Jag har lÀst vad som skrivits om juliaspappa, har Àven gÄtt in o studerat sidan, jag hÄller med om att det verkar oerhört sjukt att göra en sÄdan sida för att fÄ mÀnniskor med sig.
Om han ej gjort dessa brott borde han inte gÄ ut o försöka fÄ nÄgon slags med hÄll, istÀllet Àgna sig Ät att göra nÄgot vettigt, har sjÀlv tvÄ döttrar pÄ 2 och 5 Är, skulle aldrig lÀgga ut bilder etc pÄ dem.
Min sambo har varit tillsammans med en liknande psykopat, lade ut nakenbilder, misshandlade, tryckte ned henne mm
Han fick sitt straff och fÄr nu psykisk vÄrd. Jag hoppas att juliaspappa ocksÄ fÄr det sÄ han kan fungera som fader utan dessa skuka beteenden.
Det Ă€r upp till POLISEN, Ă
KLAGAREN, TINGSRĂTTEN att besluta vad som Ă€r sant inte jonas sjĂ€lv genom att manipulera pĂ„ en hemsida dĂ€r har sannerligen ljuger och överdriver för att fĂ„ folk med sig.
Det Àr SVAGA mÀnniskor som mÄste göra sjuka beteenden som detta för att de Àr rÀdda att "alla" ska fÄ veta Sanningen.
YttranderÀttsfrihet kan han kalla det, krÀnkning, manipulering och SJUKT BETEENDE Àr detta för normala mÀnniskor!