Hej på Er allihopa!
Du är Dum i huvudet, nej det är du inte, det är på grund av hemskolning, nej det är det inte, Din fru är dum, nej fel igen, din familj ljuger, nej ännu bättre, alla vittnen ljuger, nej du får inte ha den advokaten, jo det får du, ehh!
Det är inte så lätt att veta vad som är vad i all sörja som satts ihop!
Jag är fortfarande förvånad över att människor kan göra såsom dom gjort emot oss. Många säger att så är det och visste du inte det? Nej, jag visste att det fanns fall hit och dit som fick öronen att vända sig bakåt, men att dom sen var sanna och att det är så väldigt vanligt visste jag inte. Jag visste inte heller att det var accepterat att göra så, på i stort sett alla nivåer!
Vi har inte firat någonting sedan den 25:e Juni -09, allt har stannat. Vi tänkte dock att vi kunde ju i alla fall fråga, Annie och jag skulle fira 10 års jubileum den 24:e april, och skulle träffa Domenic den 27:e, så vi frågade, - kan vi inte får träffa honom den 24:e, och gärna i hemmet? Till svar fick vi, - nej vi har tagit ett beslut yada yada yada! Jag skickade tillbaka ett mail och bad om ursäkt för att jag bad dom känna!
Samhället har kört av vägen och rakt ner i diket.
Vad skulle hända om 100 000 man sitter och kollar fortboll, och helt plötsligt börjar en del lira ett annat spel? Skulle det accepteras, tror inte det. Om vissa av fotbollsspelarna börjar tänja på grundregler o lagar o struntar i offside eller hörna t:ex, det skulle inte vara nåt vidare eller hur? Hur skulle det se ut om hockyspelaren lirar på en annan speltaktik än den som alla kommit överense om? Tennisspelare som slår boll med stekpannor istället för racket??? Regler finns till för att man skall följa dom, det gäller alla, då krockar man inte hit och dit. Därför är det t:ex väldigt bra att alla är överense i trafiken, och att alla verkligen följer alla regler där. främst samma regler!
Sveriges regler börjar med rättigheter, sen kommer det skydd för dessa rättigheter, sen kommer nåt som heter socialtjänst och tar bort allt, säger sig ha en annan lag och regellista, som slår högre än allt annat. Det står klart och tydligt att grundlagen står över all annan lag, punkt slut. Dom som har rätt att ändra på den är regeringen,.... eller socialtjänsten på Gotland, eller socialnämnden etc!
Just nu så sitter jag mäkta förvirrad över soppan som breder ut sig i samband med vårt fall, vårt barn och familj. Inte visste jag att det fanns statsanställda med rätt att döda i Sverige? Trodde bara att det var James Bond som hade den rätten. Hur jag än vänder och vrider på det så har Annie åkt akut 4ggr till lasarettet, och vem detta än gäller så behövs det visas upp någon form av motvikt för att godkänna denna behandling, och det vi har sett fram till i dag är karies på 2 tänder! Allt annat vi gjort ligger inom varje människas rätt!
Väldigt många undantag har gjorts i samband med omhändertagandet av vår Domenic. Jag kan lägga fram punkt för punkt för en Polis, ifrån vårt fall, fråga om det är lagligt att göra så, denne säger - Nej! Jag säger sen, ok, det här har hänt verligen och håller på, kan du hjälpa oss? - Nej! Ok, jag har bevis på allt det här jag säger, - Ring en advokat! Säg istället - Vill inte ta ansvar!
Jag vet inte vad folk har räknat med som tagit vår lilla son, att vi skulle ge oss?, ALDRIG!!! Det är det samma som att jag skulle tillåta ett långsamt mord av min hustru. diskriminering av hela min familj samt kidnappning av vår lilla Domenic!
Önskar alla en trevlig vecka!
Ã…terkommer!
" Injustice comes from ignorance and selfishness "