Författare Ämne: Falsk angivelse.  (läst 19868 gćnger)

Jonas

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
    • http://www.juliaspappa.se
Falsk angivelse.
« skrivet: 26 oktober 2003, 21:22:29 PM »
Det Àr Är 2003 och kvinnovÄldet Àr pÄ tapeten. Det Àr mÄnga kvinnor som fÄr stryk. Det Àr förjÀvligt.

NÄgot som Àr Ànnu vÀrre Àr kvinnor som utnyttjar vÄrat vÀrdelösa rÀttssystem för att fÄ t.ex. ensam vÄrdnad som i mitt fall.

Jag var turligt nog medveten om min f.d. sambos sjuka relations problem och svartsjuka och började spela in henne. Jag VET att det finns pappor som likt mig fÄtt en polisanmÀlan som en blixt frÄn klar himmel mitt i en vÄrdnadstvist. Vissa helt oförberedda.

I mitt fall sÄ har jag otroligt mycket bevis MEN med tvÄ kvinnor som leder förundersökningen partiskt sÄ Àr jag TROTS mina bevis nÀstan pÄ vÀg emot att bli Ätalad. Det Àr förjÀvligt.

För dom som Àr intresserade sÄ finns min hemsida.

Anonymous

• Gäst
Falsk angivelse.
« Svar #1 skrivet: 26 oktober 2003, 21:46:26 PM »
Man vet lixom inte hur man ska sitta pÄ stolen nÀr man lÀser allt sÄnt hÀr..

Som sagt det finns mÄnga idioter som vÄldtar mm mm ..

MEN för dom som bara vill sitt barn det bÀsta , blir falskt anklagad o svartmÄlad , förjÀvligt..

Om jag skulle gÄ till polisen o sÀga att jag blivit vÄldtagen o misshandlad av min tjej i ett helt Ärs tid, dom skulle skratta , för att jag e ju kille..
Men om det kommer en (i deras ögon) sliten liten tjej som vill anmÀla sin kille för alla dessa hemskheter, dÄ skulle dom fasen sÀtta livet till för att fÄ tag i killen o lÄta han fÄ sitt straff..

Hm.. ÄÄÄÄÄh. Va bra tÀnker vissa tjejer ..
Om jag gĂ„r in o sĂ€ger att min kille som nyss gjort slut med mig, o som jag har ett barn med slagit mig .. Ja just ja , han har ju skaffat en ny tjej , dĂ„ kan jag ju grina lite mer o sĂ€ga att hans förĂ€ldrar ocksĂ„ e dum mot mig .... osv  osv....

Sjuka kvinnor kan luras....

Jag sÀger inte att alla som gör en anmÀlan ljuger.
Vissa fall e ju solklar , men vafan vem bryr sig , Det e ju sÄ synd om tjejen som Àr sÄ bra pÄ att ljuga, stackare , o inge jobb har hon heller.. ojojoj...

FYFAAAN.. det e ju sjuukt...

Den man som e anklagad.. va kÀnner han ??
hur mÄr han , hur mÄr hans omgivning? hur mÄr hans DOTTER?
familj?  vĂ€nner?

Prova att sĂ€tta er in i situationen..  FYFAAAAAN....

Kenneth

• Gäst
Är du psykiskt sjuk?!!
« Svar #2 skrivet: 05 november 2003, 14:09:34 PM »
Hur kan du lÀgga ut bilder och göra en hemsida dÀr du sedan krÀnker och förtalar din f.d sambo?

Har du fÄtt tillÄtelse att lÀgga ut bilder pÄ eran gemensamma dotter? det kommer hon fÄ lida av resterande tid hon vÀxer upp.

Vill du att pedofilerna pÄ denna sida ska sitta o se bilder pÄ eran dotter?? hur kan detta ske av en pappa som vill barnets bÀsta???

susanna svensson

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 280
    • Visa profil
Falsk angivelse.
« Svar #3 skrivet: 07 november 2003, 20:39:24 PM »
Hur vet du att det finns pedofiler pĂ„ den hĂ€r sidan? Det finns sĂ€kert fler konstiga typer ex bankrĂ„nare, tjuvar socionomer och mĂ€nniskor som anvĂ€nder sig av falska anmĂ€lningar som taktik i vĂ„rdnadstviser. Är inte alla dessa lika skumma?

