Omröstning

Har du känt pulsgeneratorernas vibrationer på stan eller i industriområden etc?

ja, definitivt
1 (50%)
ja, jag tror det
0 (0%)
kanske
0 (0%)
nej troligen inte
0 (0%)
nej, definitivt inte
0 (0%)
sånt finns inte
1 (50%)
vet inte
0 (0%)

Antal personer som röstat: 2

Omröstningen har avslutats: 19 juli 2010, 11:23:47 AM

Författare Ämne: Pulsgeneratorer, vågvibrationer  (läst 1850 gånger)

Morgan Ohlson

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 176
    • Visa profil
Pulsgeneratorer, vågvibrationer
« skrivet: 22 september 2009, 11:23:47 AM »
.

Pulsgeneratorer
Fascisterna invaderar

De, oftast vibrerande vågorna som används för terror kallar jag för vågvibrationer. Jag har benämnt maskinerna som alstrar dem för pulsgeneratorer.

https://forum.nkmr.org/index.php/topic,974.msg8700.html#new

Nu är det ju så att flera olika vågtyper kan användas. Obs! Jag är inte expert på tekniken bakom så har kan smyga sig in misstag och vissa missuppfattningar.
# infraljud: Mycket märkligt beteende. Beter sig inte alls som "vanligt ljud". I en vetenskaplig artikel såg jag t.ex att infraljud som passerar ett hörn kan öka sin energi. Detta är så skumt att knappast ens fysikerna begriper det.
# radio-liknande vågor: Som de flesta vet avskärmas mikrovågor av metall. Vågorna som används i de pulsgeneratorer som använder vågteknik (ej infraljud) påminner om mikrovågor på det sättet att de går igenom många olika materail men "fastnar och värmer" (vibrerar) vatten som i t.ex människans kropp. Skillnaden är att vågvibrationerna för terror även går igenom metall. Enligt artiklar på www har personer i bl.a USA byggt hela stålrum för att skydda sig, men inte lyckats!!!

Om man då försöker gissa logiskt, då innebär det att pulsgeneratorernas sändningsfrekvens TROLIGEN är mycket hög, dvs korta vågor... mycket kortare än mikrovågor och att de kännbara vibrationerna beror av modulering.

Ohörbara vågor kan TROLIGEN ändå göras hörbara om de moduleras så att vågorna kan sätta föremål i svängning och på så vis skapa ljud. Vågen i sig själv hörs ju inte. Observera att luft är att jämställa med "föremål" och att ohörbara vågor sannolikt kan fokuseras på ett luft-avsnitt och på så vis generera ett hörbart ljud. Det hörbara ljudet har då relativt låg effekt och skapas då på målplatsen (av den ohörbara vågen) och kan endast höras där och avklingar då snabbt åt sidorna pga sin låga effekt.

Troligen kan man t.o.m placera ett ljud i någons huvud, t.ex "rösten" som styrde Michael Michaelowitch att mörda Anna Lind (men inte Bengt Westerberg, bara någon dag innan) kan ha varit placerad där av tekniker plus magiker "mental magi" (psykologisk konst att manipulera utan att folk förstår det).

Morgan

.
.
Morgan Ohlson, terroriserats systematiskt i över 20 år.

__ Länkstation Fakta, vittnesmål:   http://www.debatthuset.com/forums/showthread.php?t=11929

.

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
SV: Pulsgeneratorer, vågvibrationer
« Svar #1 skrivet: 22 september 2009, 13:12:16 PM »
.

Pulsgeneratorer
Fascisterna invaderar

De, oftast vibrerande vågorna som används för terror kallar jag för vågvibrationer. Jag har benämnt maskinerna som alstrar dem för pulsgeneratorer.

https://forum.nkmr.org/index.php/topic,974.msg8700.html#new

Nu är det ju så att flera olika vågtyper kan användas. Obs! Jag är inte expert på tekniken bakom så har kan smyga sig in misstag och vissa missuppfattningar.
# infraljud: Mycket märkligt beteende. Beter sig inte alls som "vanligt ljud". I en vetenskaplig artikel såg jag t.ex att infraljud som passerar ett hörn kan öka sin energi. Detta är så skumt att knappast ens fysikerna begriper det.
# radio-liknande vågor: Som de flesta vet avskärmas mikrovågor av metall. Vågorna som används i de pulsgeneratorer som använder vågteknik (ej infraljud) påminner om mikrovågor på det sättet att de går igenom många olika materail men "fastnar och värmer" (vibrerar) vatten som i t.ex människans kropp. Skillnaden är att vågvibrationerna för terror även går igenom metall. Enligt artiklar på www har personer i bl.a USA byggt hela stålrum för att skydda sig, men inte lyckats!!!

Om man då försöker gissa logiskt, då innebär det att pulsgeneratorernas sändningsfrekvens TROLIGEN är mycket hög, dvs korta vågor... mycket kortare än mikrovågor och att de kännbara vibrationerna beror av modulering.

Ohörbara vågor kan TROLIGEN ändå göras hörbara om de moduleras så att vågorna kan sätta föremål i svängning och på så vis skapa ljud. Vågen i sig själv hörs ju inte. Observera att luft är att jämställa med "föremål" och att ohörbara vågor sannolikt kan fokuseras på ett luft-avsnitt och på så vis generera ett hörbart ljud. Det hörbara ljudet har då relativt låg effekt och skapas då på målplatsen (av den ohörbara vågen) och kan endast höras där och avklingar då snabbt åt sidorna pga sin låga effekt.

Troligen kan man t.o.m placera ett ljud i någons huvud, t.ex "rösten" som styrde Michael Michaelowitch att mörda Anna Lind (men inte Bengt Westerberg, bara någon dag innan) kan ha varit placerad där av tekniker plus magiker "mental magi" (psykologisk konst att manipulera utan att folk förstår det).

Morgan

.

Du har påstått att antingen detta används generellt mot alla, eller mot vissa grupper: a-lagare har du använt som exempel. Ingen här eller någon annanstans har vad jag vet bekräftat detta. Alltså är ditt påstående fel. Hur ska jag kunna dra någon annan slutsats ? Jag har aldrig känt mig utsatt för detta. Har aldrig haft ont i huvudet i hela mitt liv, inte ens dagen efter. När du då ska förklara HUR denna teknologi används generellt så uppstår problem, eftersom mig veterligen ingen förutom du själv har sagt sig vara drabbad av detta.

Om du hade stannat vi några påståenden som varit bevisbara hade det underlättat. MEN just på grund av att du påstår att alla eller nästan alla är drabbade av detta,trots att INGEN utom du säger sig vara drabbad av detta, så blir det en svårare sak. Hur ska jag tro på det du påstår när du tar mig och alla andra som vitten på att vad du säger är sant, när jag SER att att det bara är du som påstår att du är drabbad ?
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna