Författare Ämne: Folket räddar inte de kidnappade barnen!  (läst 2023 gånger)

Jeanette

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 91
    • Visa profil
Folket räddar inte de kidnappade barnen!
« skrivet: 19 februari 2005, 19:56:26 PM »
I nio år har jag sagt till folk att sociala i vällingby-hässelby i Stockholm, har kidnappat, stulit mitt barn. Jag har då mött sådana reaktioner  som att de bara har stirrat på mig för att sedan vända ryggen mot mig och så har de börjat att prata med varandra om att det är vackert väder och bla, bla, bla så har de gått sin väg. eller så har jag fått kommentarer som att jag skall sluta att tjata, att jag skall glömma det, att jag skall vara tyst.
Jag har tystnat så gott som.
Ingen får veta det att sociala, "barn och ungdomsgruppen" och högsta socialchefen i Hässelby-Vällingby 1996, samtliga politiker i dv socialnämnden 1996 har hållt min son kidnappad i nio år.
Ingen har räddat min son. Ingen räddar de barn som är kidnappade i Sverige.
Folket i Hässelby- Vällingby är inte medvetna om vad deras politiker gör.
De får inget veta! Tidningar och tv håller tyst!
Vi blir diskriminerade, förtryckta, misshandlade och oskyldigt dömda.
De får inget straff.
De har stulit allt jag ägde ifrån mig.
De får inget straff.
Jag kan inte polisanmäla dem.
De får inte sparken.
Jag får svälja det och bära på det till den dagen jag inte lever längre.
Jag bär på en stor sorg.
Jag har inget gott att säga om det här samhället till min son om vi träffas någon gång.
Vi vet bägge två att myndigheterna har begått ett kriminellt brott mot oss. För mig är myndigheter inga myndigheter, politiker inga politiker, eftersom att socialnämnden nu stadsdelsnämnden består av politiker från nästan samtliga partier, och de har stulit mitt barn. Kan jag inte rösta på ett enda parti.
Det borde bildas en grupp människor som kämpar med att rädda våra kidnappade barn!
Som det är nu är folk totalt handfallna. Tiden går och vi ser inte våra barn, sedan dör vi.
Det behövs folk som verkligen reagerar som förstår att barnen är kidnappade!
Det behövs sättas in alla resurser att rädda alla dessa barn!
Barn som nu är vuxna behöver hjälp och upprättelse.
Det är inte bara för myndigheter att få stjäla barnens familjer ifrån dem.
Barnen skall hem!
Det skall förhindras att fler barn blir kidnappade , att fler familjer går under!
Hässelby- Vällingby socialbyrå skall inte kunna fortsätta att ljuga och stjäla barn. Jag tänker att förhindra det och det gör jag genom att tala om för folket vad de på "barn och ungdomsgruppen" på socialbyrån gör.

Sedan är det folkets plikt att kontrollera om det är sant.

Det svenska folket vill väl inte ha ett land som kidnappar barn och misshandla och förnedrar föräldrar?
Så som det nu sker i Sverige!

Sverige är inget fritt land det är en diktatur!

Barnen i skolorna bör bli informerade om hur proceduren går till  vid omhändertagande om barn. Folk vet inte om hur det går till.

Så att de vet hur de skall bemöta lögnaktiga socialutredare.

Det skall talas om i nyheterna på tv att myndigheterna har tagit barn från oskyldiga att det har pågått i åratal. Att vi inte får någon upprättelse. Vi mister våra barn. Det är bland de grövsta brott som finns.

Nio år i sorg, nio år utan mitt barn! Jag tänder ljus i kyrkan och gråter!

Det går inte att reparera skadorna!
                                                          Jeanette

Lillamy

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 64
    • Visa profil
Jeanette
« Svar #1 skrivet: 25 februari 2005, 17:23:17 PM »
Vännen jag vet hur du känner dej man är maktlös och det finns så mycket kryphål för socialkontor och andra myndigheter.
Men det gäller att inte ge upp och fast det är svårt och tufft måste man fortsätta kämpa och stötta varandra och visa att vi finns och existerar.
Vi måste bevisa att vi inte går att tystas och köras över.
Det finns mycket och göra fast det kommer bli tufft men vi måste resa oss...9 år är en lång tid men ge inte upp och stå på dej det finns personer som kan söka reda på din son...
styrkekram tänker på dej..sköt om dej..
mvh
Lillamy
Mamma med lvuade barn 02.Hon slåss för dom mänskliga rättigheterna & föräldrarnas barnens till att leva som en familj.Skänker speciellt tankar till dom barn/föräldrar som är bara ett minne blott idagsom inte klarade av splitringen.Må ni vila i frid.