Omröstning

Varför kommer inte kritikerna överens om orsakerna bakom övergreppen?

Orsaker /bakgrunden är helt okända och därav oenighet
0 (0%)
kritikerna vimsar för mycket
1 (33.3%)
kunskapen om övergreppen framkallar ångest och koncentrationssvårigheter
0 (0%)
vissa debattörer sprider medvetet falsk information
1 (33.3%)
orsakerna är så varierande att man inte kan bli överens om en viss kategori
0 (0%)
kritikerna är visst överens om orsakerna
1 (33.3%)

Antal personer som röstat: 2

Omröstningen har avslutats: 13 januari 2010, 07:57:24 AM

Författare Ämne: Fakta om sanningarna - diskussion  (läst 7921 gånger)

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
SV: Fakta om sanningarna - diskussion
« Svar #15 skrivet: 08 september 2009, 17:55:29 PM »
.

Elitens djävulska plan

Den Svenska modellen är verkligen överdjävlig såtillvida att eliten, genom omfattande hot, mutor och övervakning (typ IB, men 30 år djävligare) tvingar folk, alltså även de som kämpar för en sak att "pissa i sitt eget forum". Dvs att modellen är så sjuk att den liksom tvingar folk att gnaga av sina egna armar för att, t.ex då inte asocieras som medlöpare till "farliga sanningssägare".

Modellen:  https://forum.nkmr.org/index.php/topic,974.msg8684.html#new

23 års terror:   https://forum.nkmr.org/index.php/topic,972.0.html

När man läser den debatt, som alltså omväxlande kretsar omkring ytterst allvarliga redogörelser omkring det system som tagit över rashygienisk terror efter tvångssteriliseringarna, ja då tvingas alltså annat folk att "två sina händer" och öppet genom det ena påståendet dummare än det andra att försöka smutskasta sanningen.

Modellen är galen, låt mig ta ett tänkt exempel: I USA har man lagliga dödsstraff och ingen behöver ljuga om det. Vi lotsas att smygfascistiska etablissemanget i Sverige skulle hota en person A med elektriska stolen. För att bevisa att man har en elektrisk stol så tvingar man in A med våld och sätter A i elstolen men slår endast på en låg ström som "lätt tortyr"... A går nu ut och berättar om att smygfascister har en elektrisk stol. (Detta är ett påhittat exempel som illustration).  A lägger ut text och vittnesmål i forum F. I forumet F finns personerna X och Y som kämpar mot den hemliga elektriska stolen-tortyren och liknande, bland annat "barns-stölder av myndigheter". Men, för att själva inte drabbas av terror tvingas nu X och Y att smutskasta A. Dvs att X och Y tvingas att "pissa i sitt eget forum" och ljuga mot A, trots att de egentligen stödjer A's kamp. För att själva klara sig undan terror måste de, X och Y alltså attackera och förtala A, men samtidigt tvingas de ljuga på ett sätt som går tvärs mot deras egen kamp mot terror och elektrisk stol. Systemet, alltså själva modellen kräver alltså, med hot om terror, tvång och våld att alla måste hemlighålla systemets "vapen" och att t.o.m de som kämpar mot det alltså också måste ljuga för kollektivets terror, trots att de personligen är starkt negativa till 90% av det.

Mycket förenklat kan man säga att eliten i dagens Sverige tvingar folk, t.o.m de som egentligen så att säga är "med i samma politiska lag" slåss mot varandra. Genom omfattande propaganda och hot lyckas man alltså t.o.m tvinga /leda personer som är mot systemet att attackera och förtala andra personer som också är mot systemet. Naturligtvis ser sådan debatt mycket förvirrad ut och även detta inlägget kommer (troligen) att attackeras med påståenden om att det är lögn... men detta ovanstående är förklaringen.

Morgan Ohlson

.

För att du inte ska tro att jag inte vågar kommentera detta inlägg så kommenterar jag det.Jag har dock inget att svara dig. Du har skrivit inlägget på det sättet. Vad ska jag svara dig, om du skriver att det inte är jag som svarar utan någon ond makt som jag står under inflytande av, som svarar ? Varför kallar du Jan-Olof och mig för x och y och dig själv för A ?
Är det för att visa konsten att vara hemlig ?

Jag tänkte dock göra ett utdrag ur min förtryckarskola:Något att fundera på ?

15.0 Den Manikeistiska myten.
15.1 Världen består av en ond och en god sida. Genom att luras att delta i KAMPEN på endera sidan kan människor lockas bort från att engagera sig i de verkliga frågorna.
15.2 Världen behärskas av två grundprinciper, det onda och det goda. På motsvarande sätt har människan två själar, en ond och en god. För att befria sig från den onda principen måste den kritiserade personen i fråga underkasta sig asketisk livsföring.
15.3 Tex Spionage är ett brott, men om spionen omfattar en annan ideologi,(vilket egentligen borde vara ovidkommande) , kan man medvetet framkalla indignation emot denna ideologi som spionen haft. Detta skapar då en avsiktligt osaklig debatt med alla innehavare av denna ideologi, de måste gå i försvarsposition, under tiden växer "debatten" som en atombombs-svamp medan de stridande överöser varandra med beskyllningar. Båda parter sysslar då med sina egna tolkningar av den mankeistiska myten, ingen inser då vem de egentligen har att göra med.
(Exemplet från Enbom-affären)
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna