Frfattare mne: Jag har inget männskligt värde!!!  (lst 2621 gnger)

Lillamy

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 64
    • Visa profil
Jag har inget männskligt värde!!!
« skrivet: 21 januari 2005, 14:41:04 PM »
En påhittad utredning som har gjorts om mig och mina barn.

Kan inte förstå att myndigheter får agera brottsligt och komma undan med det.Detta är skrämmande att någonting sådant får förekomma .
Utredningen som sociala har gjort är full med antaganden, påhitt,  förvrängande,upplevelser,hörsägen och förvanskningar.

Referenser sociala använder i utredningen om mig har ingen vetskap om vad dom har skrivit när jag har frågat dom med utredningen med mig.
Sociala har förtalat överläkare,terapefter,psykläkare plus andra referander.

Men den utredningen som står felaktigheter från alla håll är skickade till
bup en överläkare som på deras antaganden och som har träffat mig med en en halvtimme och frågat om barnens födelse och sjukdomshistoria. Vi var på utredning på bup 1 timme med avbrott med allt vad psyk ville att vi skulle göra.

På 6 timmar med avbrott inget normalt klimat utan press från alla håll.
så skall dom bestämma min lämplighet som mamma och det med
ett långt uppehåll från kontakt mellan barnen och mig hadde umgänge
1-3 timmar var 6-8 veckai över 2 år sedan omhändertagandet.
Vi har då aldrig träffats ensamma eller fått pratat ensamma.

Läkaren och behandlarna sa när jag kom dit till bup  att dom hadde redan gjort sin bedömmning av socialens papper och jag behövde inte vara där dom 7 timmar som ja skulle observeras med barnen saken var klar.
Han sa att med det stora underlag som fanns och för att underlätta för barnen var att jag blåste av detta.

Jag vägra jag sa att dom hadde fel och bad dom kontakta referenserna.
men han vägra,och även min läkare som har känt mig över 4 år men han vägra det med han sa att jag inte var värklighetsmedveten och att jag inte hadde den kapasiten för att klara av en föräldra roll du har ADHD och har dyselexi och skyddade personuppgifter och med det att dömma så har du tappat hela din föräldra förmåga fu ktionshindrade skall inte ha barn det är fel mot naturen.Det är lönlöst att fördriva föräldra stödsarbete och föräldra utbildning du är obehandlingsbar.Du kommer bli ifråntagen dina föräldraroll och barnens bästa är att eran kontakt bryts.

Han kom till rätten och förtalade mig i över en och en halvtimma
dom gick på hans linje eftersom det var expertis sedan att referenserna har sakt att som itne har sakt det som står och gått i mot det struntar rätten i och sedan att den läkare som känner mig sakt att det är lögn spelar ingen roll.

En sak att tänka på i detta fall.
Socialsekreterarna som skrivit utredningen har aldrig sett mig med barnen
inte bup läkaren heller som säger att jag inte kan ta hand om barnen
dom som var med den timman sa bara att allt jag gjorde var fel.

Jag har varit på ett utredningshem i 5 månader där dom sett mig dag och natt med barnen dom har inte hittat nått fel!!!!
Dör var barnpsykriatriker, utredare, l'äkare, med erfarenhet på barn som far illa osv ingen hittade nått fel mer en att eftersom ja var ensam behövde lite stöd men inget fel!!!!

Då skall en läkare som inte har sett mig med barnen eller känner mig
ha mer talan än dom som har sett mig dag och natt??

Han har utalat som ja har på bandupptagning kompia av rätten
där han förtalar mig..

Man skall ta LVU om allt annat är beprövat eller att det är hot för ett barn!!!

Jag har bevis och vittnen att jag inte har gjort barnen illa men vad hjälper det???

Soc har gett ut mina skyddade personuppgifter 6gr och det är itne brottsligt åklagaren skiter i det regeringen med!!

