Hej Louise!
Det är hemskt att läsa om detta och grymt att samhället inte går in och hjälper dej och barnen!
Har du nått stöd av någon?
Har du fått nån vårdplan eller hjälp när dom tog barnen?
Har du varit på någon utrednning? Hur ofta träffar du barnen?
Vet du vart barnen är nu?
Lagen har en massa kryphål samt att dom som skall granska myndighetens brister och fel inte kan eller vill göra nått.
även om dom ser missförhållanden samt fel som socialamyndigheterna ständigt begår.En på länsstyrelsen sa till mig nämderna i sverige i dag kan bete sig hur som hellst finns ingen som kan ta bort felaktiga uppgifter som är med i deras utredningar för sociala tar med det som själv vill även om det inte är relevant eller inte felaktigheter kan ej strykas även om bevis finnes !. Detta är skrämmande...
Tips: Skriv till Jo justitieombudsmannen, byt advokat om du känner att du inte får tillräckligt hjälp.Samla bevis att det du säger är sant.
Skriv ner allt och skriv din vertion om utredningar och det som dom har sakt så du är mer förberädd när du skall till rätten.
Sverige är en skyddszon för kriminella dom skyddar förövarna och straffar brottsoffren.
Det är den bistra sanningen...
Stå på dej ge dej inte ..
Tänker på dej
vill du prata så messa gärna
Sänder dej en massa styrkekramar
mvh Lillamy
Jag åkte på en semesterresa tillsammans med min familj, i faderns hemland blev mina svenska barn utsatta för grova sexuella övergrepp utav en släkting till barnens pappa, senare även av pappan. Jag gjorde en polisanmälan. Pappan manipulerade socialsekreteraren som tvångsomhändertog barnen och släppte dem mot att fadern fick enskild vårdnad. Barnen då 3 och 5 år misshandlades i fosterfamiljen och levde i misär. Fadern fick vårdnaden om barnen och flyttade genast med barnen till hans släkting i sitt hemland med myndigheternas tillåtelse. Barnen flygs in från andra sidan jordklotet till Sverige för umgänge två gånger per år. Barnen födda i Sverige rycktes upp från släkt och sin invanda miljö. I somras när barnen var på besök berättade de om nya övergrepp. Barnen har också berättat om övergreppen i polisförhör. Min kontakt med barnen där är helt bruten. Jag förlorade vårdnaden för att de tror att jag kommer att granska och undersöka barnen för att påvisa övergrepp, inget annat står.
Domen är idag överklagad till Högsta Domstol.