Författare Ämne: Män som är Oskyldigt Anklagade, M.O.A  (läst 44225 gånger)

Rigmor Persson

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
Nu räcker det Cornelia och Natalia
« Svar #75 skrivet: 31 augusti 2003, 23:04:00 PM »
Debatten mellan Cornelia och Natalia har kommit att handla om olika tolkningar och definitioner inom psykologin, vilket i och för sig är intressant att diskutera. Rubriken i detta forum är dock Incest och andra sexuella övergrepp och önskvärt är därför att föra en saklig diskussion om just detta. Härmed avslutas diskussionen mellan Cornelia och Natalia angående psykologins många olika skolor, tolkningar och definitioner. Välkomna med en saklig diskussion om ämnet Incest och andra sexuella övergrepp.
Rigmor Persson

Jonas

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
    • http://www.juliaspappa.se
Det finns ingen hjälp.
« Svar #76 skrivet: 27 oktober 2003, 21:39:17 PM »
Jag har kämpat i 7 månader nu. En vårdnadstvist som spårade ur totalt.
Stöd har jag fått i massor av människor i samma sits som jag men det är ändå nästan omöjligt att orka med dessa falska anklagelser.

Det är stora fel hos polisen. Ingen kan påstå att dom är "experter" på kvinnovåld. Alla förhållanden är helt olika. Kommer det in en anmälan mitt i en vårdnadstvist som pappan inlett eftersom mamman vägrar låta honom träffa deras gemensamma barn DÅ bör polisen tänka efter.

Det gör dom inte. För dom är helt enkelt så jävla dumma i huvudet.

Jag hatar poliser och åklagare. Jag blev falskt anklagad och ingen verkar fatta att kvinnan är sjukligt svartsjuk. Urk.

Anonymous

• Gäst
Bara en som inte är dum i huvudet
« Svar #77 skrivet: 09 november 2003, 12:52:17 PM »
Enligt Jonas så är det fel på alla poliser och åklagare