Kalla fakta vögrar ta upp det eller någon annan tvprogram
samma är det när det gäller tidningar!!!!

Dom vågar inte men dom vill låter det vi får så många fall.....

Jag råkade illa ut som barn var omhändertagen enligt lvu.
Jag råkade ut för incest,våldtäkt,misshandel både psykiskt och fysiskt och blev försummad,kränkt, överkörd utan hjälp.
Samma handläggare tog lvu om mig tog lvu om mina barn.
Det står i deras utredningar att jag har fått hjälp men inte.
Jag flyttades 40 gånger från ja var 9-16år.

Har aldrig hållit på med droger eller drukit speit röker inte har inget kriminelltförflutet,har papper på att jag är frisk och inte har psykiska problem eller sjudommar eller något förståndshansikapp!

Jag har papper att jag är frisk men får inte barnen tillbaka!!!
Hört på ryktesvägar att detta är en betal utredning dom har fått.
Att utredningen är förbeställd har jag förstått.....

Jag har inte gjort mina barn illa
men på grund av ett funktionshinder har jag blivit diskriminerad kränkt och förtalad och utsatt för maktmissbruk....

Detta är förnedrande jag tänker inte ge upp förens barnen är hemma.
Jag vet att jag är en bra mamma så i mitt hem har dom inte farit illa under min vård iallafall.

Behöver råd och stöd vad kan jag göra??""" :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
Mamma med lvuade barn 02.Hon slåss för dom mänskliga rättigheterna & föräldrarnas barnens till att leva som en familj.Skänker speciellt tankar till dom barn/föräldrar som är bara ett minne blott idagsom inte klarade av splitringen.Må ni vila i frid.

Jeanette

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 91
    • Visa profil
Från Jeanette
« Svar #1 skrivet: 21 januari 2005, 15:08:48 PM »
Hej!
Jag skrev nyss ett nytt inlägg. Såg då ditt och läste det. Där ser man jag är inte ensam. Jag har inte tid att skriva just nu, men jag skriver senare till dig. Tror du att socialarbetarna och de andra följer sina regler till 100 procent. De är som robotar utan hjärna och känslor. Min son har de hållt borta i nio år, de har varken sett mig eller honom. Det finns inget att tacka dem för. De har inte hjälpt mitt barn. Usch!

Lillamy

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 64
    • Visa profil
Re: Från Jeanette
« Svar #2 skrivet: 21 januari 2005, 16:01:54 PM »
Ja det är hemskt!
tänker på dej och dina barn.

Jag tycker synd om dom människor som måste hävda sitt hat över oskyldiga och att som drabbas.
Socialen måste ha brist på göromål och endel blir socialsekreterare för att straffa andra eller få fram sin syn eller rasistiska och hatiska syn på dom som är underställda.
Pratade med en sakkunnig som sa till mig att det finns psykopater och pedofiler innom sociala,polisen,domstolsverksamhet och vet du vad det värsta är?
Jo jag tror dom för jag har mötit 3 och sedan en sak till allt kan köpas för pengar även utredningar och läkrintyg som gangnar dom!!!
Myndigheterna förnekar självklart!
Dom vill inte att sanningen skall komma fram.

Citat frn: "Jeanette"
Hej!
Jag skrev nyss ett nytt inlägg. Såg då ditt och läste det. Där ser man jag är inte ensam. Jag har inte tid att skriva just nu, men jag skriver senare till dig. Tror du att socialarbetarna och de andra följer sina regler till 100 procent. De är som robotar utan hjärna och känslor. Min son har de hållt borta i nio år, de har varken sett mig eller honom. Det finns inget att tacka dem för. De har inte hjälpt mitt barn. Usch!
Mamma med lvuade barn 02.Hon slåss för dom mänskliga rättigheterna & föräldrarnas barnens till att leva som en familj.Skänker speciellt tankar till dom barn/föräldrar som är bara ett minne blott idagsom inte klarade av splitringen.Må ni vila i frid.