Författare Ämne: Vart är alla mentorer på forumet??????  (läst 1665 gånger)

Anhörig

• Gäst
Vart är alla mentorer på forumet??????
« skrivet: 28 februari 2005, 19:16:32 PM »
Hallå alla som är på forumet!

Sett sidan och allt jag bara undrar vart alla som har ansvar för dom olika ämneslisterna på forumet håller hur?
Jag menar dålig respons och jälp till medlemmarna vore tacksam om någon kunde skriva till medlemmarna här är detta forum bara till för att folk skall ropa på hjälp och inte få någon har sett många namn men få som skriver.Självklart kan man må dåligt av att läsa bistra sanningen men endå vart är ni ser bara på min lilla ängel till tjej som kämpar för sina barn och är på denna sida.Visa er åxå det vore en bra gest till alla som kämpar för sina barns liv.Jag har inget barn med denna tjej som har fått sina barn LVU placerade men så mycket kan jag säga att denna tjej är mycket kompetent mamma och är underbar med sina barn hon blev av med sina barn bara för att hon har ADHD men hon är VÄRLDENS bästa mamma men det hjälper inte. Socialen och alla andra ger henne inte ens chansen.Hon har aldrig fått nån behandlingsplan eller fått reda på vad som krävs för att hon skall få barnen tillbaka.Dom säger att det inte går.Hon har friskintyg det hjälper inte heller.Jag vill skaffa barn med denna kvinna och jag litar på henne med mitt liv.

mvh en anhörig till en kämpe på listan.

Ruby Harrold-Claesson

• Global Moderator
  • Newbie
  • Antal inlägg: 690
    • Visa profil
Moderatorn ska hålla låg profil
« Svar #1 skrivet: 01 mars 2005, 17:21:58 PM »
Bäste Anhörig,

Jag förstår mycket väl den frustration som du känner att din anhöriga inte har fått något svar. Alla vi som är aktiva inom NKMR är lika upprörda som du är över den rättsröta som florerar inom tvångsomhändertagandeindustrin, annars hade vi aldrig engagerat oss för de utsatta.

Men, det är inte meningen att vi som är moderatorer ska besvara alla inlägg. Diskussionsforumet är till för folk att diskutera med varandra, ge varandra hjälp och stöd och uppmuntran. Moderatorerna ska hålla låg profil. De är till för att hålla Diskussionsforumet rent och städat från kränkande tillmälen, förtal, m m och när det ställs konkreta frågor som rör våra områden går vi in med svar.

Jag vill också informera om att huvudparten av moderatorerna är professionella dvs vi har ett arbete att sköta utanför det här frivilliga engagemanget inom NKMR. Om du tittar på mitt namn kan du se att jag har gjort 202 inlägg i Diskussionsforumet.

Jag kan också informera om att jag får varje dag flera telefonsamtal från förtvivlade föräldrar vars barn har blivit konfiskerade av socialstaten. Jag brukar hänvisa dem vidare till kunniga och stridbara jurister som kan föra deras talan. Jag hänvisar dem också till omutbara utredande psykologer, läkare m m.

Jag hoppas att du förstår att vi även om vi inte tillhör offren för systemet är alla drabbade av rättsrötan i samhället. Vi försöker göra något i alla fall.

Med vänlig hälsning

Ruby Harrold-Claesson
Jur. kand
Ordf i NKMR