Författare Ämne: Tjejer som ljuger och manipuleras !!  (läst 3666 gćnger)

MANNEN

• Gäst
Tjejer som ljuger och manipuleras !!
« skrivet: 20 augusti 2003, 21:38:29 PM »
Hur mÄnga gÄnger har inte yngre tjejer kommit pÄ att de rÄkat ha haft sex med den dÀr "fula killen", som deras bÀstis inte tycker om.

Hmmm, Vilket Ă€r nu bĂ€st ???  Svika bĂ€stis Ă„sikt eller killen. HĂ€r uppstĂ„r ett svĂ„rt dilemma för en tjej som Ă€nnu inte funnit sin egen identitet.

Lisa: "Jag lÄg med Kalle igÄr !!"
Anna: "Han som Àr sÄ ful, har du varit med den idioten ?"
Lisa: "Njae.... Jag ville egentligen inte..... "
Anna: "DÄ har ju han vÄldtagit dig !!, Det mÄste ju du anmÀla till polisen!!!".

Hur mĂ„nga sĂ„dana hĂ€r BARNSEXMÅL förekommer inte tror GÄSTEN ???

Polischefen i Skövde tror jag det var, gick ut i media och talade om att hÀlften av alla vÄldtÀktsmÄl Àr lögner, Men för att skydda flickorna frÄn Ätal avskrivs dessa som "Brott kan ej styrkas". Problemet Àr ju bara det att dessa mÄl hamnar ju i brottsstatisken och anvÀnds sedan för att hÀvda att sÄ fÄ anmÀlningar leder till Ätal.

Snart rÀcker det vÀl med att man Àr "MAN" för att bli fÀlld !!!

Jag tycker att Natalia och Susanne Svensson borde fÄ hedersutnÀmning
för att de som tjejer vÄgar stÄ för en hemskt sanning, vilket fler borde göra !!!

Cornelia

• Gäst
« Svar #1 skrivet: 01 september 2003, 09:34:23 AM »
Ja, hur mÄnga barnsexmÄl av "den typen" tror du sjÀlv förekommer?

- Jag lÄg med pappa igÄr!
- Va? Det fÄr man vÀl inte göra!
- Njae... jag ville ju egentligen inte...
- Men dÄ har han ju utnyttjat dig! Det mÄste du anmÀla till polisen!!!

Vilken tur, sĂ€ger jag, att det _inte_ finns sĂ„ mĂ„nga tjejer som Susanna och Natalia.  

TillrÀckligt illa att det finns sÄ mÄnga mÀn som tÀnker som du...

Moderator, Rigmor Persson, hur kan du tillÄta den hÀr typen av inlÀgg i det hÀr forumet?

susanna svensson

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 280
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 01 september 2003, 17:09:47 PM »
Det finns sÀkert den typen av barnsexmÄl som du Cornelia hÀnvisar till, men du mÄste faktiskt inse att Àven den typen av mÄl som den föregÄende debattören hÀnvisar till förekommer. Allt Àr inte svart eller vitt och i ett rÀttssamhÀlle kan vi faktiskt inte utgÄ frÄn att alla anklagelser Àr sanna. Det finns pedofiler det har jag aldrig förnekat Àven fast du medvetet verkar att missförstÄ mig i den frÄgan. Problemet Àr dock att den krÀnkning den som utsÀtts för en falskanklagelse upplever Àr sÄ pass stark sÄ ett enligt min mening krÀvs det mycket starka bevis för att anklga nÄgon. Ett rÀttssamhÀlle mÄste leva enligt principen att hellre fria tio skyldiga Àn lÄta en enda oskyldig dömas och denna princip mÄste Àven gÀlla de som blir anklagade för övergrepp mot barn. I ett tidigare inlÀgg nÀmner jag boken barnens kÀrleksliv det kanske Àr pÄ sin plats att debbatera hur mÄnga mÀn med en sjuklig sexualitet som fÄtt inspiration av denna bok som gavs ut med bidrag frÄn socialstyrelsen. Dessutom gavs det ut en skrift frÄn psykologförbundet för ca tvÄ Är sedan dÀr frÄgan om förekommsten av falska minnen faktiskt togs upp och praktiserade psykologer rÄds att ta hansyn till detta fenomen i bedömningen av sina patienter