FŲrfattare ńmne: Consensus  (lšst 2065 gŚnger)

Jeanette

• Newbie
  • *
  • Antal inlšgg: 91
    • Visa profil
Consensus
« skrivet: 22 januari 2005, 21:03:28 PM »
Jag läste ett äldre inlägg från Jan-Olof Larsson Vetenskap och Kvacksalveri, det stämmer det han har skrivit. Jag har tänkt desamma i alla år. Det är för stort. Vi kan inte klara av detta ensamma. Samtliga drabbade familjer måste ena sig och hjälpas åt tillsammans mot jättarna.
Fr√•gan √§r hur m√•nga vi √§r. Vi m√•ste skriva p√• ett consensus, och tillsammans g√• till TV och Tidningar.  som J-O kallar det, jag har ingen uppslagsbok men jag tror att jag f√∂rst√•r vad han menar. Det √§r dags att det b√∂rjar att h√§nda n√•got nu. Alla m√•ste hj√§lpas √•t. Som det √§r nu och har varit s√• √§r m√•nga egoistiska de tror att det bara √§r de som √§r drabbade. De k√§mpar en ensam kamp mot soc och resten, med en f√∂rhoppning om att de skall vinna n√•got, likadan kamp som vi andra k√§mpar, vi tr√§ffar samma m√§nniskor, blir bem√∂tta likadant, somliga av oss f√∂rlorar. Inte f√∂rr√§n vi g√•r tillsammans kommer det att bli slut p√• denna misshandel.
Hur skall vi komma i kontakt med varandra ?
Vem, vilka skall samla ihop oss?
Det gäller alla i hela landet.

Det finns föreningar som RFFR Riksförbundet för Familjers rättigheter. De har och har haft kontakt med familjer kan de hjälpa till? Meddela sina medlemmar att höra av sig till NKMR. Vågar de komma med oss!?
Vilka andra kan hjälpa till?
Har ni några förslag eller vet något . Skriv gärna eller gör något själva.
Man kanske kan skicka efterlysningar via Radio, Tidningar och TV

Jeanette

Lillamy

• Newbie
  • *
  • Antal inlšgg: 64
    • Visa profil
Re: Consensus
« Svar #1 skrivet: 23 januari 2005, 18:02:09 PM »
Hejsan!

Ja det krävs att alla hjälps åt det är åxå frågan vad som är lagligt och hur man kan gå till väga.
vi måste göra nått.

kram Jennie

Citat frŚn: "Jeanette"
Jag läste ett äldre inlägg från Jan-Olof Larsson Vetenskap och Kvacksalveri, det stämmer det han har skrivit. Jag har tänkt desamma i alla år. Det är för stort. Vi kan inte klara av detta ensamma. Samtliga drabbade familjer måste ena sig och hjälpas åt tillsammans mot jättarna.
Fr√•gan √§r hur m√•nga vi √§r. Vi m√•ste skriva p√• ett consensus, och tillsammans g√• till TV och Tidningar.  som J-O kallar det, jag har ingen uppslagsbok men jag tror att jag f√∂rst√•r vad han menar. Det √§r dags att det b√∂rjar att h√§nda n√•got nu. Alla m√•ste hj√§lpas √•t. Som det √§r nu och har varit s√• √§r m√•nga egoistiska de tror att det bara √§r de som √§r drabbade. De k√§mpar en ensam kamp mot soc och resten, med en f√∂rhoppning om att de skall vinna n√•got, likadan kamp som vi andra k√§mpar, vi tr√§ffar samma m√§nniskor, blir bem√∂tta likadant, somliga av oss f√∂rlorar. Inte f√∂rr√§n vi g√•r tillsammans kommer det att bli slut p√• denna misshandel.
Hur skall vi komma i kontakt med varandra ?
Vem, vilka skall samla ihop oss?
Det gäller alla i hela landet.

Det finns föreningar som RFFR Riksförbundet för Familjers rättigheter. De har och har haft kontakt med familjer kan de hjälpa till? Meddela sina medlemmar att höra av sig till NKMR. Vågar de komma med oss!?
Vilka andra kan hjälpa till?
Har ni några förslag eller vet något . Skriv gärna eller gör något själva.
Man kanske kan skicka efterlysningar via Radio, Tidningar och TV

Jeanette
Mamma med lvuade barn 02.Hon slåss för dom mänskliga rättigheterna & föräldrarnas barnens till att leva som en familj.Skänker speciellt tankar till dom barn/föräldrar som är bara ett minne blott idagsom inte klarade av splitringen.Må ni vila i frid.