Robert

• Gäst
svar till dom det berör pÄ detta incestforum
« Svar #4 skrivet: 09 november 2003, 12:35:18 PM »
HĂ„ller med Kenneth,
Efter att ha tittat runt pÄ dessa sidor sÄ kan man lÀtt konstatera att det Àr bÄde pedofiler vÄldtÀktsmÀn mm. som försöker fÄ medhÄll i detta forum. NÀr en mamma hÄller sig och barnet borta frÄn Pappan dÄ har det gÄtt lÄngt.
Hur man dÄ kan lÀgga ut bilder pÄ barnet pÄ en sida dÀr tex. "Mannen" mfl. finns. Detta Àr mycket sjukt och visar att man inte ska ha med barn att göra.

Tittade pÄ www.juliaspappas hemsida dÀr man bara kan konstatera att insikten vad han har gjorts Àr obefintlig. Hur kan denna organisation NKMR bara se pÄ pappans sida? Har inte Mammor och barn mÀnskliga rÀttigheter.
Inspelning av telefonsamtal och pÄstÄende pÄ denna hamsida ser jag som grov KvinnofridskrÀnkning!

susanna svensson

• Newbie
  • *
    • Visa profil
Falsk angivelse.
« Svar #5 skrivet: 09 november 2003, 13:50:12 PM »
Problemet Àr faktiskt att alla som blir anmÀlda för incest, kvinnomisshandel och dyl faktiskt inte Àr det utan det Àr frÄga om falska anmÀlningar för att kvinnor vill fÄ skadestÄnd eller andra fördelar. Detta Àr ett problem som samhÀllet inte kan blunda för. Under de senaste Ären har det i ett flertal fall nÀr det gÀller sexbrott varit resningmÄl dÀr det faktiskt har bevisats att de dömda mÀnnen har varit oskyldiga. Detta Àr ett problem som Àr mycket viktiga att försöka komma tilrrÀtta med eftersom att falskanmÀlningarna faktiskt leder till att de kvinnor och barn som verkligen Àr utsatta fÄr svÄrare att bli trodda.

Robert

• Gäst
sv. till Susanne
« Svar #6 skrivet: 09 november 2003, 15:45:15 PM »
Du menar att inte Polis och Åklagare klarar av och se igenom detta? Jag tror mĂ„nga lever i förhĂ„llande dĂ€r misshandel och Kvinnofridsbrott förekommer för att slippa hĂ€ngas ut av bĂ„de samhĂ€lle och hemsidor.

9 av 10 orkar ju inte gÄ igenom förnedringsprocessen som förhör od. medför.

Tycker du att det Àr just att lÀgga ut bilder, falska pÄstÄende om den andra parten?

susanna svensson

• Newbie
  • *
    • Visa profil
Falsk angivelse.
« Svar #7 skrivet: 09 november 2003, 16:12:45 PM »
Robert. som jag tog upp i mitt förra inlĂ€gg har vi under de senaste Ă„ren haft ett flertal resningmĂ„l. I dessa fall har inte polis och Ă„klagare settigenom att det har varit felaktiga anmĂ€lningar efter som att dessa mĂ€n faktiskt har blivit dömda. Först i efterhand har de kunnat  fĂ„ upprĂ€ttelse efter resning i HD. En del av dessa mĂ€n har fĂ„tt sina liv tillintetgjorda, mist jobb, vĂ€nner etc etc sjĂ€lv Ă€r jag övertygad om att detta Ă€r ett vĂ€rre övergrepp Ă€n vad misshandel och vĂ„ldtĂ€kt Ă€r.

Jonas som skriver om sin dotter pÄ den hÀr trÄden hÀvdar att han Àr utsatt för en sÄdan falsk anmÀlan hur vet du att det inte Àr sant och att hans ex inte ljuger inför polisen? Hur kan du vara helt sÀker pÄ att tvÄ kvinnliga polismÀn som kanske dessutom Àr övertygade feminister klarar av att vara helt objektiva?????

susanna svensson

• Newbie
  • *
    • Visa profil
Falsk angivelse.
« Svar #8 skrivet: 09 november 2003, 16:13:03 PM »
Robert. som jag tog upp i mitt förra inlĂ€gg har vi under de senaste Ă„ren haft ett flertal resningmĂ„l. I dessa fall har inte polis och Ă„klagare settigenom att det har varit felaktiga anmĂ€lningar efter som att dessa mĂ€n faktiskt har blivit dömda. Först i efterhand har de kunnat  fĂ„ upprĂ€ttelse efter resning i HD. En del av dessa mĂ€n har fĂ„tt sina liv tillintetgjorda, mist jobb, vĂ€nner etc etc sjĂ€lv Ă€r jag övertygad om att detta Ă€r ett vĂ€rre övergrepp Ă€n vad misshandel och vĂ„ldtĂ€kt Ă€r.

