Författare Ämne: Annat medborgarskap  (läst 1416 gånger)

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Annat medborgarskap
« skrivet: 27 juni 2011, 04:31:38 AM »
Har funderat på att skaffa ett annat medborgarskap. Jag har hört att det kan bli problem med dubbla medborgarskap,exvis att svenskamyndigheter vägrat hjälpa om det uppstått trassel i utlandet. Jag har dock alldrg i realiteten hört att någon råkat ut för detta. Någon som vet mer om detta?
Alltetersom åren gått sedan myndigheterna begick hundratals brott mot oss känns det alltmer angeläget att avsluta relationen med detta land på något sätt och få ett fosterland. Den politiska svartlistningen jag utsatts för genom att de vägrat mig anställningar sedan 1975 verkar lösa sig geom att jag startat företag hemma. Försöket att stjäla mina barn då myndigheterna begick hundratals brott mot oss ska jag däremot alldrg förlåta dem. När jag arbetat ihop en anständig pension hoppas jag att jag och min fru ska kunna flytta härifrån.
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna