.
NYTT EXTRA!
På grund av nya, framkomna bevis under Fredagen omkastas planeringen av inläggen. Eftersom det passar i ordningen får det ordinarie nummer.
.
*** Bröderna, hjärntvätten och smygfascismen #20
.
** Nytt om skandalärendet!
** 11-ÅRING UTSTÖTT AV LÄRARE
** Legitimerad lärare arrangerade repressiv komplott på Karlstads-skola
.
__ När börjar avrättningarna?
Under 10 år har jag nu utrett och analyserat de otroliga turerna omkring mitt liv och de 300 brott och +2500 terrortillfällen som jag utsatts för. Detta har hittills kulminerat 2008-2010 då jag varit hemlös trots att jag alltid varit frisk, laglydig och nykter. Sedan tidigare har jag konstaterat att jag stöttes ut organiserat senast vid 13 års ålder, genom agerande av bl.a en lärarvikarie. Man vill ju inte tro att sådant sker här i Sverige. I samband med att jag för en tid sedan uppmärksammades på det märkliga fallet "Alf Enerström" började jag pröva nya vägar för analyserna. Idag, fredag framkom därför i analyserna detta.
Efter noggranna genomgångar har det visat sig att jag vid 11 års ålder i samverkan mellan min dåvarande klasslärare och en utsedd elev, utanför reglerna hindrades att vinna en schacktävling. Det ordnades skolmästerskap i schack och turneringen började på klassnivå. Det låter förstås som en mindre sak. Jag har terroriserats hela mitt liv och naturligtvis då börjat fundera över när förföljelserna mot mig egentligen tog fart? Hur har det har gått till? När, vid vilken ålder börjar man stöta ut människor som sedan ofta göms och ”förvaras” som hemlösa, blivande missbrukare?
__ Legitimerad klasslärare konspirerade mot 11-åring
Det började med att jag vann schacktävlingen i klassen nästan. Jag vann finalen, men det räckte inte... efter märkliga turer krävde vår legitimerade klasslärare att det skulle bli ett omspel mot en annan elev i klassen, vi kan kalla honom Roger. Läraren påstod att Roger hade missgynnats på något sätt och att det skulle göras omspel. Vid omspelet vann jag igen. När jag förklarade Roger "schack matt" satt han och funderade en stund som att han vägrade erkänna det, trots att det var tydligt. Han var inte arg eller upprörd, mer klurig. Plötsligt slog han ut alla pjäserna och log, och jag minns tydligt, som om det var igår hur Roger sedan på efterföljande rast, nästan hela rasten hade ett långt, enskilt samtal med klassläraren. De stod avskilt i en korridor, väl synliga.
2 timmar senare påstod läraren och Roger att det inte hade varit schack matt... hur nu läraren kunde ha en åsikt om det? Matchen hade ju gått i avskildhet. Nu menade alltså både klassläraren och Roger att de sista dragen skulle spelas om eftersom de menade att Roger mindes hur spelpjäserna stod!!! (det gjorde inte jag) Matchens slut skulle spelas om dagen efter. Naturligtvis ställdes pjäserna dagen efter upp så att det över huvud taget inte fanns någon schacksituation. Jag hade ju ingenting att säga till om eftersom klassläraren "regerade" och vi gick i 4'e klass. Roger hade pluggat schackuppställningar under natten (säkerligen) och han vann på, jag tror det var 4 drag i en påhittad uppställning...
__ Lärarna hade en elev-provokatör
Hur jag kom detta på spåren... Jo, jag upptäckte nämligen flera händelser där Roger hamnade i konstiga, t.o.m spektakulära bråk med andra... men Roger drabbades liksom aldrig själv, bara de som bråkat med honom. Jag minns t.ex när Roger hade stol-kastnings-krig med en kille som kallades "pucken" (påhittat alias). "pucken" råkade mycket illa ut efter det, men Roger klarade sig märkligt bra. Gång på gång visade sig Roger ha privata samtal med lärare ena stunden för att i nästa stund provocera andra elever eller på kvällstid delta i halvkriminella gäng. På prov fuskade Roger systematiskt, och det ver en hel del grova grejer. Roger själv åkte aldrig fast, men många omkring honom gjorde det. Men, här kommer det riktigt kluriga... Som vuxen arbetar Roger numer (för ngt år sedan) professionellt med tekniskt underhåll av "halvkriminell utrustning" (avstår detaljer för anonymitet) och han tjänar extremt bra, särskilt med tanke på att han i stort sett saknar utbildning.
