Författare Ämne: hemlösa människor ska dom vara utlämnade till soccialtjanste  (läst 2169 gånger)

hemlös

• Gäst
hemlösa människor ska dom vara utlämnade till soccialtjanste
« skrivet: 17 oktober 2004, 15:00:43 PM »
i stockholm finns det reg.. ca 4000 hemlösa dom flesta bor på instution.om man e populär eller inte hos socc är en fråga om att få bostad.så kallade krav på drogfrihet används också,jag har kontakt med bromma socc som bla skrev till en folkhögskola att jag var en knarkande protistuerad narkoman så klart att det sades nej till en skrivar kurs på 3 mån. vilken dålig bild som dom målade upp om mig ."hemlös kvinna birgitte mattsson."

Lillamy

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 64
    • Visa profil
Re: hemlösa människor ska dom vara utlämnade till soccialtja
« Svar #1 skrivet: 22 januari 2005, 14:57:53 PM »
Hej.

Det är fruktansvärt det du beskriver och att det får förekomma,
försök ta kontakt med en advokat och skaffa dej ett friskhetsutlåtande.
ge dej inte stå på dej.

Citat från: "hemlös"
i stockholm finns det reg.. ca 4000 hemlösa dom flesta bor på instution.om man e populär eller inte hos socc är en fråga om att få bostad.så kallade krav på drogfrihet används också,jag har kontakt med bromma socc som bla skrev till en folkhögskola att jag var en knarkande protistuerad narkoman så klart att det sades nej till en skrivar kurs på 3 mån. vilken dålig bild som dom målade upp om mig ."hemlös kvinna birgitte mattsson."
Mamma med lvuade barn 02.Hon slåss för dom mänskliga rättigheterna & föräldrarnas barnens till att leva som en familj.Skänker speciellt tankar till dom barn/föräldrar som är bara ett minne blott idagsom inte klarade av splitringen.Må ni vila i frid.