Frfattare mne: Vi måste göra nåt.  (lst 2458 gnger)

BlackMist

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 13
    • Visa profil
Vi måste göra nåt.
« skrivet: 23 februari 2005, 09:22:33 AM »
Jag är så less på att alla familjer  ska vara ett "mobbningsoffer i denna välfärds stat , blir arg, snart måste det hända nåt drastiskt  t.om min mamma reagerar på för hur våran familj blir behandlad av sociala,jag menar dom tog vårat nyfödda barn direkt på förlossningen och påståod att jag skulle komma upp ur förlossningsängen och prata med dom  trots att jag nyss fött och förlorade ca 2 liter blod, svimmade av, hade en puls på 70/40, men sociala sa att det inte hade med saken att göra....fick det berättat för mig IVA där jag låg på observation av min mamma och sambo, hörde också att dom hade 2 st uniformsklädda poliser med sig till förlossningen.
Det är så ......jag finner inga ord.
Men nu ska våran advokat och vi överklaga till kammarätten, för det är vaga grunder  dom har tagit våra dotter....
Vi måste göra nåt åt det här...alla som har blivit utsatta mer eller mindre av maktmissbruket...

BlackMist
Linda alias BlackMist

Lillamy

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 64
    • Visa profil
Håller med dej min vänn
« Svar #1 skrivet: 23 februari 2005, 13:24:23 PM »
Jag håller med dej  att vi måste göra nått!

Kan inte förstå att socialen har mer makt en regeringen!
Det är skrämmande...
Vi måste göra våra röster hörda och jag håller på och jag ger mig inte.
MIna barn blir misshandlade av soc och fosterfamiljen och min fd som höll på att misshandla ihjäl oss pga socialen gav ut våra  skyddade personuppgifter och kommer vidare med detta är sjukt.

Jag tycker man borde se över lagen!

Vi skall resa oss upp och göra oss hörda.
styrkekramar
från lilla my
Mamma med lvuade barn 02.Hon slåss för dom mänskliga rättigheterna & föräldrarnas barnens till att leva som en familj.Skänker speciellt tankar till dom barn/föräldrar som är bara ett minne blott idagsom inte klarade av splitringen.Må ni vila i frid.