Jonas som skriver om sin dotter pÄ den hÀr trÄden hÀvdar att han Àr utsatt för en sÄdan falsk anmÀlan hur vet du att det inte Àr sant och att hans ex inte ljuger inför polisen? Hur kan du vara helt sÀker pÄ att tvÄ kvinnliga polismÀn som kanske dessutom Àr övertygade feminister klarar av att vara helt objektiva?????

Robert

• Gäst
Falsk angivelse.
« Svar #9 skrivet: 09 november 2003, 16:42:07 PM »
Det verkar bara vara som ni har sanningen och alla poliser och Äklagare Àr inkompetenta som har hanterat detta.

Jag tycker det Àr Àr hemskt med att se barnbilder pÄ detta forum.

Cornelia

• Gäst
Falsk angivelse.
« Svar #10 skrivet: 14 november 2003, 13:25:18 PM »
TvĂ„ KVINNLIGA polismĂ€n som kanske DESSUTOM Ă€r ÖVERTYGADE FEMINISTER!!! NĂ€, Susanna, det menar du inte??? :shock:  Jag kan inte heller tĂ€nka mig nĂ„gra mer inkompetenta poliser att utreda anklagelser om sexuella övergrepp mot barn.
Suck...

Anonymous

• Gäst
Falsk angivelse.
« Svar #11 skrivet: 15 november 2003, 16:16:09 PM »
nÀ bÀttre vore vÀl tvÄ mansgriar till poliser som anser att det Àr kvinnors fel att de blir vÄldtagna eftersom de klÀr sig utmanande och agerar inbjudande enligt dessa mÀn... undra vad de har att sÀga om sexuella övergrepp pÄ barn... flickan sprang i bara trosorna, jag blev sÄ kÄt. UrsÀkta denna grymma liknelse jag ville bara pÄpeka det absurda i inlÀgget ovan

MANNEN

• Gäst
Re: svar till dom det berör pÄ detta incestforum
« Svar #12 skrivet: 27 november 2003, 12:56:31 PM »
Citat frćn: "Robert"
HĂ„ller med Kenneth,
Efter att ha tittat runt pÄ dessa sidor sÄ kan man lÀtt konstatera att det Àr bÄde pedofiler vÄldtÀktsmÀn mm. som försöker fÄ medhÄll i detta forum. NÀr en mamma hÄller sig och barnet borta frÄn Pappan dÄ har det gÄtt lÄngt.
Hur man dÄ kan lÀgga ut bilder pÄ barnet pÄ en sida dÀr tex. "Mannen" mfl. finns. Detta Àr mycket sjukt och visar att man inte ska ha med barn att göra.

Tittade pÄ www.juliaspappas hemsida dÀr man bara kan konstatera att insikten vad han har gjorts Àr obefintlig. Hur kan denna organisation NKMR bara se pÄ pappans sida? Har inte Mammor och barn mÀnskliga rÀttigheter.
Inspelning av telefonsamtal och pÄstÄende pÄ denna hamsida ser jag som grov KvinnofridskrÀnkning!

Robert !! Du kanske borde ansluta dig till kvinnorna och socialkÀrringarna dÄ, eftersom jag förmodar att du inte kallar dig för MAN. Du kanske Àr en sÄdan som hjÀlper till att verkstÀlla alla dessa dumheter i samhÀllet och dÀrav kan du ju inte kalla dig för MAN.

Tack för ordet !!! //MANNEN

Robert

• Gäst
Sv. till Mannen
« Svar #13 skrivet: 29 november 2003, 11:20:45 AM »
Hej Mannen,

Det verkar som du Ă€r emot alla kĂ€rringar i samhĂ€llet, typiskt för rĂ€ttshaverister. TyvĂ€rr sĂ„ hjĂ€lper jag inte till att verkstĂ€lla att sĂ„nt hĂ€r pedofilförsvarande försvinner ÄN. : :evil:

Anonymous

• Gäst
Falsk angivelse.
« Svar #14 skrivet: 29 november 2003, 18:33:50 PM »
hur kan du lÀgga ut en barnbild din sjuka :evil: