Författare Ämne: behöver ett bra råd  (läst 4038 gånger)

lillan04

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 14
    • Visa profil
behöver ett bra råd
« skrivet: 10 september 2004, 08:26:35 AM »
kan bara säga att nu händer det saker, alldeles för mycket för att jag ska hänga med i svängarna här-

hör av mig när jag vet

sköt om er  :wink:
vid frågor maila

Jeanette

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 91
    • Visa profil
Du vill ha råd
« Svar #1 skrivet: 11 februari 2005, 16:27:10 PM »
Har läst igenom det du har skrivit. Men jag måste läsa det om igen . Jag har varit på sjukhus, har fått lunginflammation. Jag är ju hemlös från och till och det sliter på hälsan. Så just nu måste jag vila mycket. Jag bor i Stockholm. Jag har ju inte sett min son mycket under de nio år de har hållt honom borta. Du svarade på det jag skrev som förslag att du tyckte det lät bra, du undrade bara hur det skall gå till. Vi skall göra en gemensam anmälan mot sociala. I mitt fall har sociala och resten av följet ( dvs socialnämnd, rätter, socialkonsulenter, pbu, psykologer, Justitieombudsmannen, media...) STULIT mitt barn. Så den anmälan jag vill göra är allvarlig. De föräldrar och barn som känner igen sig att de har råkat ut för något liknande bör då höra av sig till mig. Vi måste finna varandra och tillsammans gå emot de här typerna. De skall anmälas punkt slut. De är omänskliga, elaka, sjuka rent ut sakt äckliga.

Skall läsa ditt "klipp ut" en gång till. Läs " Förslag om nytt Forum ".
Gemensam anmälan!                      
                                                   Jeanette

Jeanette

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 91
    • Visa profil
Råd
« Svar #2 skrivet: 11 februari 2005, 16:36:22 PM »
Jag skrev fel. Läs GRUPPÅTALAN, "nytt förslag om disskussionsforum"
nästan längst ned på ämneslistan           Jea