Författare Ämne: Myndigheterna står bakom sexövergrepp barn kvinnomisshandel  (läst 2183 gånger)

Lillamy

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 64
    • Visa profil
Myndigheterna står bakom sexövergrepp barn kvinnomisshandel
« skrivet: 11 mars 2005, 04:29:21 AM »
Idag tar Myndigheterna LVU/omhändertagande för dom mammor som försöker skydda sig och sina barn och inte nog med det du är inte säker i sverige tror du är skuddad i sverige och att poliser och myndigheter skyddaroch hjälper dejglöm det skyddade personuppgifter hjälper dej inte heller ingen kan skydda eller hjälpa dej du har bara ett val det är att fly och leva på kvinnojouren du har inget annat val!Glöm rättsväsendet: DU har inget skydd i dag.MEN det har myndigheterna alla där du behöver bara lägga av en brakare så ör det hot mot tjänsteman och dyra böter men om´det händer oss så skiter dom i det.Vi har inget skydd och värde enligt dom MEN DOM HAR FEL mycket fel.

Vad är nu detta det har kommit mig till vetskap att pedofiler misshandlare psykopater startar upp sidor här på nätet och använder sig av utsatta föräldrar och barn för att lura till sig dom att det inte fanns lagar som stoppade dom. VARNING ALLA SOM SER DETTA!

Vad är barnets bästa och enligt ett barnperspektiv vad är bra för barnet i dom här fallen?

Har pappan misshandlat barnet och mamman försökt döda dom flera gånger utan att bli dömd åndå får umgänge trots fara för deras liv det absurt det preskiberas och dom kan fortsätta för enligt socialen är det 7 år sedan det hände så det spelar ingen roll trotts att han då blev dömd för misshandel 3 gånger.Jag anser att han INTE har rätt till någon umgänge eller någon kontakt med barnet efter det men mynsigheterna tycker annorlunda jag anser att han har förvärkat sin rätt till att kallas pappa!
Han skall skaka galler ha samma straff som mördare eller varför inte ge han ett reält kok stryk och bryta ner han på samma sätt som han har brytit ner mammor och barn.Varför skall det vara sådant daltande med brottslingar?

Samma sak med pedofiler har man en gång blivit dömd för pedofili och otukt med barn våldtäckt på sina egna barn så skall  man inte heller ha någon rätt till barnet..

Socialen /Myndigheterna tycker annorlunda men jag anser att han inte har någon rätt,kastrera fanskapet så han inte kan använda bihanget igen.Vård hjälper inte.Det vore för allas bästa.Då begår han inte samma brott igen.

HUr kan man rycka att det är för barnets bästa att träffa förövaren som har sättit trauman för livet?Vad är det för barnperspektiv och för det barnets bästa knappast troligt när skall barnet få hjälp?

Försöker sig mamman skydda barnet från pappan då tar myndigheterna och granskar mamman i stället för gärningsmannen "pappan"
Psykopater skrattar åt Myndigheterna i dag att dom kan lura dom bara för att dom kan prata för sig och verkar sig oskyldiga sociala och myndigheter har ingen erfarenhet av psykopater hur dom fungerar dom saknar utbildning och hur man skyddar mor och barn.

Se exempel med han som mördade barnets mamma och fick vårdnaden om sina barn fast han sitter i fängelset.

När har man förvärkat sin rätt som förälder?
Varför granskas mamman när pappan har förgripit sig eller gjort dom illa..

Då tar man väl inte LVU om barnen från mamman och ger till den som är förövaren men det är dagens sanning jag har belägg för det jag säger är sant... :shock:  :evil:  :twisted:   :cry:  :shock:  :x  :(

Vem orkar bryr sig ett till nummer i statestiken.[/quote] :!:
Mamma med lvuade barn 02.Hon slåss för dom mänskliga rättigheterna & föräldrarnas barnens till att leva som en familj.Skänker speciellt tankar till dom barn/föräldrar som är bara ett minne blott idagsom inte klarade av splitringen.Må ni vila i frid.

jmb

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 7
    • Visa profil
lvu
« Svar #1 skrivet: 21 april 2005, 20:44:14 PM »
Ja det är sant att förövaren kunde lura myndigheterna att lvua barnen att han sedan begick övergrepp på instutitionen det bryr sig ej socialen om men halå att pappan är psykopat och misshandlade det trodde dom inte på att dom bara inte fattar dom tar till lvu bara för att inte modern ska kunna skydda barnen detta är sverige i dag :evil:  :evil:  :evil:
Ärlig kvinna

BlackMist

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 13
    • Visa profil
Svar på ditt inlägg.
« Svar #2 skrivet: 09 maj 2005, 14:21:19 PM »
Hej My.
Grejen är att dom flesta som sitter och lvuar barn på socialtjänsten är oftas själva psykopater och för över sina problem på oss som föräldrar.

citerar en del av ditt inlägg:Psykopater skrattar åt Myndigheterna i dag att dom kan lura dom bara för att dom kan prata för sig och verkar sig oskyldiga sociala och myndigheter har ingen erfarenhet av psykopater hur dom fungerar dom saknar utbildning och hur man skyddar mor och barn.

Jag har själv fått höra av jourfam som hade Angeli innan dom flyttade henne, hur sociala hade förtalat oss som föräldrar att vi är handikappade och farliga trots att inget stämmer....det får en och börja undra om inte det är psykopaterna som sitter i socialtjänsten och lvuar barn,jag säger inte att alla är så men dom man har stött på har visat tendenser.
 :twisted:
Linda alias BlackMist