Frfattare mne: Stöd organisation åt vem????  (lst 3122 gnger)

mamma

• Gst
Stöd organisation åt vem????
« skrivet: 19 september 2003, 18:41:44 PM »
Hej!

Det verkar som om NKMR har blivit en stöd organisation för pedofiler
Det finns faktiskt många barn och mammor som lider av att tusen talls pedofiler kommer undan straff årligen!!!!
Men kvinnorna lider tyst och försöker hjälpa barnen att gå vidare med sitt liv, ofta det är omöjligt då pedofilen har kommit undan straff p.g.a. olika anledningar som t.ex. Polisen som förstör bevis material som D:N:A, och
FÖRSTÖR barnets sjukjournal och raderar läkare besök,,
Eller döljer bilderna av misshandeln av flickan i över 2 år, Åklagaren och advokater som vägrar lämna ut Rättsintyget på misshandlade och våldtagna flickan.
Läkarna som vägrar att låta fotografen utföra sitt arbete
ALLA ANSVARLIGA ENHETER VÄGRAR ATT UTRÄDA MINA KLAGEMÅL,JO svarar att de har skickat svar men vägrar att lämna ut den "utredningen"
Det berömda sjukhuset har aldrig registrerat flickan på deras daton.
Advokater som ljuger gruva lögner trots att mamman hämtar bevis gång på gång.
Den berämda Åklagare ljuger trots att jag har varit med vittne!
Viktiga handlingar försvinner ur tingsrätten akten
2 st social sekreterare som vägar att skriva att flickan har berättat  till dem om pappans mångåriga sexuella övergrepp och misshandlen och hot samt att hon misshandlades av farmor på besök hos henne m"m,,,,,,,,,
Trots att det finns starka bevis mot brottslingen vägrar åklagare anmäla honom. har påstår att det finns inga bilder---------- JAG HAR BILDERNA!!!!
Mamman inte för svar av DNA eller tillgång till akten.
Polis anmälan mott polisen som förstörde DNA hjälper inte- dem håller ju på ryggen av varandra.
PUB vägrade de behandling till flickan,som blev livs rädd att gå ute på gården för att pedofilen har jagat henne,även knakade hus granar och jagade henne i affären tills kassören har frågat om han ska ringa polisen!
HA HA HA polisen
Men då börjar poliser trakasserar mamman och plötsligt finns det 40 polisanmälningar mot mamman.
Alla har vaknat till på en gång hyresvärden, före detta pedofilen, granar, och inte glömma Socialen med alla deras hämliga utredningar son man aldrig för se en enda kopia av.
PUB vägrade ge behandling till flickan,som blev livs rädd att gå utt på gården för att pedofilen har jagat henne,även knackade hus granar och besökte skolan, jagde henne i affären tills kassören har frågat om han ska ringa polisen!
HA HA HA polisen
Listan av tortyren och försvinnandet av avgörande handlingen är stor.
Den rika pappan för rättshjälp men mamman för inget trots att enligt lagen man har rätt till detta.
Alla 5 beslut av domstolen är olagliga eftersom de har aldrig get slutgiltig beslut ,detta för att förhindra mig att få rätt till rättshjälp.
det finns så mycket psykiskt tortyr av alla enheter fortfarande så att jag klarar nu inte att sova utan sömntabletter.

jag ber alla män som klagar över alla kvinnor så TÄNK ATT DET FINNS MÅNGA TORTERDE KVINNOR OCH BAREN P.G.A. ATT PEDOFILERNA HAR KOMMIT UNDAN, OCH ATT DET ÄR BARNEN SOM LIDER OCH KAN INTE GÅ VIDARE MED SITT LIV.

MVH
TORTERAD MAMMA

Rigmor Persson

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 9
    • Visa profil
Rättssystemet måste fungera..........
« Svar #1 skrivet: 19 september 2003, 23:55:28 PM »
Som svar på ditt inlägg vill jag hänvisa till inlägget den 14 september 2003 med rubriken Rättssystemet måste fungera i båda fallen.