Författare Ämne: bortförande av utomjordingar  (läst 1363 gånger)

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
bortförande av utomjordingar
« skrivet: 04 augusti 2010, 14:24:39 PM »
Jag såg sf filmen "Närkontakt" som bygger på dokumentärfilmer om personer som blivit bortförda av utomjordingar. Det handlade om en psykolog som skulle utreda just sådana bortföranden i samhället Nome i Alaska. Hon fick sin egen dotter bortförd som hämd av dessa utomjordingar för att hon startat en utredning. Sedan kom asociala och tog den äldre sonen av henne, med motiveringen att sonen skulle skyddas från just bortförande. "Barnens bästa" ni vet. Utomjordingarna på asociala lämnade inte tillbaka barnet. Det gjorde inte heller de andra utomjordingarna. Allt precis som i verkligheten.

I gårdagens NSD berättade myndighetsbrottslingen socialchef Anna Noren ( som begått hundratals brott mot mina barn och oss föräldrar) att det i Luleå är hela 20% av socialsekreterarna som aldrig åkt på stryk någon gång. Låter paradoxalt tycker jag. Kan inte asociala lämna ut namnen på de som inte åkt på stryk ?
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
SV: bortförande av utomjordingar
« Svar #1 skrivet: 05 augusti 2010, 06:34:21 AM »
http://www.bankrattsforeningen.org.se/

Läs om datalagen ( välj till vänster i kolumnen) Börje Ramsbro blev bestulen på sitt företag, och hängde ut brottslingarna på internet. Han blev åtalad för förtal, men vann en prejudicerande dom i högsta domstolen.Det är alltså tillåtet att namnge offentliga personer på internet.Det tillhör den journalistiska friheten.
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna