Författare Ämne: I behov av adresser till högt uppsatta personer i USA  (läst 2764 gånger)

Mamma?

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
I behov av adresser till högt uppsatta personer i USA
« skrivet: 01 september 2003, 09:01:41 AM »
Hej!

Jag vet att amerikanska chefen för Office of Children's Issues Mary Ryan, hustrun till den brittiske USA-ambassadören lady Catherine Meyer,
Joseph Biden, den högst rankade demokraten i utrikesutskottet,
den mäktige republikanske ordföranden Jesse Helms och självaste
Hillary Rodham Clinton och andra senatorer och guvenörer är engagerade i LVU-fallen i Sverige.

Problemet är bara, hur får man tag i dessa personer???
Vill skriva brev, ringa eller e-maila (men e-mailen läser de kanske inte?)till dem och berätta om vår situation.
Vår son är ju faktiskt både svensk och amerikansk medborgare och min make är amerikansk medborgare.
De är fångar i Sverige mot sin vilja.

Amerikanska ambassaden i Sverige har inte gjort ett skvatt för att hjälpa oss.
Kan de(vill de)göra något för oss?
Det enda positiva är att en journalist (förhoppningsvis) ska skriva om vårt fall i tidningen Richmond Time Dispatch, i Virginia.

Tacksam om någon vet vart jag ska vända mig, speciellt för att få någon hjälp från den amerikanska sidan.
Adresser,telefonnummer och e-mail adresser är välkomna.

Det är snart 1 år sen socialen satte ett LVU på vår snart 2½-årige son och jag vet inte hur mycket längre till jag orkar fajtas med socialen utan någon hjälp utifrån.

Mvh, Mamma?
Vi var en liten gó barnfamilj tills socialen satte ett LVU på vår lilla 2-åring och tog honom 28Feb 2003.