__ Bevis - Schacktestet
Det verkliga beviset för att detta var medvetet förtryck och mobbning mot mig var det som sedan hände cirka 1-2 år efteråt. En helt vanlig skoldag, jag hade nog inte spelat ett enda parti schack på 1 år. Då bad några klasskamrater mig att följa med till skolbiblioteket. Där satt en finnig typ, han kan ha varit sådär 18 och alltså gissningsvis 6 år äldre än jag. Den finnige hade aldrig ens gått på vår skola och nu var han där för att testa mig i schack! Han kom för att testa mig, inga andra vad jag vet. Jag vill minnas vi spelade med klocka på 1 eller 1,5 timmar. Han lyckades dock spela mig "matt" när det var sådär 5 minuter kvar. I överlägsen min sa han på tonårsmanér, och detta minns jag tydligt...
" - Nja, du är inte så bra, men inte dålig heller. Du klarar att planera ungefär 6, uppemot 7 drag framåt. Jag klarar 9. Om du kommer till schackklubben och börjar träna kanske du kan bli en hyfsad motionsspelare." (vad som är vanligt nivå i schackspel har jag ingen aning om) Så gick han bara...
Därmed är det åtminstone bevisat att någon hade uppmärksammat att min placering i schacktävlingen hade manipulerats bort. Men, de ville tydligen veta min nivå, eftersom de sedan ordnade det där testet... Uppenbarligen var det så viktigt för dem att hindra mig gå vidare i tävlingen att de dels manipulerade inför alla, men sedan ändå arrangerade ett test. Känslan jag har inför detta är att det handlar om att höja och sänka elever gentemot varandra även med "fusk och okonventionella betyg". Jag fick gärna vara bra i schack, men vinna, det skulle jag inte få.
- - - Hur kan en legitimerad lärare vara så angelägen om att sänka ett barn att denne t.o.m arrangerar en komplott mot en 11-åring? - - -
Att det var planerat och att det hade någon sorts syfte, det framstår tämligen klart.
.----
Efter att logiken även om denna nya terror, mot mig som 11-åring fallit på plats känner jag mig åter igen skakad. Ondskan och galenskapen bakom Svenska ordensnätverken tycks inte ha några gränser alls. Precis allting tycks faktiskt styrt av ordensnätverken.
.----
__ Nya iakttagelser, första reflexion
När jag nu insåg att skolans anställda lärare deltar i att arrangera och starta utstötningar mot skolbarn i Karlstad så tänkte jag vidare... Detta är endast en första reflexion: Det byggdes en ny skola cirka 1 kilometer från där jag bodde. Just vi 7 som bodde lite mitt emellan ansågs inte få plats i den nya skolan. Vår första skolklass skulle till nya skolan men vi 7 skulle brytas loss till en gammal skola i närheten. Flera föräldrar m.fl. tyckte det var ganska konstigt att just 7 barn inte rymdes i den nya skolan. När skolområdesgränserna drogs om, då placerades vi 7 barn i området i samma klass ... Utom just X, som placerades i en annan klass än oss. (X är den killen som medverkade eller ledde utstötningen mot mig sedan i ~6'e klass. Se tidigare inlägg) Dessutom drog man en cirka 1,5 Km extra gränslinje som avskilde ett (1!) barn i ”vårt område” så att han hamnade i den nya skolan.
Det barnet från våra kvarter som kom till nya skolan var märkvärdigt nog från en gammal ”bank-ägarsläkt”. Således växer det fram ett mönster där 7 barn på konstiga argument flyttas bort från sin klass varav 1 utvalt barn oförklarligt placeras i en annan klass än oss övriga. Områdets 8'e och ”finaste barn” fick en särskild 1,5 Km gränslinje för att komma till den nya skolan. Året efter, då upplöste man den här indelningen igen. Alltså var det endast min årsklass som flyttades i detta området. Detta ledde förstås till att vi 7 fick ganska långt till klasskamrater men nära till andra jämnåriga barn som vi inte kände (så väl). Nu är detta inte analyserat klart, men starten med den, bevisligen konspirerande läraren lägger en sorts grund för misstanke om repressiva, rashygieniska motiv även i övriga delar.
.----
Åter alltså tydliga indikationer om att lärare tydligen agerat social-grupps-indelare. Inte bara betygssättare utan även "sociala domare", möjligen på rashygienisk-liknande grunder av eleverna. Det är skrämmande! Det är väl inte fel att utbildat folk "tänker", men det får ju för fan inte övergå i lynchningar som startar med 11-åringar eller bebisar!?
.----
Personen X sattes alltså i en annan klass än oss övriga från dessa kvarter och sedan kan man säga att X återintroducerades i vårt bostadsområde, men då endast på fritiden. Han hade aldrig synts till i området innan, åtminstone inte regelbundet. Det skedde strax innan jag dömdes till utstötning. Händelserna liknar i hög grad det som försvaret tidigare gjort med värnpliktiga befäl. Dvs att man låter dem vara för sig själva innan de introduceras som ledare i en annan grupp. Detta betyder att X möjligen, matchades av vuxna som ledare redan när vi var 10 år. Eller var det så att det var en sorts test av X? ...eller att han fick 2 klasser att chefa över? X var en av de få i området som bodde i nybyggt tegelhus och att han skulle läsa på högskola, det var ett krav från hans föräldrar även om de i första hand ville han skulle bli polis... men han hade för svag syn.
Runt detta har sedan hänt ett antal händelser som kan vara slump men på ett märkligt sätt fortfarande har inflytande, åtminstone på mitt liv. Fast det får jag ta längre fram om analyserna gör det intressant. För er som inte känner till bakgrunden så kan man påminna sig att terrorn mot mig, den pågår fortfarande.
.
* Lärdomar för demokrater
__ Organiserad förföljelse, startpunkt och pågående
Först vill jag återknyta till klasslärarens komplott mot mig i schackspelet. Anta, vilket egentligen är ganska troligt nämligen att ordensmännen redan när jag var 11 år hade bestämt att jag skulle stötas ut. Om de redan hade bestämt det så ville de förstås inte skylta med att jag utöver att jag var hyfsat bra i flera idrotter, okej betyg i skolan o.s.v. dessutom var en av de bättre i schack också. Det skulle ju i sådana fall naturligtvis hindras eller inte komma ut. Lägg märke till att domen vid 13 var en sorts startpunkt och att bevisen om lärarens komplott i schackturnerningen inte har några drag av ”startpunkt” och därmed så att säga ”rycker ur pluggen”.
Komplotten avseende schacket indikerar att detta var något planerat, avsiktligt och att det därmed gör det än mer troligt att repressionen (eller avsikten till det) förelegat även innan. Från tidigare vet vi att isolering är en av de viktigaste och nästan alltid förekommande komponenterna i sociala avrättningar. Här lägger vi alltså särskilt märke till att barn som flyttas extra, mer än de andra barnen de får färre vänskapskontakter och blir otvetydigt lättare att isolera. Skolan arrangerar alltså möjligen mobbning! Möjligen kan lärarens komplott ha byggt på tillfällig repression, men nu finns ju skäl att anta att förföljelsen mot mig hade startat redan när jag var bebis...
Den fascistiska domen mot mig föll när jag var 13. Det betyder i sådana fall, rimligen att jag då skulle ha stötts ut på grund av händelser eller omständigheter under barndomen, innan jag blev 13. Den bilden kvarstår tydlig liksom påståendet att jag stöttes ut ”senast” då. I ett flertal fall som jag varit i kontakt med, omkring 15 st... även då orsakerna antagligen är olika så gäller ändå repressionen ungefär lika. Huvudregel för analys av förföljelseärenden säger.
1) Om det finns indikationer om att förföljelsen startat före en viss tidpunkt, då har förföljelsen sannolikt också pågått innan den tiden.
2) Om det finns tydliga indikationer på att en förföljelse startat i en viss period föreligger ändå stor sannolikhet att trakasserierna varit organiserade redan innan.
3) Endast om det finns bevis och särskilt omfattande iakttagelser som visar att systematisk repression startat av en viss händelse, speciell orsak etc., endast då föreligger generella skäl att anta att planlagd pennalism startade just då. I flertalet fall gäller 1 och 2.
4) Organiserad repression sker i Sverige med utgångspunkt i ordens och föreningsnätverk. Anstiftarna betalas vanligen genom ”osynliga” mutor så som befordran, bättre jobb, ansvarsfulla poster eller annat som på annat sätt kan omsättas i makt, livskvalitét eller pengar.
__ Repressionens omfattning och komplexitet
I den mycket omfattande, organiserade terror som har pågått mot mig har det sedan lång tid funnits ett flertal händelser som indikerat att förföljelser och aktiva utpekanden skett redan från 3 – 5 års ålder. Det finns alltså t.o.m underliga händelser, påståenden etc. som avser min födelse. Allt mer pekar därför på att jag varit utpekad allt sedan födelsen. Utstötningen mot mig har i vissa perioder varit mycket omfattande, kraftfull och ”mut-intensiv” (t.ex 2006 mars – sep: 3 rejäla befordringar på AF-Karlstad, minst 1 på Soc. Samt minst 1 inom Jusek, riks)
På grund av de tydliga bevis /indicier som finns om både aggressiviteten i terrorn samt de omfattande resurser som man periodvis lagt på denna sociala avrättning så finns skäl att misstänka att till och med gränsdragningarna för den nya skolan sattes just för att underlätta repressionen mot mig. Äldre ordensmän har säkerligen stor erfarenhet att förtrycka och deras planering därför avancerad avseende, tid, förberedelser och även kostnadseffektivitet (enkelhet) mm. Den äldre skolan var stor, hade mer utrymme, det pågick bussning och tillät alltså mer, snabba, flexibla anpassningar o.s.v.
Ordensfascisterna använder minst 3 olika grunder för sociala avrättningar mot nyfödda och barn:
A) Hämnd: Personer kan t.ex hotas med hämnd för olika saker. Om personen dör (eller liknande) så överförs straffet på släktingar eller ofödda barn enligt principen att ”blod är tjockare än vatten”. Se ”Christer Pettersson”, ovan.
B) Arv: Flera av de fall jag känner till har bl.a missbrukare, psykiskt sjuka, avvikande eller obekväma i sin släkt bakåt. Grov, delvis även irrationell rasbiologi förefaller kunna vara ett återkommande skäl för ordensfascisternas utstötningar.
C) Ondska: Som tidigare beskrivits i tråden kan diktaturer och organisationer som använder våld också ha behov av en sorts rituellt våld för att, visserligen sjukligt ändå hävda sin avvikelse, sin tradition och sin ideologi.
__ Dubbelspel och antidemokrati
Här framkommer en möjlig förklaring till varför vissa delar av terrorn mot mig varit så väldigt avancerad. Jo, då man socialt ska avrätta någon som pekats ut som barn av hämnd, arv eller ondska, då kan det vara en stabil person. Ordensnätverken kan alltså möjligen veta att personen som de är i färd att stöta ut i själva verket är MER STABIL ÄN GENOMSNITTET... och att de därför måste ladda hårt med övergrepp och skrämmande aggressivitet. Har de väl börjat på en social avrättning och spridit förtal, då riskerar de att sanningen annars bevisas, att de är lögnaktiga hycklare...
Barn angrips vilket bevisats här. Det lägger mer fakta bakom det som allt fler börjat kalla "LVU-skandalen". Åtminstone från detta ärendet är det bevisat att repression används mot barn, minst från 11 år, t.o.m genom legitimerade lärare. Nya anti-mobbningslagen ändrar möjligen detta. Att vuxna terroriseras det är väl känt sedan innan.
Ordensfascister använder myndigheter och kommuner för sin kriminalitet och brott mot mänskliga rättigheter. Samtidigt finns indikationer om att ordensnätverken idag är bland de som högst gapar om sänkta skatter... samtidigt som de själva alltså använder offentliga resurser för brott mot grundlagar och annan kriminalitet. Intressant.
Punkterna A, B och C pekar ut ett stort antal av de åsikter, tankar, värderingar och även regler samt mål som ordnarna har. Vissa fascistsika regler syftar inte till någonting annat än hot, ondska, repression och som möjliga fällor för personer man vill dra in i terror. Demokrati är för dem endast en rökridå, en kuliss. Hela deras system bygger på en sorts ”kedjebrevs-diktatur”. Det blir också lätt för de flesta att inse att lögner och ohederlighet, det är deras metod i alla sammanhang där de räknar med att ingen ska kunna straffa dem för det.
.
__ Media, information eller kuliss?
Gammelmedier tycks under vintern hindrat att seriös inrikespolitik ska komma till debatt. Jag menar att detta är ordensnätverkens pågående taktik för att passivisera och hölja nyfascismen i dunkel. Nöjes-nyheterna går ut på att berätta hur otroligt illa det är i alla andra länder... men i Sverige är allt perfekt utom snön och tågtiderna, typ... I samband med nordafrika hyllas Svensk demokrati, som förebild trots att sanningen är att det knappast alls finns vare sig demokrati eller rättsordning kvar här. Alla utifrån tror att allt är bra här och så trodde även Assange. De enda seriösa nyheterna om SAP's ledarbyte behandlas som cirkus (trots att det definitivt inte är det). Hemlösa som ökar, LVU-skandalen, ~30.000 nya på socialbidrag och lögnen om den påstådda tillväxten (återhämtning är inte tillväxt). De nya, lojala medierna säger...
" - Får vi be, om största, möjliga tyyyyyyssstnad."
.
.----
Senaste veckan blockeras jag från att ens nå forum.piratpariet. Linan blockeras INNAN jag når forumet. Jag är medlem i PiratPartiet. Då borde väl det vara hindrande av både föreningsfrihet och rätt till politisk aktivitet.
.----
.
** I denna tråden - Du har väl inte missat?
Numren avser mitt rubriknummer... Inläggen är inte någon planerad bok utan har skrivits i spontana delar, med lite organisering här och där.
.
__ LISTOR
Ny-fascist-list... v.1102A – inlägg #14
Lista över förändringar i fascistoid riktning, Sverige
Terrorlistan - urval v3.0 – inlägg #17
Lista med olika terroriserande övergrepp mot mig, i urval.
.
__ REPRESSION I SVERIGE
Sveriges dolda ideologi – inlägg #2
Partiell statskupp i Sverige – inlägg #10
Två statsmodeller - Att krossas eller inte – inlägg #15
Vem utför sociala avrättningar? - inlägg #18
.
__ 35 ÅRS TERROR med 300 LAGBROTT
Rättslös i Sverige - En inledning /återblick – inlägg #15
Rapport från fångläger Karlstad – inlägg #14
Mobboffer i sammandrag – inlägg #16
(Terrorlistan - urval v3.0 – inlägg #17)
Lidande, mobbningen den ultimata skräcken – inlägg #11
Skådespelarna: Psykologins verklighet – inlägg #16
.
Bokmärk, läs mer och skicka länkar till äkta demokrater.
.
Morgan Ohlson, organisationsvetare: Laglydig, frisk, ej missbruk och 19 års utbildning. ~social-liberal, grön, antifascist.
# Berövad alla former av inkomster /bidrag sedan 2006-08 - 2010
# Hemlös 2008-07 – höst 2010 efter vägrad handläggning av soc. i Karlstad. Nu ”bostadslös”.
Terroriserats 35 år, sedan 13 års ålder med: # fråntagits 1 barn # fråntagits 2 olika jobb # 8 fall anstiftad misshandel # grov trolöshet av fack # hindrats arbeta ~18 år # flera grova sekretessbrott # kriminell utpressning av Arbetsförmedling # terroriserats med pulsgeneratorer >3 år, pågående. # hotats anta falsk asperger-diagnos # skriftligt förtalats av Karlstads kommun. # ca 300 lagbrott och # +2500 terrortillfällen.
- - Läs texterna, jag vet vad jag talar om!
.