Författare Ämne: Elever höjer statusen på kvinnans underliv.  (läst 1911 gånger)

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Elever höjer statusen på kvinnans underliv.
« skrivet: 30 januari 2010, 13:10:28 PM »
Några feminister har hittat ett nytt sätt att rekrytera fåkunniga till sin krympande rörelse berättar NSD 28/1-2010. De har lyckats ta sig in på Råneskolan och fått tillstånd att tillsammans med eleverna tillverka fittor av disktrasor, tyg papper etc. Detta har feminsterna sedan övertygat flickorna att vad de gjort är "konst", och följaktligen har detta ställts ut på biblioteket.

: -"Ungdomsmottagningen i Luleå vill lyfta bort skam, skuld och osynliggörandet av kvinnans könsorgan genom att låta flickorna tillverka symboliska bilder av könet"

: -"" Vi vill höja det kvinnliga könsorganets status. Tjejer ska ha kunskap om och veta hur de ser ut.Det höjer självkänslan"

: -" Ingen muff är den andra lik och de har alla olika namn. De heter den gyllene grottan, Julfittan, Mrs Jullan, Hairburger, Pradamusen, etc..

: - "När jag tittar på den här så blir jag stolt säger Lovisa Josbrandt om sin muss i rosa och svart"

flumm..

Det är svårt att tro att sånt här är sant. Jag gissar att dessa flickor redan har fått veta allmännhetens reaktion, i synnerhet grabbarna i nian på deras skola. Jag gissar att var och en av dessa flickor redan har fått namn efter sitt "konstverk". Vidare tror jag att grabbarna i fortsättningen hälsar på dem genom att stoppa handen mellan benen på dem. De blir stämplade för livet, genom att feministerna har lurat dem i en fälla för att senare försöka göra dem till manshatare.

Ändå är jag förvånad att även en niondeklassare kan gå på sådana här könsrollsideologier. Kommer någon att göra en utställning av hjärnor? "Julhjärnan", "Mrs Hjärna", " den gyllene hjärnan" ? Nej knappast. Människan är hel, könsrollsideologierna talar om delar. Man döljer ju sexualitet för att kunna vara människa. Den som till 100% är en man eller kvinna är ju ett monster.

Gratulerar...
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

Ruby Harrold-Claesson

• Global Moderator
  • Newbie
  • Antal inlägg: 690
    • Visa profil
SV: Elever höjer statusen på kvinnans underliv.
« Svar #1 skrivet: 20 mars 2010, 18:54:40 PM »
Det finns ingen hejd på dumheterna som feministerna producerar.

För ca två veckor sedan, under den i FN:s regi då pågående UN Convention on the Status of Women (CSW) hölls en ”Girls only workshop” där ledarna för världens flickscouter fick mindre lämpligt material att använda i sin verksamhet.

Fox News, Lifesite News m fl bevakar skandalen, som ju är ett faktum.