. Jag har också en psykopat efter mej som är pappa till min dotter. Finns anmälningar där också med dokumenterade bevis. Men det hjälper inte. Polisen lägger ändå ner utredning i brist på bevis heter det. Trots att han har en dom om misshandel på sitt ex.
Så misshandlade kvinnor får ingen hjälp alls idag. Än värre är det att ha barn med karln....... :evil:

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
« Svar #3 skrivet: 14 januari 2009, 12:12:16 PM »
Citat från: "nemaem"
Det är det som är så sjukt. Att de skyddar psykopat pappor och bara går deras ärenden. Vet hur du känner. Jag har också en psykopat efter mej som är pappa till min dotter. Finns anmälningar där också med dokumenterade bevis. Men det hjälper inte. Polisen lägger ändå ner utredning i brist på bevis heter det. Trots att han har en dom om misshandel på sitt ex.
Så misshandlade kvinnor får ingen hjälp alls idag. Än värre är det att ha barn med karln....... :evil:

Vad gäller sociala upprepar sig ett och samma symptom hela tiden: Om en förälder är klart undermålig, och det dessutom är dokumenterat, så leder det bergsäkert till enskild vårdnad för den föräldern!

Orsaken är att då kan de pressa de föräldern att förtala den förälder som skött sig, med hotelser, och genom att locka dem med makt över barnet och ensam bidragsrätt.

Sedan när de kommer upp i länsrätten sÃ¥ lurar de den föräldern, eller lÃ¥ter av ren ondska den föräldern  traumatisera barnet med sexuella övergrepp, missbruk och vÃ¥ld.

Detta symptom har så ofta upprepat sig, att jag anser att det blivit en regel. Att socialförvaltnigen dessutom öppet medger att deras roll inte är att hjälpa familjer som har problem, samt att en stor del av sveriges socialförvaltningar inte gör utredningar på barn som BEHÖVER omhändertas, som barn till missbrukare och våldsamma, stärker mig i övertygelsen att det är en REGEL vi talar om.

Man kan ju leka med tanken:

Tänk om man ville vara LISTIG i en vårdnadstvist, om än verkligen inte en klok och god människa:

I vÃ¥rdnadsutredningen berättar man öppenhjärtigt om att man ger ungarna pÃ¥ käften ibland när man tycker det är lämpligt. Att man inte tycker att sexuella realationer  mellan barn och vuxna är nÃ¥got märkvärdigt...

Familerättssekreterarna kommer dÃ¥ att le ondskefullt, och redan vid nästa samtal sÃ¥ kommer de att stÃ¥ pÃ¥ min sida och hjälpa mig att manövrera ut min fd fru om vÃ¥rdnaden. De kommer att locka mig och hota mig, att jag ska fÃ¥ stora bidrag och förmÃ¥ner om jag samarbetar, men samtidigt riskera att bli polisanmäld om jag sviker dem. Man köper spelet, och enskild vÃ¥rdnad utlovas, och saken gÃ¥r till länsrätten.

Där förbereder sig socialförvaltningen pÃ¥ att blÃ¥sa mig, genom att sedan jag fÃ¥tt enskild vÃ¥rdnad, och blivit ensam förälder, dÃ¥ rikta ett LVU mot mig. DÃ¥ tar man fram sitt kort ur skjortärmen, och lägger fram bevisen för att allt vad man sagt var ett pÃ¥hitt. JUST DÄRFÖR att man skulle fÃ¥ enskild vÃ¥rdnad av utredarna, att man LURADE DEM  för att fÃ¥  makten och hela härligheten.

SÃ¥ pinsamt det skulle bli om man underkändes som innehavare av enskild vÃ¥rdnad, därför att man erkänt att man INTE gillar sexuella övergrepp eller slÃ¥r barnen..

Nåja, det här var ju bara ett tankexperiment. I verkligheten så kan inte ett erkännande tas tillbaka, då omvänd bevisbörda råder. Så metoden fungerar nog inte. Men sjukt är det i alla fall..
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
« Svar #4 skrivet: 14 januari 2009, 13:37:23 PM »
Funderar vidare på det här "Wallraff-konceptet"..

Problemet med föregÃ¥ende modell är som sagt att det rÃ¥der omvänd bevisbörda i de administrativa domstolarna, och att det inte gÃ¥r att ta tillbaka ett uppenbart falskt erkännande. I synnerhet om det handlar om sÃ¥ vaga definitioner som  personlig läggning.

Dvs  det falska "skälet" till enskild vÃ¥rdnad, bör vara absolut vattentätt.

Man skulle istället kunna tänka sig den här varianten, som inte skulle kunna omkullkastas. I Familjerätten  förklarar man sig lida av en sällsynt psykisk sjukdom. Man bestyrker att man har mycket intelligenta, välväxta blåögda barn som är helt friska ( Har högt marknadsvärde för slavhandlarna, bra lockbete), men att man har sitt "lilla handikapp".

Hur gör man när man slår på spisen hemma ? Kan hemtjänsten hjälpa mig att bre smörgåsar åt barnen på morgonen ? Kan jag få hjälp med städning, och klädning av barnen ?

NÃ¥gra smÃ¥ hänvisningar till att min maka minsann är olämplig som förälder för att hon varit pÃ¥ fest och druckit sprit ibland, ibland varit arg Ã¥t barnen etc, som antyder hur hon ska utmanövreras.

Sedan när man diskuterar arten och graden av handikappet sÃ¥ hänvisar man till ett skriftligt intyg av professor Olof Rudbeck i Uppsala som skrivt ett latinskt namn pÃ¥ sjukdomen, i det intyg man fabricerat själv, sÃ¥ nappar de pÃ¥ betet förhoppningsvis. (Det här var bara avsett som en schematisk beskrivning)

De kommer att ge mig stöd i länsrätten för att få enskild vårdnad, och samtidigt parallellt förbereda ett LVU mot mig sedan den andra föräldern är bortmanövrerad från föräldraskapet.

Sedan jag fått enskild vårdnad berättar jag att professor Olof Rudbeck varit död i 300 år, och att det latinska namn på den sjukdom jag påstods lida av betyder "Brukar kratta löv och kvistar i ett hörn av trädgården". När de sedan vill åtala mig för falskt intygsskrivande, frågar man dem om de vill att detta ska gå ut i massmedia.

Jag har funderat ofta omkring frÃ¥gor som handlar om hur socialtjänsten ska utsättas för Wallrafferi. Eller Ã¥tminstone fÃ¥ betala för sina brott mot mänskligheten.
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna