Författare Ämne: Hagkommissionen ska granska sveriges socialnämnder  (läst 3957 gånger)

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Hagkommissionen ska granska sveriges socialnämnder
« skrivet: 07 februari 2010, 16:06:06 PM »
Jag har via facebookgrupper fått veta att Hagkommissionen ska granska sveriges socialnänmder i år.Det lär ha stått i tidningar, och talas om detta bland advokater. Är det någon här som kan ge mer info ?
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

Ruby Harrold-Claesson

• Global Moderator
  • Newbie
  • Antal inlägg: 690
    • Visa profil
SV: Hagkommissionen ska granska sveriges socialnämnder
« Svar #1 skrivet: 09 februari 2010, 23:48:43 PM »
Själv har jag inte hört något om en kommande Haaggranskning, men om så vore fallet, är den mer än behövlig!

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
SV: Hagkommissionen ska granska sveriges socialnämnder
« Svar #2 skrivet: 10 februari 2010, 07:08:06 AM »
Själv har jag inte hört något om en kommande Haaggranskning, men om så vore fallet, är den mer än behövlig!

Vore bra om detta bevakades. Gissar att massmedia gärna skulle låta detta få försvinna i tysthet. Om någon här något mer: skriv !
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna